Ogłoszenie z dnia 2023-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00243174/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
- 2023/BZP 00243878/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROBOTY REMONTOWE NA TERENIE POSESJI PRZY UL. PARTYZANCKIEJ 32 W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W KALISZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000570625
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wolności 13
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kalisz.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalisz.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-23d7197b-005a-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sprawowanie wymiaru sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROBOTY REMONTOWE NA TERENIE POSESJI PRZY UL. PARTYZANCKIEJ 32 W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23d7197b-005a-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00309605
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00136278/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Roboty remontowe na terenie posesji przy ul. Partyzanckiej 32 w Ostrowie Wielkopolskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00243174
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F.262.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych na terenie posesji przy ul. Partyzanckiej 32 w Ostrowie Wielkopolskim, w zakresie m.in.:
1.1. rozbiórka budynku garażu znajdującego się na terenie ww. nieruchomości o powierzchni ok. 215 m2, składającego się z dwóch skrzydeł o wysokości 6m i 3m, zgodnie z projektem rozbiórki. Zakres robótj obejmuje kompletną rozbiórkę budynku garażowego, uzupełnienie miejsc po rozbiórce ziemią wraz z zagęszczeniem, obsianie miejsc wykonywania rozbiórek trawą oraz wykonanie innych niezbędnych prac w celu zabezpieczenia terenu,
1.2. rozbiórka dwóch podziemnych zbiorników po zakładowej stacji paliw wraz z wiatą nad stanowiskami tankowani i infrastrukturą towarzyszącą w postaci: fundamentów dystrybutorów, studni spustowej, płyty postojowej, instalacji elektrycznej, odgromowej i uziemiającej zbiorników, zasypanie wykopu po usunięciu zbiorników gruzem zmielonym, odzyskanym w procesie rozbiórki budynku garażu, wraz z jego zagęszczeniem, rozłożenie gruntu urodzajnego i obsianie terenu trawą,
1.3. zagospodarowanie terenu w zakresie m.in.:
rozbiórka i wykonanie nowego ogrodzenia ze słupków klinkierowych i przęseł stalowych zgodnie z projektem zagospodarowania terenu
wymiana bramy wjazdowej wraz z furtką wejściową, demontaż istniejącego szlabanu, wykonanie nowego szlabanu wraz z wykonaniem instalacji zasilającej,
wykonanie oświetlenia zewnętrznego na terenie posesji,
wykonanie utwardzenia terenu z kostki betonowej, wykonanie miejsc postojowych dla samochodów osobowych dla pracowników i interesantów oraz osób ze szczególnymi potrzebami,
wykonanie odwodnienia terenu, wymiana rur kanalizacji deszczowej na terenie posesji, budowa nowego przyłącza do sieci kanalizacji sanitarnej,
wykonanie zamykanej wiaty śmietnikowej do składowania odpadów,
zagospodarowanie terenów zielonych, wykonanie nasadzeń zastępczych po dokonanej przez Zamawiającego wycince drzew, zgodnie z częścią graficzną projektu zagospodarowania terenu,
1.4. Roboty w obrębie budynku biurowego wpisanego do rejestru zabytków w zakresie:
wymiana rewizji rur spustowych,
wymiana płytek na spoczniku na parterze budynku,
lakierowanie ścian komunikacji powłoką zmywalną,
lakierowanie drewnianej klatki schodowej,
wykonanie obudowy klimatyzatorów zewnętrznych,
wykonanie iluminacji oświetlenia zewnętrznego budynku ,
zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 3.
2. Budynek dawnego Urzędu Celnego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Partyzanckiej 32 jest wpisany do rejestru zabytków decyzją Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 19.07.2013 roku pod nr 899/Wlkp/A.
3. Szczegółowy zakres robót i sposób ich realizacji określony jest w załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262520-2 - Roboty murowe
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1726920,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1726920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1726920,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego i Ogólnego „KANBRUK” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 003342043
7.3.3) Ulica: Wylotowa 37
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 63-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
instalacje sanitarne - Melikan s.c., instalacje elektryczne - Celbud sp. z o.o.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA DROGOWEGO I OGÓLNEGO "KANBRUK" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1726920,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego typu lekkiego dla potrzeb grzewczych OSRiR w Kaliszu
- "Dostawa odczynników do oznaczania antygenów krwinek czerwonych dla RCKiK w Kaliszu"
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego typu BUS
- Dostosowanie budynku Domu Pomocy Społecznej do wymogów przeciwpożarowych .
- Usługa zagospodarowania odpadów o kodzie 20 01 28 wraz z usługą ich odbioru i transportu
- Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Kaliszu
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.