Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00254070/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-14
- 2022/BZP 00280895/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-28
- 2022/BZP 00290228/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana 6 kotłów na zgazowane drewno(5 klasy)
w siedzibach leśniczówek Nadleśnictwa Złotów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO ZŁOTÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570064553
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Petera Josepha Lenne 1
1.5.2.) Miejscowość: Złotów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 67 263 34 71
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.zlotow@pila.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana 6 kotłów na zgazowane drewno(5 klasy)w siedzibach leśniczówek Nadleśnictwa Złotów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a26911b-01ca-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00309550
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00341979/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wymiana kotłów grzewczych 6 sztuk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00254070/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 323423,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn:
Wymiana 6 kotłów na zgazowane drewno (5 klasy) w siedzibach leśniczówek Nadleśnictwa Złotów
Leśniczówka Wąsosz moc kotła min. 15 kW
Lokalizacja: Wąsosz 9, 77 – 400 Złotów
Leśniczówka Paruszka moc kotła min. 15 kW
Lokalizacja: Paruszka 3, 77 – 430 Krajenka
Leśniczówka Plecemin moc kotła min. 20 kW
Lokalizacja: Plecemin 4a, 64 - 970 Piła
Leśniczówka Augustowo moc kotła min. 30 kW
Lokalizacja: Płytnica 45, 77 – 416 Tarnówka
Leśniczówka Wierzchołek moc kotła min. 25 kW
Lokalizacja: Wersk 1, 77 – 424 Zakrzewo
Leśniczówka Łobzonka moc kotła min. 15 kW
Lokalizacja: Piesna 50, 89 – 310 Łobżenica
1.1. Przedmiot i zakres robót
1.1.1. Roboty rozbiórkowe / demontażowe
Wykonawca zobowiązany jest do demontażu istniejącego kotła wraz z instalacją w zakresie niezbędnym do podłączenie i uruchomienia nowego kotła, wykonawca nie pozostawia nieczynnych zbędnych fragmentów instalacji w kotłowni.
1.1.2. Parametry kotłowni
Kocioł
- montaż nowych kotłów należy wykonać zgodnie ze schematem będącym
załącznikiem do dokumentacji,
- moc kotłów zgodnie ze specyfikacją,
- kocioł musi spełniać 5 klasę (PN-EN303-5:2012, potwierdzenie certyfikatem
wydanym przez jednostkę oceniającą zgodność w rozumieniu rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 765/2008 z 9 lipca 2008r.) emisji
spalin,
- sprawność kotła min 91%
- gwarancja na kocioł min 5 lat
- sterownie temperaturą – bezprzewodowy regulator pokojowy
Regulator kotła
Projektowany regulator dla kotłów powinien spełniać minimalną funkcjonalność pracy w zakresie czynności:
- sterowanie zapalarką,
- sterowanie wentylatorem nadmuchowym,
- sterowanie pompą centralnego ogrzewania CO,
- płynne sterowanie obiegiem z zaworem mieszającym,
- odczyt danych z ciepłomierza,
- sterowanie pompą CWU,
- współpraca z termostatem pokojowym,
-możliwość podłączenia modułu komunikacji internetowej z możliwością
sterowania funkcjami i dostępu do parametrów pracy kotła za pomocą
telefonu komórkowego z dostępnością do Internetu,
- możliwość podłączenia dwóch dodatkowych modułów sterujących zaworami mieszającymi obiegów CO.
Zabezpieczające wyposażenia kotła:
- termostat bezpieczeństwa STB
- armaturę zabezpieczającą w wersji do montażu w układzie zamkniętym
1.1.3. Zasobnik + bufor
Wszystkie kotły należy wyposażyć w zasobnik kombinowany oraz prosty izolowany o pojemności wg poniższej specyfikacji
Leśniczówka Wąsosz zasobnik kombinowany 500/160l + zwykły 500l
Leśniczówka Paruszka zasobnik kombinowany 500/160l + zwykły 500l
Leśniczówka Plecemin zasobnik kombinowany 500/160l + zwykły 500l
Leśniczówka Augustowo zasobnik kombinowany 500/160l + zwykły 500l
Leśniczówka Wierzchołek zasobnik kombinowany 500/160l + zwykły 500l
Leśniczówka Łobzonka zasobnik kombinowany 500/160l + zwykły 500l
1.1.4. Osprzęt, oruruwanie
Wykonawca zobowiazany jest przewidzieć wszelkie materiały niezbędne do prawidłowego podłączenia i uruchomienia .
Orurownia należy wykonać z rur dopuszczonych do stosowania w systemach centralnego ogrzewania a po zakończeniu montażu zabezpieczyć je izolacją termiczną o grubości ścianki min 20mm. Pompki obiegowe należy zastosować o niskim zużyciu energii w klasie A.
