Ogłoszenie z dnia 2024-05-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00256613/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-22
- 2024/BZP 00265495/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Plac zabaw na terenie plaży
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Witkowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gnieźnieńska
1.5.2.) Miejscowość: Witkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-230
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@witkowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.witkowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8971221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Plac zabaw na terenie plaży2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c631444-e74c-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00309271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070222/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 budowa placu zabaw na terenie OW Skorzęcin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00256613
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ITz.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja placu zabaw zlokalizowanego przy plaży na terenie Ośrodka Wypoczynkowego w Skorzęcinie, poprzez dostawę i montaż nowych urządzeń zabawowych: zestawu zabawowego, zestawu wspinaczkowego, potrójnej huśtawki wahadłowej, 3 szt. bujaków na sprężynie, huśtawki wagowej, 3 szt. foteli obrotowych.
Szkic i mapa z lokalizacją placu zabaw, szczegółowy opis i wymagane dane techniczne urządzeń wraz z wizualizacjami stanowią załącznik do niniejszego opisu.
Zamawiający informuje, że rozbiórki istniejących urządzeń znajdujących się na przedmiotowym placu zabaw oraz części ogrodzenia dokona we własnym zakresie.
Zamawiający dopuszcza odstępstwa od zaproponowanych wymiarów urządzeń ± 5% przy zachowaniu stref bezpieczeństwa i dostosowaniu urządzeń do powierzchni placu zabaw.
Kolorystyka urządzeń do uzgodnienia z Zamawiającym niezwłocznie po zawarciu umowy.
Sugerowana wizja w terenie celem rozplanowania urządzeń na placu z uwzględnieniem istniejących drzew.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535240-1 - Zjeżdżalnie do placów zabaw
37535290-6 - Ścianki i liny do wspinania
37535260-7 - Tunele do placów zabaw
37524100-8 - Gry edukacyjne
37535100-8 - Huśtawki
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245682,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245682,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245682,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DR SPIL POLSKA MARCIN KOZUBEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273846834
7.3.3) Ulica: UL. JANA PIETRUSIŃSKIEGO 14
7.3.4) Miejscowość: KATOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 40-842
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Prace montażowe urządzeń – Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe WIEDAR Dariusz Wielec, Bocheń 19, 99-400 Łowicz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245682,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WITKOWO
więcej: przetargi WITKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Milówka
- Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych, pomocy naukowych i wyposażenia do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu pn. IN PLUS - podnoszenie jakości kształcenia podstawowego w Bilczy
- Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją placu zabaw przy ul. Gibalskiego.
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Szczęśliwe przedszkolaki w oddziałach przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Szczercowie" nr FELD.08.06-IZ.00-0106/23
- "Dostawa pomocy dydaktycznych i programów multimedialnych na potrzeby zajęć realizowanych w szkołach podstawowych w ramach projektu pn. Edukacja włączająca w Gminie Studzienice"
więcej: Gry edukacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.