Ogłoszenie z dnia 2023-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00262033/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa soli drogowej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg powiatowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W NISKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830414064
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rudnicka 15
1.5.2.) Miejscowość: Racławice
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158415416
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.zdp@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdpnisko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-43c06d3b-0b69-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa soli drogowej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg powiatowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43c06d3b-0b69-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00309406
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021777/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa soli drogowej przezanczonej do zimowego utrzymania dróg powiatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00262033
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.AZ.2530.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 281050,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg powiatowych.
3. Sól drogowa powinna spełniać wymogi dotyczące składu chemicznego i granulacji, w wielkościach określonych poniżej
oraz posiadać pozytywną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów, atest Państwowego Zakładu Higieny w Warszawie
lub równoważne zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości. Dostarczana sól musi spełniać wymagania
normy PN-86/C-84081/2 lub równoważnej.
Wymagania dotyczące składu chemicznego:
zawartość chlorku soku NaCl – min. 90%
zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie – max. 8%
zawartość wody – max. 3%
zawartość antyzbrylacza w ilości min. 20 mg/kg
ziarno powyżej 6 mm – max. 10%
ziarno poniżej 1 mm – max. 20%
barwa biała lub biało szara
postać sypka.
4. Zamówienie podstawowe obejmuje dostawę 350 ton soli drogowej. Jest to minimalna ilość soli, którą Zamawiający
zobowiązuje się zakupić.
5. W ramach przedmiotu umowy Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji, o której mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp.
Zakres opcji obejmuje 50% zamówienia podstawowego, określonego w ust. 4 tj. 175 ton. Warunki skorzystania z opcji:
skorzystanie z zamówienia opcjonalnego (prawa opcji) uzależnione będzie od potrzeb Zamawiającego,
termin, w ciągu którego Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji – w terminie trwania umowy,
o zamiarze skorzystania z prawa opcji, w określonym zakresie, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym
oświadczeniem – zamówieniem. Brak stosownego zamówienia świadczy o rezygnacji z zamówienia opcjonalnego w całości
lub części (jeżeli Zamawiający skorzystał częściowo z zamówień opcjonalnych),
Zamawiający może skorzystać z zamówienia opcjonalnego w całości lub w części, w zależności od potrzeb,
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ i
projekcie umowy.
Zamówienia realizowane w ramach opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówień
objętych opcją nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
6. Maksymalna, szacunkowa ilość dostawy soli drogowej wynosi 525 ton, w tym zamówienie podstawowe wynosi 350 ton i
ilość soli w ramach prawa opcji wynosi 175 ton.
7. Miejsce dostawy: baza Obwodu Drogowo-Mostowego w Harasiukach (ul. Długa 63a, 37-413 Harasiuki).
8. W odniesieniu do występujących w opisie przedmiotu zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych,
aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 i ust. 3 ustawy
Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208792,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 271092,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208792,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcji Handlu Usług WOJTEX Wojciech Pasich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650125787
7.3.3) Ulica: Junacka 25/2
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-237
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208792,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI RACŁAWICE
więcej: przetargi RACŁAWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z transportem soli drogowej przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg Starogard Gdański.
- DOSTAWA SOLI DROGOWEJ NIEZBRYLAJĄCEJ SIĘ GATUNKU DR I DS DO CELÓW ZWALCZANIA ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ WRAZ Z JEJ TRANSPORTEM PRZEZ OKRES TRZECH SEZONÓW ZIMOWYCH 2006/2007, 2007/2008 I 2008/2009.
więcej: Sól drogowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.