eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KętrzynDostawa testów, szczepów wzorcowych, końcówek do pipet oraz zestawu do identyfikacji szczepów Salmonella



Ogłoszenie z dnia 2022-08-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa testów, szczepów wzorcowych, końcówek do pipet oraz zestawu do identyfikacji szczepów Salmonella

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KĘTRZYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000594465

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac marsz. Józefa Piłsudskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psse.ketrzyn@sanepid.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/psse-ketrzyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Inspekcja Sanitarna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa testów, szczepów wzorcowych, końcówek do pipet oraz zestawu do identyfikacji szczepów Salmonella

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb3b1588-0688-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00309430

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiane materiały laboratoryjne są niezbędne do przeprowadzenia badań. W postępowaniu prowadzonym poprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W związku z powyższym Zamawiający postanowił zastosować tryb zamówienia z wolnej ręki. Uzasadnienie prawne: art. 305 pkt. 2 ustawy pzp (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.)

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OEA-ZP.272.6.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5015,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1- Testy
Test do wykrywania aktywności oksydazy cytochromowej wytwarzanej przez mikroorganizmy op. 2
Szybki test lateksowy do wykrywania i identyfikacji szczepów paciorkowców grupy A, B, C, D (w tym enterokoków), F i G wg Lancefield. zestaw 1
Szybki test lateksowy do identyfikacji Campylobacter spp. zestaw 1
Test na hipuran sodu op. 1
Test na octan indoksylu (Indoxyl Test) op. 1
"Szybki test lateksowy do identyfikacji
Staphylococcus aureus
" op. 1
Test na katalazę op. 1
Test do wykrywania aktywności oksydazy cytochromowej wytwarzanej przez mikroorganizmy op. 1
Test ONPG op. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 1035,24 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - Szczepy wzorcowe
Szczep wzorcowy Staphylococcus aureus ATCC 25923 szt. 1
Szczep wzorcowy Staphylococcus aureus ATCC 6538 szt. 1
Szczep wzorcowy Staphylococcus epdermidis ATCC 12228 szt. 1
Szczep wzorcowy Staphylococcus saprophyticus ATCC 15305 szt. 1
Szczep wzorcowy Listeria monocytogenes ATCC 13932 op./ wymazówka
1
Szczep wzorcowy Listeria monocytogenes ATCC 35152 op./ wymazówka
1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne

4.5.5.) Wartość części: 1255,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3- Końcówki do pipet automatycznych
Sterylne końcówki typu słomka współdziałajace z automatyczną pipetą BagPipet szt. 1000
Końcówki pasujące do pipet automatycznych BRAND Transferpette o pojemności 100-1000 µl szt. 500
Końcówki pasujące do pipet automatycznych BRAND Transferpette o pojemności 100-1000 µl szt. 500

4.5.3.) Główny kod CPV: 38437110-1 - Końcówki pipet

4.5.5.) Wartość części: 268,99 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4- Zestaw do identyfikacji szczepów Salmonella
Zestaw do identyfikacji szczepów Salmonella Enteritidis i Salmonella Typhimurium Zestaw 1
Podłoże Garda do rozwoju antygenów rzęskowych op. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 2546,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1097,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1097,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1097,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argenta Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811011656

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1097,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-13

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1583,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1583,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1583,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argenta Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811011656

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1583,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-13

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argenta Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811011656

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-13

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2676,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2676,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2676,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMMUNOLAB Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862011240

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2676 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.