Ogłoszenie z dnia 2023-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00232812/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja placu zabaw zlokalizowanego w sąsiedztwie projektowanego klubu Senior+ w Izbicy w ramach zadania pn. „Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w m. Izbica”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Serock
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015570119
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 21
1.5.2.) Miejscowość: Serock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-140
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.piekarzewski@serock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://serock.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja placu zabaw zlokalizowanego w sąsiedztwie projektowanego klubu Senior+ w Izbicy w ramach zadania pn. „Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w m. Izbica”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc2fbec6-fae1-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00309677
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025858/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w m. Izbica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00232812
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PRI.271.2.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 491709,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa placu zabaw dla dzieci wraz z obiektami małej architektury oraz remont boiska wielofunkcyjnego na terenie działki nr ew. 206/1 obr. Izbica w gminie Serock zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy ART INDUSTRY Elżbieta Leszczyńska, ul. Warszawska 116, 05 – 119 Michałów Reginów stanowiącą załącznik Nr 8 do niniejszej SWZ, która wskazuje usytuowanie obiektów małej architektury oraz określa szczegółowe zagospodarowanie terenu. Projektowane elementy zagospodarowania działki będą spełniać funkcję rekreacyjno-sportową dla dzieci, młodzieży i dorosłych.
2) Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje:
a) rozbiórkę istniejącego ogrodzenia terenu wraz z jego utylizacją, z wyjątkiem bramy wjazdowej, którą należy przetransportować na teren bazy Miejsko-Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Serocku, ul. Nasielska 21 – koszt transportu należy ująć w cenie ofertowej,
b) rozbiórkę istniejących nawierzchni, w tym nawierzchni boiska z kostki betonowej – kostkę betonową z rozbiórki Wykonawca oczyści, złoży na palety i przetransportuje na teren bazy Miejsko-Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Serocku, ul. Nasielska 21 – koszt transportu kostki i dostawy palet należy ująć w cenie ofertowej,
c) demontaż istniejących urządzeń placu zabaw (zabawek, kosza do koszykówki, słupków do siatki, urządzeń siłowni plenerowej) wraz z ich utylizacją,
d) demontaż i przeniesienie betonowego stołu do tenisa stołowego we wskazane miejsce zgodnie z dyspozycją Zamawiającego (baza Miejsko-Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Serocku, ul. Nasielska 21),
e) wyrównanie terenu rozbiórek,
f) remont boiska wielofunkcyjnego do gry w piłkę nożną oraz piłkę koszykową o wym. pola gry 10m x 20m z wykonaniem piłkochwytów;
g) budowę terenu rekreacyjnego z urządzeniami zabawowymi i nawierzchnią bezpieczną z piasku. Projektowane urządzenia placu zabaw:
- zjeżdżalnia z nierdzewnym ślizgiem, schodami, podestem z nawierzchnią antypoślizgową i huśtawką wahadłową z zawiesiem typu koszyk (1szt);
- sprężynowiec motocykl (1szt);
- piaskownica o wym. 3x3m (1szt.);
- huśtawka wahadłowa podwójna (1szt.)
- linarium obrotowe (1szt.) ;
- karuzela tarczowa (1szt.).
Urządzenia rekreacyjne dla młodzieży i dorosłych: siłownia zewnętrzna: serfer/biegacz/twister (1 komplet); wyciskanie/wyciąg górny/motyl (1komplet). Kolorystyka urządzeń stanowiących wyposażenie terenu, wskazana w kartach technicznych jest przykładowa. Ostateczną kolorystykę należy ustalić z Zamawiającym.
h) dostawę i montaż dodatkowego wyposażenia placu zabaw: ławki parkowe, ławki młodzieżowe, kosze na odpady, stojaki na rowery;
i) wykonanie monitoringu placu zabaw,
j) wykonanie ogrodzenia terenu,
k) wykonanie innych elementów zagospodarowania terenu:
- elementy komunikacji (chodniki z kostki betonowej gr. 6cm na podbudowie, obrzeża 100x30x8 cm);
- zieleń (trawniki – trawa z rolki, krzewy i byliny),
l) uporządkowanie terenu w rejonie prowadzonych robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 645750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 670335,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 645750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVEST CONSULTING Jarosław Czarnecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321586070
7.3.3) Ulica: Glina, ul. Wspólna 28
7.3.4) Miejscowość: Celestynów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-430
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INVEST CONSULTING Jarosław Czarnecki
jakie przetargi wygrała firma
INVEST CONSULTING Jarosław Czarnecki
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 645750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SEROCK
- Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu samochodu dostawczego o DMC do 3,5 tony oraz samochodu osobowego
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej szkoły podstawowej i przedszkola w Serocku
więcej: przetargi SEROCK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana nawierzchni poliuretanowej wraz z warstwą hydroizolacyjną
- Wykonanie pobocza z kostki kamiennej przy drodze powiatowej 2295D Włodzice Wielkie-Włodzice Małe , gmina Lwówek Śląski
- Wykonanie remontu oraz przebudowa sal dydaktycznych w budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 38 przy ul. Namysłowskiej 10 w Warszawie
- Przeprowadzenie prac budowlanych związanych z renowacją budynków pałacu i oficyny północnej w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach - etap II.
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" WRAZ Z BUDOWĄ KORTU TENISOWEGO W DZIAŁOSZYNIE"
- "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.