Ogłoszenie z dnia 2023-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00207548/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów elektrycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 12 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340901725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: OKÓLNA 37
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-103
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 12wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://12wog.wp.mil.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/12wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów elektrycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4474656c-ee4b-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00309540
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036562/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 DOSTAWA ARTYKUŁÓW ELEKTRYCZNYCH BRANŻY BUDOWLANEJ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00207548
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/16/12WOG/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiały instalacyjne4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 12102,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przewody4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 15961,38 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Oprawy4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 167225,94 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Źródła światła4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 73919,51 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17311,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17687,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17311,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL12 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312369557
7.3.3) Ulica: Św. Anny
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-117
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO EL 12" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO EL 12" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17311,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16917,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30995,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16917,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Elektros Dominik Jarzemski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542520112
7.3.3) Ulica: Pielęgniarska
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-790
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA ELEKTROS DOMINIK JARZEMSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA ELEKTROS DOMINIK JARZEMSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16917,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszych ofert przekracza środki przeznaczone na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40571,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60213,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40571,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Elektros Dominik Jarzemski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542520112
7.3.3) Ulica: Pielęgniarska
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-790
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40571,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarki RIMAGE (I)
- Dostawa spirytusu
- Dostawa wyrobów i płynów do dializy nerkowej oraz cewników.
- Dostawa elementów wymiennych do strzykawek Optistar Elite (Zadanie Nr 1) i Spectris Solaris EP (Zadanie Nr 2).
- Dostawa punktów dostępowych do bezprzewodowego Internetu.
- Przygotowanie, druk oraz zamieszczenie i rozpowszechnienie w formie wkładki w prasie regionalnej (w wydaniu piątkowym lub sobotnim) publikacji informacyjno-promocyjnej
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów elektrycznych dla Sekcji Obsługi Infrastruktury w Świętoszowie, Dobre n/Kwisą, Żaganiu, Bolesławcu, Głogowie
- Zakup materiałów elektrycznych, budowlanych, ślusarsko-stolarskich i hydraulicznych
- Sukcesywne dostawy materiałów - paczka nr 2
- Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych - ZK-DZ.262.4.2025
- "Remont i adaptacja sal do praktycznej nauki zawodu Zespołu Szkół Nr 2 w Myszkowie w ramach Projektu, pn.: "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Nr 2 w Myszkowie"
- Remont i adaptacja sal do praktycznej nauki zawodu Zespołu Szkół Nr 1 w Myszkowie w ramach Projektu pn.: "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Nr 1 w Myszkowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.