Ogłoszenie z dnia 2021-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00225927/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-08
- 2021/BZP 00232932/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Peł. nadz. inwestor. nad zad.: "Kompleks. uporząd. gospodar. ściek. w aglom. Sośnicowice - etap II - bud. kan. sanitar. dla miejscowości Sośnicowice i Trachy wraz z oczyszczalnią ścieków w Trachach"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sośnicowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257788
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 19
1.5.2.) Miejscowość: Sośnicowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-153
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sosnicowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sosnicowice.i-gmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sosnicowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Peł. nadz. inwestor. nad zad.: "Kompleks. uporząd. gospodar. ściek. w aglom. Sośnicowice - etap II - bud. kan. sanitar. dla miejscowości Sośnicowice i Trachy wraz z oczyszczalnią ścieków w Trachach"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8661e026-2818-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00309310
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003742/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Pełn. nadz. inwestor. nad zad. "Kompleksowe uporządk. gospodarki ściekowej w aglom. Sośnicowice - etap II - bud. kan. sanit. dla miejsc. Sośnicowice i Trachy wraz z oczyszczalnią ścieków w Trachach"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00225927/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-10/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Informacje ogólne:
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych prowadzonych w ramach zadania pn. zadania „Kompleksowe uporządkowanie gospodarki ściekowej w aglomeracji Sośnicowice - etap II - budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Sośnicowice i Trachy wraz z oczyszczalnią ścieków w Trachach” realizowanego w ramach przetargu ZP-7/2021.
Kompleksowe pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego prowadzone będzie w zakresie robót sieci kanalizacyjnych; robót drogowych; konstrukcyjno- budowlanych; elektrycznych oraz automatyki i technologii/rozruchu oczyszczalni ścieków, a także wyznaczenie osób pełniących nadzór inwestorski w powyższym zakresie, we wszystkich miejscach do tego koniecznych w oparciu o własny sprzęt niezbędny do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi, mające na celu:
1) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę/zgłoszenia robót budowlanych, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.
2) Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w czasie koniecznym do prawidłowego i płynnego przebiegu robót budowlanych.
3) Koordynację czynności Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w zakresie wymaganych specjalności.
4) Bieżący nadzór nad robotami budowlanymi.
5) Inicjowanie i prowadzenie narad technicznych na terenie budowy odbywających się raz w tygodniu oraz prowadzenie rejestru narad technicznych, sporządzanie protokołów z narad technicznych i przekazywania kopii protokołów uczestnikom rad technicznych.
6) Uczestniczenie we wszystkich spotkaniach roboczych dotyczących realizacji przedmiotu umowy, sporządzanie z nich protokołów i przekazywanie kopii protokołów ich uczestnikom.
7) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i zgodności wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie.
8) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywania ich do użytkowania, a także sporządzanie z powyższego protokołów.
9) Protokolarne potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy (weryfikacja, merytoryczna akceptacja faktur wykonawcy robót budowlanych potwierdzona pisemnie na odwrocie faktury).
10) Wydawanie kierownikowi budowy i/lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy.
11) Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.
12) Weryfikacja kompletności pisemnych oświadczeń właścicieli poszczególnych nieruchomości o ich odtworzeniu do stanu pierwotnego przez wykonawcę robót budowlanych. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do sporządzenia pisemnego oświadczenia o kompletności przedmiotowych oświadczeń.
13) Weryfikacja i pisemna akceptacja dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane atesty, certyfikaty, itd. stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyników oraz protokołów badań, sprawdzeń i prób dotyczących realizacji robót budowlanych.
14) Weryfikacja i pisemna akceptacja wszelkiej dostarczonej przez wykonawcę robót budowlanych dokumentacji kompletowanej w trakcie realizacji robót zgodnie z przepisami prawa budowlanego i przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz przygotowanych do odbioru końcowego kompletu dokumentów niezbędnych przy odbiorze.
15) Monitorowanie obsługi geodezyjnej wykonawcy robót budowlanych.
16) Weryfikowanie i pisemne zatwierdzanie sporządzonej przez wykonawcę robót budowlanych kompletnej dokumentacji powykonawczej budowlanej i geodezyjno-kartograficznej.
17) Pisemne zatwierdzanie sporządzonego przez wykonawcę robót budowlanych planu realizacji robót wraz z planem zagospodarowania placu budowy.
18) Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, BHP, ppoż , oraz innych przepisów branżowych.
19) Pisemne informowanie Zamawiającego o zgłoszonych przez wykonawcę robót budowlanych, problemach technicznych i innych problemach związanych z realizacją robót.
20) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonym nadzorem robót budowlanych.
21) Ponoszenie odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania nadzorowanych robót budowlanych, które to szkody wykonawca zobowiązuje się pokryć jeżeli ta szkoda ma związek z jego działalnością,
22) Sporządzenie raportu końcowego po zakończeniu realizacji inwestycji.
W raporcie końcowym należy zawrzeć:
a) opis zamówienia ( zakres rzeczowy),
b) kopie protokołów odbioru robót,
c) dokumentację powykonawczą ,
d) raporty z rozruchu i/ lub prób końcowych i eksploatacyjnych,
e) wykaz decyzji , i innych pozwoleń wymaganych dla poprawnej eksploatacji,
f) wyniki przeprowadzonych badań, prób, i testów jakości ,
g) pełną dokumentacje fotograficzną z realizacji zamówienia.
Raport końcowy powinien dla swej ważności zostać zatwierdzony przez Zamawiającego.