1.1.5. Zabezpieczenie UPS / prace elektryczne
Wykonawca dokona zakupu oraz montażu w każdej kotłowni zasilacza awaryjnego o mocy wystarczającej na pracę kotłowni minimum 30min w przypadku zaniku zasilania oraz skoków napięcia. Wszystkie prace elektryczne muszą być wykonane przez osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacje a na zakończenie robót zostaną wykonane pomiary elektryczne z wystawieniem protokołu dopuszczającym wykonaną instalację do eksploatacji.
1.1.6. Montaż wkładu kominowego/wymiana wkładu / podłączenie do komina
W przypadku dwóch kotłowni należy dokonać montażu wkładu kominowego a w jednym przypadku wymiany starego wkładu na nowy, wkłady należy wykonać ze stali żaroodpornej oraz kwasoodpornej o średnicy dopasowanej do mocy kotła. We wszystkich przypadkach wykonawca dokona podłączenia kotła do komina zgodnie ze sztuką kominiarską na co przedstawi dokument odbioru przez mistrza kominiarskiego.
1.1.7. Uruchomienie / serwis
Wykonawca wykona rozruch kotłowni przez osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacje nadane przez producenta kotła oraz dokona przeszkolenia użytkownika obiektu. Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny, w czasie max 24h od otrzymania informacji rozpocznie procedurę usunięcia awarii (diagnoza) zakończy usuwanie awarii w czasie 5dni (przywrócenie funkcjonowania kotła w pełnym zakresie) .
1. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załącznikach nr 8-10 do SWZ, na które składają się :
- schemat montażu kotła zał. nr 10
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót zał. nr 8
- przedmiar robót zał. nr 9
1.2. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na wykonane roboty na okres 5 lat licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego protokołu odbioru robót.
Gwarancja będzie obejmować:
- stwierdzone wady po odbiorze robót,
- usterki i wady związane z jakością i trwałością zastosowanych materiałów, jak również wykonania robót.
Wzór dokumentu gwarancyjnego stanowi załącznik nr 4 do Umowy, stanowiącej załącznik nr 7 do niniejszej SWZ.
Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów robót będzie wynosić minimum 5 lat licząc od dnia odbioru końcowego robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia.
Okres trwania rękojmi za wady stanowi kryterium oceny ofert.
1.3. Przez cały okres realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnej opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest on ubezpieczony
na kwotę : 50.000 zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy.
1.4. Zamawiający wymaga odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej .
Zasady odbycia wizji lokalnej:
- wizja lokalna zostanie przeprowadzona przez Wykonawcę przy udziale przedstawiciela Nadleśnictwa Złotów
- wizja lokalna winna zostać przeprowadzona w dowolnym dniu wskazanym przez Wykonawcę, w termie 21.07.2022r. lub 01.08.2022r. ( w godzinach 08:00 -14:00)
- najpóźniej jeden dzień przed planowanym odbyciem wizji lokalnej Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o tym zamiarze, przekazując informację drogą e-mail na adres: zamowienia.zlotow@pila.lasy.gov.pl, wraz z podaniem danych umożliwiających skontaktowanie się z Wykonawcą przedstawicielowi Zamawiającego (numer telefonu , e-mail).
1.5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
1.6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Ponadto, zgodnie z art. 462 ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający żąda aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile już są znane, podał nazwy oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca zawiadomi zamawiającego o wszelkich zmianach takich danych, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekaże informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych.
1.7. Pozostałe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia przez podwykonawców, o których mowa w art. 462 ust. 3 ustawy PZP, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
1.8. Wynagrodzenie Wykonawcy rozliczone będzie jednorazowo po wykonaniu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia i podpisaniu końcowego protokołu odbioru robót (bez uwag).
1.9. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ustrukturyzowanej faktury zgodnie z ustawą o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych.
1.10. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy, informuje , że nie określa obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
1.11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Przedmiotowe zamówienie, z uwagi na opis przedmiotu zamówienia i postawione warunki udziału w postępowaniu, jest zamówieniem skierowanym do wykonawców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Dodatkowo, w ocenie Zamawiającego, potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców – co byłoby konieczne w przypadku podziału na części - zagrażałaby prawidłowej realizacji całości zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331110-0 - Instalowanie kotłów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na zadanie pn. „Wymiana 6 kotłów na zgazowane drewno(5 klasy) w siedzibach leśniczówek Nadleśnictwa Złotów ” zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) zgodnie z którym: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.”Uzasadnienie:
W postępowaniu złożono tylko jedną ofertę, która podlega odrzuceniu na podstawie Art.226 ust. 1 pkt.5) : („jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”), Art.226 ust.1 pkt.6) : („nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.”) , Art.226 ust.1 pkt 14) : („wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3.”), w związku z powyższym Zamawiający zobowiązany jest do unieważnienia prowadzanego postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 404015,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 404015,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ZŁOTOWA
- USŁUGA UBEZPIECZENIA POWIATU ZŁOTOWSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
- Remont nawierzchni drogi gminnej w Kleszczynie.
- "BUDOWA DROGI GMINNEJ POMIĘDZY UL. KRÓLOWEJ JADWIGI A UL. DOMAŃSKIEGO W ZŁOTOWIE"
więcej: przetargi w Złotowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.