Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00243448/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Zamościa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 677 23 37
1.5.8.) Numer faksu: 84 639 30 54
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=711.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości położonych na terenie miasta Zamościa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dae62ead-fc34-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00309707
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019889/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Operaty szacunkowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243448/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.29.2022.MSZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 56800,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia – Opracowanie 10 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Zagrodowej, do ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy drogi.Wykonanie 10 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Zagrodowej, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy drogi – ul. Zagrodowej, oznaczonych numerami:
w arkuszu mapy 92:
- dz. nr 472, o pow. 781 m2,
- dz. nr 478, o pow. 783 m2,
- dz. nr 464/18, o pow. 953 m2,
- dz. nr 465/4, o pow. 1000 m2,
- dz. nr 467/7, o pow. 1178 m2,
- dz. nr 467/12, o pow. 942 m2,
w arkuszu mapy 93:
- dz. nr 468, o pow. 9321 m2,
w arkuszu mapy 101:
- dz. nr 414/1, o pow. 482 m2,
- dz. nr 423/3, o pow. 439 m2,
w arkuszu mapy 102:
- dz. nr 108/11, o pow. 653 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 3658,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia – Opracowanie 28 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Szklarniowej, do ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy drogi.Wykonanie 28 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Szklarniowej, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy drogi – ul. Szklarniowej, oznaczonych, w arkuszu mapy 102, numerami:
- dz. nr 458/4, o pow. 4289 m2,
- dz. nr 458/3, o pow. 1525 m2,
- dz. nr 458/2, o pow. 1068 m2,
- dz. nr 458/1, o pow. 1218 m2,
- dz. nr 457, o pow. 865 m2,
- dz. nr 455 i 456, o łącznej pow. 1732 m2,
- dz. nr 454, o pow. 867 m2,
- dz. nr 453, o pow. 869 m2,
- dz. nr 452, o pow. 870 m2,
- dz. nr 451, o pow. 871 m2,
- dz. nr 450, o pow. 872 m2,
- dz. nr 449, o pow. 1447 m2,
- dz. nr 460, o pow. 1067 m2,
- dz. nr 461, o pow. 644 m2,
- dz. nr 462, o pow. 644 m2,
- dz. nr 463, o pow. 643 m2,
- dz. nr 464, o pow. 644 m2,
- dz. nr 465, o pow. 646 m2,
- dz. nr 466, o pow. 648 m2,
- dz. nr 467, o pow. 651 m2,
- dz. nr 468, o pow. 651 m2,
- dz. nr 469, o pow. 649 m2,
- dz. nr 703, o pow. 767 m2,
- dz. nr 471/2, o pow. 766 m2,
- dz. nr 472, 106/5, o łącznej pow. 736 m2,
- dz. nr 104/16, o pow. 385 m2,
- dz. nr 104/17, o pow. 385 m2,
- dz. nr 475/1, o pow. 1086 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 9349,59 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 zamówienia – Opracowanie 4 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy bocznej ul. Partyzantów, do ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy drogi.Wykonanie 4 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy bocznej ul. Partyzantów, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy drogi – bocznej ul. Partyzantów, oznaczonych, w arkuszy mapy 47, numerami:
- dz. nr 124, o pow. 1012 m2,
- dz. nr 126, o pow. 685 m2,
- dz. nr 131, o pow. 531 m2,
- dz. nr 132, o pow. 664 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 1463,41 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 zamówienia – Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej działek, wraz ze składnikami budowlanymi i roślinnymi, do ustalenia ceny sprzedaży, w drodze zamiany.Wykonanie 1 operatu szacunkowego wartości rynkowej działek, wraz ze składnikami budowlanymi i roślinnymi, do ustalenia ceny sprzedaży, w drodze zamiany, oznaczonych numerami: 96/66, o pow. 115 m2, 96/67, o pow. 81 m2, 96/71, o pow. 24 m2, w arkuszu mapy ew. 42, położonych przy ul. Wyszyńskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