23) Współpracowanie (na wezwanie Zamawiającego) z instytucjami nadzorującymi wdrażanie oraz kontrolującymi realizację projektu współfinansowanego z RPO WSL, w tym sporządzanie wymaganych wyjaśnień i kompletowanie niezbędnych dokumentów.
24) Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych wykonawcy robót budowlanych, odbiór robót budowlanych wykonanych w okresie gwarancyjnym wykonawcy robót budowlanych – bez dodatkowego wynagrodzenia.
25) Dokonywanie odbiorów robót częściowych, końcowych, gwarancyjnych oraz sporządzanie z powyższych czynności protokołów.
26) Niezwłoczne pisemne powiadamianie Zamawiającego o wszelkich przerwach w realizacji robót.
27) Akceptowanie w formie pisemnej i wprowadzanie do realizacji rozwiązań zamiennych.
28) Rozstrzyganie w porozumieniu z Kierownikiem budowy wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót, w razie potrzeby zasięgając odpowiednio opinii projektanta nadzorowanych robót budowlanych.
29) Bieżące kontrolowanie prowadzenia dziennika budowy.
30) Podejmowanie decyzji i wydawanie opinii technicznych w imieniu Zamawiającego w zakresie wymaganym przez umowę, nie pociągających za sobą skutków finansowych.
31) Pisemne informowanie Zamawiającego, w terminie do 1 dnia roboczego od powzięcia informacji o wystąpieniu konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, nie uwzględnionych w umowie o realizację robót budowlanych.
32) Niezwłoczne pisemne powiadomienie Zamawiającego o wszystkich robotach nie objętych umową o roboty budowlane, a niezbędnych do wykonania ze względu na bezpieczeństwo wykonywania robót lub zabezpieczenie przed awarią.
33) Wstrzymania robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, bądź spowodować znaczne straty materialne.
34) Analizowania sytuacji i pisemnego rekomendowania zamawiającemu rozwiązania problemu i/lub pisemnego zatwierdzenia planu działania wykonawcy robót przedstawionego na taką okoliczność, w przypadku wystąpienia sytuacji nieprzewidzianych lub siły wyższej.
35) Kontrolowanie terminów obowiązywania wszystkich świadectw jakości, certyfikatów, norm, aprobat, polis ubezpieczeniowych, gwarancji, itp., za które wykonawca robót jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami realizacji umowy o roboty budowlane.
36) Pisemnego zatwierdzenia dostarczonych próbek wszelkich materiałów i urządzeń wbudowanych w roboty i dostarczonych zgodnie z warunkami realizacji zamówienia na roboty.
37) Pisemnego opiniowania i zatwierdzenia sporządzanych przez wykonawcę robót instrukcji obsługi, eksploatacji i konserwacji.
38) Prowadzenie ewidencji usterek i czynności podjętych w celu ich usunięcia dla zamówienia na roboty budowlane.
39) Egzekwowanie od wykonawcy robót bieżącego harmonogramu rzeczowo- finansowego budowy, jego ocena w zakresie finansowym i terminowym oraz przekazanie go Zamawiającemu wraz z własnym stanowiskiem (w formie pisemnej).
40) Udzielanie wyjaśnień wykonawcy robót w przypadku jakichkolwiek rozbieżności we właściwych dokumentach oraz pełnienie roli rozjemcy w sporach pomiędzy stronami konfliktów.
41) W razie potrzeby, w porozumieniu z Zamawiającym wzywanie projektanta na budowę, kierowanie do projektanta zastrzeżeń do projektu zgłoszonych przez wykonawcę robót lub inwestora oraz dokonanie z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień.
42) Kontrola i aprobata dokumentów roszczeniowych wykonawcy robót.
43) Weryfikacja przygotowanych przez wykonawcę robót dokumentów niezbędnych do dokonania zgłoszenia zakończenia robót oraz pisemne potwierdzenie ich poprawności i kompletności.
44) Przyjmowanie wystąpień wykonawcy robót zawierających żądanie dodatkowej zapłaty oraz wydawanie wykonawcy robót dyspozycji co do dalszych środków jakie ma przedsięwziąć, po porozumieniu z Zamawiającym.
45) Pisemne potwierdzenie w terminie 3 dni, ilości i wartości kosztorysowych zawartych w kosztorysach powykonawczych złożonych do rozliczenia przez Wykonawcę robót budowlanych.
46) Weryfikacja i pisemne zaopiniowanie rozliczenia rzeczowo-finansowego pośredniego oraz końcowego zamówienia na roboty budowlane.
Nadzór należy pełnić zgodnie z ustawą Prawo budowlane, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399020 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 881000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399020 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Inwestycyjne WUDIMEKS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 150523380
7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 60/62
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCYJNE"WUDIMEKS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WIELOBRANŻOWE PRZEDSIĘBIORSTWO INWESTYCYJNE"WUDIMEKS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399020 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn.: "Rozbudowa wraz z modernizacją Oddziału Geriatrycznego" w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: "Budowa kompleksu edukacyjno-opiekuńczego wraz z towarzyszącą infrastrukturą sportową"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynku mieszkalnego z zewn. infrastrukturą techn. i zagospodarowaniem terenu w Ciechanowie przy ul. Ceramicznej z uzyskaniem prawomocnych decyzji.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy drogi gminnej na ul. Makowej w Kobierzycach wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz uzyskaniem ostatecznej decyzji ZRID
- Modernizacja oddziałów szpitalnych w budynku "C" zgodnie z obowiązującymi przepisami - Oddz. Chorób Wew. i Gastroenterologii w SPZOZ MSWiA w Białymstoku im. Mariana Zyndrama-Kościałkowskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.