Ogłoszenie z dnia 2023-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00255669/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-12
- 2023/BZP 00289337/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-04
- 2023/BZP 00287927/01 - Wynik z dnia 2023-07-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Sukcesywna dostawa (wg potrzeb) artykułów spożywczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Piekarach Śląskich.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W PIEKARACH ŚLĄSKICH
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003455014
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Biskupa Nankera 103
1.4.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-947
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mopr.piekary.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.piekary.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00309621
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-07-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00287927
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
4468,50
Po zmianie:
4319,50
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
2298,80
Po zmianie:
2642,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
10688,00
Po zmianie:
11072,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
0,0
Po zmianie:
16258,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 6) Przed zmianą:
681,00
Po zmianie:
630,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.5.5. Wartość części (Część zamówienia nr 7) Przed zmianą:
11183,30
Po zmianie:
11204,30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT) Przed zmianą:
48045,40
Po zmianie:
53438,80
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
wykonawca zrezygnował z podpisania umowy.
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2. Podstawa prawna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 4) Przed zmianą:
art. 255 pkt 7 ustawy
Po zmianie:
art. 255 pkt 6 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2.1. Przyczyna unieważnienia postępowania (Informacje o zakończeniu postępowania dla części nr 4) Przed zmianą:
Wykonawca odstąpił od podpisania umowy.
Po zmianie:
W Specyfikacji Warunków Zamówienia został określony warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym w brzmieniu: Wykonawca musi wykazać, że posiada wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowi kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
Do postępowania zostały złożone oferty przez wykonawców, dla których organem właściwym w sprawie rejestracji oraz zatwierdzenia, warunkowego zatwierdzenia, przedłużenia warunkowego zatwierdzenia, zawieszenia oraz cofania zatwierdzenia zakładów nie jest Państwowy powiatowy inspektor sanitarny lub Państwowy graniczny inspektor sanitarny. Wykonawcy spełniają jednak wszystkie wymogi wymagane prawem do obrotu żywnością. W związku z niewłaściwym określeniem wymagań związanych z rodzajem dokumentu, jaki należy przedstawić w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu oraz niemożnością przedstawienia dokumentacji wymaganej zapisami SWZ przez wykonawców, niniejsza część postępowania ulega unieważnieniu.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - OFERTY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (Informacje o ofertach dla części nr 4) Przed zmianą:
0,0
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4. Kod waluty (Informacje o ofertach dla części nr 4) Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 1) Przed zmianą:
29319,60
Po zmianie:
4468,50
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 2) Przed zmianą:
29319,60
Po zmianie:
2298,80
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 3) Przed zmianą:
29319,60
Po zmianie:
10688,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 6) Przed zmianą:
29319,60
Po zmianie:
681,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej (Informacje dotyczące umowy dla części nr 7) Przed zmianą:
29319,60
Po zmianie:
11183,30
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Przebudowa (modernizacja) i remont wewnętrznych instalacji wodno - ściekowych w budynkach gminnych - IV części
- Kompleksowa usługa prania (...) bielizny szpitalnej (...) oraz wynajem czystej bielizny i odzieży szpitalnej z wdrożeniem systemu RFID UHF (...)
- Remont pomieszczeń Oddziału zamiejscowego z siedzibą Kochcice ul. Zamkowa 1 Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Usługa transportu sanitarnego
- Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania pn.: Budowa Centrum Przesiadkowego w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy środków piorących
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ŻYWNOŚCI V-XII 2025 R, W PODZIALE NA CZĘŚCI: WARZYWA, OWOCE CYTRUSOWE, OWOCE
- DOSTAWA PRODUKTÓW SOUS-VIDE
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża"
- Dostawy produktów spożywczych wymagających zachowania warunków chłodniczych i/lub mroźniczych, tj. produktów mleczarskich i mrożonek
- Dostawa mięsa, wędlin, pieczywa i drobiu
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych "Prząśnik" w Brenniku w DRUGIEJ tercji roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.