e) Część 5 zamówienia – Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, wraz ze składnikami budowlanymi i roślinnymi, do ustalenia ceny nabycia, w drodze zamiany.Wykonanie 1 operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej, wraz ze składnikami budowlanymi i roślinnymi, do ustalenia ceny nabycia, w drodze zamiany, oznaczonej numerem 96/64, o pow. 220 m2, w arkuszu mapy ew. 42, położonej przy ul. Wyszyńskiego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 1000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 zamówienia – Opracowanie 5 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych wraz ze składnikami budowlanymi i roślinnymi, do ustalenia odszkodowania, z tytułu przejęcia ich na własność Miasta Zamościa pod drogi publiczne.Wykonanie 5 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych wraz ze składnikami budowlanymi i roślinnymi, do ustalenia odszkodowania, z tytułu przejęcia ich na własność Miasta Zamościa pod drogi publiczne, oznaczonych numerami:
- 85/1, o pow. 1346 m2 i 97/1, o pow. 2149 m2, w arkuszu mapy ew. 24, położonych przy ul. Fredry,
- 306/5, o pow. 154 m2, w arkuszu mapy ew. 3, położonej przy ul. Dzieci Zamojszczyzny,
- 87/181, o pow. 51 m2, 87/187, o pow. 48 m2, 87/190, o pow. 65 m2, 87/197, o pow. 61 m2, 87/210, o pow. 65 m2 i 87/226, o pow. 21 m2, w arkuszu mapy ew. 5, położonych przy ul. Włościańskiej,
- 38/10, o pow. 389 m2 i 38/11, o pow. 1040 m2 w arkuszu mapy ew. 3, położonych przy ul. Krasińskiego,
- 4/5, o pow. 750 m2, w arkuszu mapy ew. 5, położonej przy ul. Dzielnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 7500,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 zamówienia – Opracowanie 10 operatów szacunkowych wartości rynkowej lokali mieszkalnych wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku, służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnych tym lokalom gruntów znajdujących się pod budynkami, celem sprzedaży lokali w trybie bezprzetargowym na rzecz najemców lokali.Wykonanie 10 operatów szacunkowych wartości rynkowej lokali mieszkalnych, tj.:
- nr 11 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Polnej 30 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 59/4, o pow. 2239 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 51, znajdującego się pod budynkiem,
- nr 33 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Polnej 7 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 2/31, o pow. 1079 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 51, znajdującego się pod budynkiem,
- nr 1 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Mikołaja Reja 17 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 9/1, o pow. 500 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 49, znajdującego się pod budynkiem,
- nr 23 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Hrubieszowskiej 20 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 82/10, w ark. mapy ewidencyjnej nr 49 oraz nr 2/30, w ark. mapy ewidencyjnej nr 51, o łącznej pow. 626 m2, znajdującego się pod budynkiem, celem sprzedaży lokalu w trybie bezprzetargowym na rzecz najemcy lokalu.
- nr 37 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Kamiennej 19 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 116, o pow. 3558 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 40, znajdującego się pod budynkiem,
- nr 23 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Kamiennej 19 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 116, o pow. 3558 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 40, znajdującego się pod budynkiem,
- nr 45 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Hrubieszowskiej 28 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 2/43, o pow. 463 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 51, znajdującego się pod budynkiem,
- nr 14 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Peowiaków 10 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 13/8, o pow. 639 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 19, znajdującego się pod budynkiem,
- nr 5 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Peowiaków 20A wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 13/18, o pow. 234 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 19, znajdującego się pod budynkiem,
