Ogłoszenie z dnia 2023-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00253539/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-09
- 2023/BZP 00260826/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę i Miasto Przysucha.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Przysucha
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11
1.5.2.) Miejscowość: Przysucha
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaprzysucha.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b8183e8e-069e-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę i Miasto Przysucha.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8183e8e-069e-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00309537
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041165/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę i Miasto Przysucha.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00253539
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.31.2023.MF
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego: Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę i Miasto Przysucha. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach programu Mazowiecki Instrument Wsparcia ,, Autobusy dla mazowieckich szkół”.
2.Przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę fabrycznie nowego autobusu wyprodukowany w 2023 r. z min. ilością miejsc siedzących 18 osób + kierowca, koloru pomarańczowego, posiadający wyposażenie specjalistyczne (przystosowanie do przewozu osób niepełnosprawnych) pochwyty dla niepełnosprawnych zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.Wymagania ogólne przedmiotu zamówienia.
1)Autobus musi być fabrycznie nowy wyprodukowany w 2023 r., nieużywany, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych oraz prawnych.
2)Autobus musi spełniać warunki techniczne określone w obowiązujących w Polsce przepisach prawnych dla samochodów poruszających się po drogach publicznych, w tym w szczególności: wymagania określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 988 z p. zm.) oraz rozporządzeniu Ministra infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażenia ( t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z p. zm.)
4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie potrzeb i wymagań Zamawiającego, w tym: minimalne parametry techniczne pojazdu, rozwiązania materiałowe, wyposażenie, elementy wykończeniowe określa załącznik nr 1 do formularza oferty pod nazwą: Oferowane parametry przedmiotu zamówienia autobusu szkolnego.
5.Gwarancja jakości.
1)Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości w na okres minimum 36 miesięcy.
2) Uwaga: Okres udzielenia gwarancji jakości stanowi jedno z kryteriów oceny ofert
6.Uwagi i uzupełnienia do opisu przedmiotu zamówienia.
1)Ewentualne użycie w SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Ewentualne użycie nazw konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 442554,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 536280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 442554,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRUCK IMPORT-EXPORT WYNAJEM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 388189940
7.3.3) Ulica: ul. Źurawia 43 lokal 201
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-680
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRUCK IMPORT-EXPORT WYNAJEM SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TRUCK IMPORT-EXPORT WYNAJEM SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 442554,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15INNE PRZETARGI PRZYSUCHA
- Budowa zatoki postojowej w pasie drogi gminnej w ul. Tarnowskiej w Przysusze.
- Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Skrzyńsku od Pl. Św. do ul. Warszawskiej.
- Budowa drogi gminnej Wola Więcierzowa - Beźnik od km 0+938,6 do km 1+668,00.
- Opracowanie Planu Ogólnego gminy i miasta Przysucha
- Remont drogi powiatowej Nr 3314W Odrzywół - Kadź - Łojków od km 8+040 do km 8+700
więcej: przetargi PRZYSUCHA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Dostawa autobusu do przewozu 33 osób + 1 miejsce dla kierowcy + 1 miejsce dla pilota z możliwością przewozu osób poruszających się na wózku inwalidzkim
- Zakup autobusu z windą przystosowanego do przewozu 2 osób na wózku inwalidzkim w ramach programu PFRON
- Zakup autobusu do dowozu dzieci do szkół
- Dostawa pięciu autobusów w ramach projektu Rozwój i modernizacja systemu transportu publicznego w Głogowie współfinansowanego przez Unię Europejską.
- Zakup paliw płynnych - oleju napędowego - do pojazd ów będących w posiadaniu Polbus-PKS w granicach i poza granicami RP, w okresie 3-ch lat.
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.