Ogłoszenie z dnia 2024-05-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00218113/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Podole Wielkie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁÓWCZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000543083
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: TADEUSZA KOŚCIUSZKI 8
1.5.2.) Miejscowość: Główczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-220
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598116010
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@glowczyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.glowczyce.ibip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8901971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Podole Wielkie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4492aef8-d480-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00309663
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045544/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Podole Wielkie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00218113
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.03.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 870325,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5. Krótki opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie drogi gminnej wewnętrznej od km 0+000 do km 0+237 w miejscowości Podole Wielkie.
2) Zakres prac obejmuje odcinek o długości 237 m.
3) Zakres robót:
budowa nowej drogi,
budowa ciągu pieszego,
budowa zjazdów do posesji,
budowa dwóch skrzyżowań,
nawierzchnia jezdni z kostki betonowej gr. 8 cm o szerokości 5,0 m, obramowana z jednej strony opornikiem betonowym 12x25x100 cm, a z drugiej strony krawężnikiem drogowym 15x30x100 cm wyniesionym 12 cm nad jezdnię,
ciąg pieszy z kostki betonowej gr. 6 cm o szerokości od 1,80 m obramowany krawężnikiem i obrzeżem betonowym,
odwodnienie powierzchniowe,
pobocze z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o szerokości od 0,75 m,
zjazdy indywidualne z kostki betonowej gr. 8 cm,
wycinka 4 szt. drzew.
4) Ewentualne kolizje z sieciami należy uzgadniać z Zakładem Usług Publicznych w Główczycach z siedzibą przy ulicy Słupskiej 21, 76-220 Główczyce.
5) Dokładny zakres prac zawiera się w dokumentacji technicznej.
6) W czasie wykonywania robót budowlanych Wykonawca uwzględni uzgodnienia gestorów sieci, które są załączone do dokumentacji projektowej.
7) Wykonawca na podstawie decyzji pozwolenia na budowę, w której posiadaniu jest Inwestor, zarejestruje dziennik budowy w Wydziale Architektoniczno-Budowlanym Starostwa Powiatowego w Słupsku oraz zawiadomi o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych właściwy organ nadzoru budowlanego.
8) Zamawiający wymaga dostarczenia kosztorysu szczegółowego robót przed podpisaniem umowy oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego.
9) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie robót zamiennych lub robót dodatkowych.
10) Zamawiający przekaże plac budowy w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy z Wykonawcą.
11) Zamawiający wymaga ustanowienia kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) legitymującego się doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy w tym doświadczeniem w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami przy budowie, remoncie lub przebudowie co najmniej jednej drogi.
12) Wykonawca sporządzi kompletną dokumentację powykonawczą i po uzyskaniu akceptacji od Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, zawiadomi właściwy organ nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy (termin 150 dni na wykonanie zamówienia nie obejmuje czasu złożenia dokumentacji w nadzorze oraz ewentualne uzupełnienia).
13) Zamawiający udzieli pełnomocnictwa Wykonawcy w celu dopełnienia formalności w Starostwie Powiatowym oraz Nadzorze Budowlanym.
14) Zamawiający wymaga dostarczenia kosztorysu szczegółowego robót przed podpisaniem umowy oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego.
15) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie robót zamiennych lub robót dodatkowych.
Szczegółowy zakres prac zawiera się w dokumentacji technicznej stanowiącej załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233129-9 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 17
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 699729,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1442094,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 699729,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE LESZEK PIECHOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8411239209
7.3.3) Ulica: POGORSZEWO 2/1
7.3.4) Miejscowość: NOWA WIEŚ LĘBORSKA
7.3.5) Kod pocztowy: 84-351
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE LESZEK PIECHOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE LESZEK PIECHOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 699729,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.