Ogłoszenie z dnia 2021-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00258442/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dożywianie prowadzone przez MGOPS w Nowej Dębie na terenie Miasta
i Gminy Nowa Dęba z podziałem na III części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko - gminny Osrodek Pomocy Społecznej w Nowej Dębie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005660280
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reja 3
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Dęba
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-460
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 846 34 94
1.5.8.) Numer faksu: 15 846 3494
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgops@nowadeba.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowadeba.naszops.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://nowadeba.naszops.pl/bip/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka organizacyjna Gminy Nowa Dęba
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dożywianie prowadzone przez MGOPS w Nowej Dębie na terenie Miastai Gminy Nowa Dęba z podziałem na III części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78d3485e-3579-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00309334
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010023/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dożywianie terenie Miasta i Gminy Nowa Dęba w okresie 02.01.2022r. do 31.12.2022r.na części - liczba częsci 3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00258442/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DzOE-RF.261.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 236988,84 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 213704,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dożywianie osób w Punkcie wydawania posiłkóww Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Nowej Dębie w okresie
od 03.01.2022r. do 31.12.2022r.”
Przedmiotem zamówienia jest dożywianie osób w Punkcie wydawania posiłków
w MGOPS, polegające na przygotowaniu, dostarczeniu i wydaniu gorącego posiłku zgodnie z zestawieniem 20-to dniowym (stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ).
Dożywianie osób odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w okresie od 03.01.2022r. do 31.12.2022r.”
Posiłki w Punkcie wydawania posiłków w MGOPS wydawane będą w dni pracy Ośrodka oraz w dni wskazane przez Ośrodek, nie wyklucza się również niedziel, świąt i dni ustawowo wolnych od pracy. Potrzeby w tym zakresie z dwudniowym wyprzedzeniem zgłasza Zamawiający.
Dzienna średnia szacunkowa liczba osób objętych dożywianiem to ok. 53 osoby – jest to liczba szacunkowa i może ulegać ciągłym zmianom.
Przewidywana liczba dni żywieniowych w okresie 03.01.2022-31.12.2022 to ok. 252 dni.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby osób oraz dni w zależności od potrzeb.
W przypadku gdy łączna zaplanowana liczba dostawy obiadów będzie mniejsza
niż planowana przez zamawiającego, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe z tego tytułu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 101372,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dożywianie dzieci w szkołach na terenie Miasta i GminyNowa Dęba w okresie od 03.01.2022r. do 23.06.2022r. i od 02.09.2022r. do 23.12.2022r.”.
Przedmiotem zamówienia jest dożywianie dzieci uczęszczających do szkół w Mieście i Gminie Nowa Dęba, polegające na przygotowaniu, dostarczeniu gorącego posiłku zgodnie z zestawieniem 20-to dniowym (stanowiącym załącznik nr 6a do SWZ).
Dożywianie dzieci odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej w okresie od 03.01.2022r. do 23.06.2022r. i od 02.09.2022r. do 23.12.2022r. oraz w razie potrzeby w innych dniach wskazanych przez Dyrektora szkoły lub Zamawiającego np. soboty, dni świąteczne, ferie, wakacje, z uwzględnieniem przerw w nauce (przerwa wakacyjna, ferie zimowe, przerwy świąteczne, itp.). Potrzeby w tym zakresie z dwudniowym wyprzedzeniem zgłasza Zamawiający.
Dzienna szacunkowa liczba dzieci objętych dożywianiem to ok. 80 dzieci – jest to liczba szacunkowa i może ulegać ciągłym zmianom.
Przewidywana liczba dni żywieniowych w okresie 03.01.2022-23.06.2022 i 02.09.2022-23.12.2022 to 185 dni. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększania lub zmniejszania liczby dzieci oraz dni w zależności od potrzeb.
W przypadku gdy łączna zaplanowana liczba dostawy obiadów będzie mniejsza niż planowana przez zamawiającego, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe z tego tytułu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.5.5.) Wartość części: 112332,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wyżywienie dzieci w ramach projektu: ”Organizacja czasu wolnego interesariuszy rewitalizacji na terenie gminy Nowa Dęba poprzez utworzenie świetlicy”w okresie 03.01.2022r. do 31.12.2022r.
1). Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, dostarczenie codziennie:
– poniedziałek, wtorek, czwartek: bułka z wędliną i pomidorem szczelnie zapakowana, plus owoc,
- środa, czwartek: bułka z serem żółtym i ogórkiem szczelnie zapakowana plus owoc
- poniedziałek, wtorek: sok pomarańczowy 3litry/dzień,
- środa, czwartek: sok jabłkowy 3litry/dzień,
- piątek: woda mineralna niegazowana 7,5 litra.
Zamawiający dopuszcza zmiany wyżywienia po wcześniejszym uzgodnieniu
z Zamawiającym.
Dostawa odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w okresie od 03.01.2022r. do 31.12.2022r.” z wykluczeniem dni ustawowo wolnych
Dzienna liczba dzieci objętych dożywianiem to 15 osób.
Przewidywana liczba dni żywieniowych w okresie 03.01.2022-31.12.2022 to ok. 252 dni.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby osób oraz dni w zależności od potrzeb.
W przypadku gdy łączna zaplanowana liczba dostawy tzw. suchego prowiantu będzie mniejsza niż planowana przez zamawiającego, wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe z tego tytułu.
2) Transport posiłków zapewnia Wykonawca, ponosząc jednocześnie koszty z tym związane.
3) Wykonawca zapewnia dostawę suchego prowiantu z wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez MGOPS,
4) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości dostaw posiłków bez względu
na trudności powstałe po stronie Wykonawcy.
5) Personel Wykonawcy winien posiadać aktualne badania sanitarno - epidemiologiczne oraz odpowiednie przygotowanie.
6) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną, administracyjną i karną
za jakość dostarczanych posiłków oraz skutki wynikające z zaniedbań przy ich przygotowaniu i transporcie, mogące mieć negatywny wpływ na zdrowie żywionych osób.
7) Zamawiający nie zapewnia warunków (pomieszczeń, ani urządzeń) do przygotowania lub podgrzewania posiłków oraz mycia naczyń.
8) Zamawiający zastrzega, iż ilość osób korzystających z posiłków, a tym samym ilość wydawanych posiłków i wartość zamówienia może się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy. Powyższa okoliczność nie może być powodem zerwania umowy.
9) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkodliwe dla zdrowia skutki mogące wystąpić u osób korzystających z przygotowanych posiłków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 23284,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106848,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106848,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106848,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna "Konar"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8672113967
7.3.3) Ulica: Św. Barbary 1
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106848,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-03 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna "Konar"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8672113967
7.3.3) Ulica: Św. Barbary 1
7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 39-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-03 do 2022-12-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta złożona przez Wykonawcę nie została podpisana w formie elektronicznej (tj. przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym tj. zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- Budowa drogi publicznej kategorii/gminna, klasy "L"/Lokalna od kilometra 0+003,00 do kilometra 0+517,60 wraz z obiektami/urządzeniami drogi, zabezpieczeniem istniejących sieci uzbrojenia terenu ...
- Wykonanie projektów technicznych z podziałem na 3 części
- Budowa kontenerowej stacji zlewnej ścieków
- Wykonanie projektów technicznych z podziałem na 4 części
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja konferencji "Nowe inspiracje" RODN WOM w Katowicach z noclegiem i wyżywieniem oraz cateringiem, a także zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych, KPO
- "Usługa przygotowania, dostawy posiłków i napojów dla podopiecznych Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego".
- Usługa cateringowa w zakresie przygotowania i dostawy posiłków na rzecz podopiecznych RPOT w Ignatkach-Osiedle w okresie od dnia 01.04. 2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
- Usługa organizacji wydarzenia pn. Festiwal Kariery
- BZP.2711.5.2025.MR Świadczenie usług cateringowych na rzecz Uniwersytetu Wrocławskiego w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w celu zawarcia umowy ramowej.
- Usługi cateringowe (usługi dostawy i podania posiłku oraz zorganizowania podczas przerwy w wykładach tzw. serwisu kawowego) w trakcie przeprowadzenia szkoleń.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.