- nr 6/2 usytuowanego w budynku położonym w Zamościu przy ul. Grunwaldzkiej 6-8-10-12 wraz z przypadającym udziałem we wspólnych częściach budynku służących do wspólnego użytku ogółu mieszkańców, oraz wartości przynależnego temu lokalowi gruntu oznaczonego nr 160, o pow. 1064 m2, w ark. mapy ewidencyjnej nr 56, znajdującego się pod budynkiem,
celem sprzedaży lokali w trybie bezprzetargowym na rzecz najemców lokali.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 5000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 zamówienia – Opracowanie 25 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Miasta Zamościa, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego.Wykonanie 25 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Miasta Zamościa, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, oznaczonych numerami:
- dz. 97/9 o pow. 395 m2, w ark. mapy ewid. 48,
- dz. 97/24 o pow. 5426 m2, w ark. mapy ewid. 48,
- dz. 97/31 o pow. 2149 m2, w ark. mapy ewid. 48,
- dz. 108/7 o pow. 2927 m2, w ark. mapy ewid. 20,
- dz. 46/36 o pow. 798 m2, w ark. mapy ewid. 39,
- dz. 117/2 o pow. 1707 m2, w ark. mapy ewid. 40,
- dz. 117/9 o pow. 5771 m2, w ark. mapy ewid. 40,
- dz. 46/26 o pow. 3066 m2, w ark. mapy ewid. 39,
- dz. 84/18 o pow. 2938 m2, w ark. mapy ewid. 38,
- dz. 97 o pow. 4329 m2, w ark. mapy ewid. 41,
- dz. 88/6 o pow. 27218 m2, w ark. mapy ewid. 5,
- dz. 137/2 o pow. 9189 m2, w ark. mapy ewid. 18,
- dz. 52/10 o pow. 1148 m2 i 54/1 o pow. 754 m2, w ark. mapy ewid. 47,
- dz. 45 o pow. 2506 m2, w ark. mapy ewid. 39,
- dz. 6 o pow. 1223 m2, w ark. mapy ewid. 19,
- dz. 109/5 o pow. 1828 m2, dz. 110/3 o pow. 148 m2, dz. 110/4 o pow. 2212 m2, dz. 110/5 o pow. 3442 m2, w ark. mapy ewid. 41,
- dz. 89/2 o pow. 1870 m2, w ark. mapy ewid. 52,
- dz. 14/3 o pow. 2019 m2, dz. 14/5 o pow. 10097 m2, w ark. mapy ewid. 8,
- dz. 109/4 o pow. 2901 m2, w ark. mapy ewid. 41,
- dz. 38/2 o pow. 307 m2, w ark. mapy ewid. 46,
- dz. 46 o pow. 373 m2, w ark. mapy ewid. 46,
- dz. 79 o pow. 201 m2, dz. 81/1 o pow. 36 m2, w ark. mapy ewid. 46,
- dz. 53 o pow. 688 m2, w ark. mapy ewid. 42,
- dz. 50 o pow. 141 m2, w ark. mapy ewid. 46,
- dz. 53 o pow. 175 m2, w ark. mapy ewid. 46.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 zamówienia – Opracowanie 15 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Fredry, do ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy kanalizacji sanitarnej.Wykonanie 15 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Fredry, do ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy kanalizacji sanitarnej, oznaczonych w ark. mapy ewidencyjnej 24 numerami:
- dz. 8 o pow. 2151 m2,
- dz. 9/1 o pow. 2067 m2,
- dz. 9/3 o pow. 1033 m2,
- dz. 9/4 o pow. 1034 m2,
- dz. 10/7 o pow. 1155 m2,
- dz. 10/10 o pow. 884 m2 i 10/11 o pow. 902 m2,
- dz. 11/1 o pow. 1269 m2,
- dz. 11/2 o pow. 1228 m2,
- dz. 11/3 o pow. 1233 m2,
- dz. 11/4 o pow. 1404 m2,
- dz. 12/1 o pow. 1172 m2,
- dz. 12/2 o pow. 1172 m2,
- dz. 13/1 o pow. 1638 m2,
- dz. 13/2 o pow. 1242 m2,
- dz. 13/3 o pow. 1400 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 6097,56 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10 zamówienia – Opracowanie 8 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Szczebrzeskiej, do ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy kanalizacji sanitarnej.Wykonanie 8 operatów szacunkowych wartości rynkowej nieruchomości gruntowych, położonych w Zamościu przy ul. Szczebrzeskiej, do ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości, wskutek budowy kanalizacji sanitarnej, oznaczonych w ark. mapy ewidencyjnej 7 numerami:
- dz. 17/3 o pow. 20766 m2, 17/15 o pow. 470 m2 i 17/16 o pow. 884 m2,
- dz. 4 o pow. 922 m2,
- dz. 5 o pow. 1020 m2,
- dz. 6 o pow. 913 m2,
- dz. 7 o pow. 967 m2,
- dz. 8/1 o pow. 449 m2,
- dz. 8/2 o pow. 601 m2,
- dz. 9 o pow. 897 m2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 3252,03 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11 zamówienia: Opracowanie operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej wraz ze składnikami budowlanymi i roślinnymi, położonej w Zamościu przy ul. 11 Listopada, do ustalenia odszkodowania z tytułu przejęcia nieruchomości, z mocy prawa, na rzecz Miasta Zamościa, pod drogę publiczną.Wykonanie 1 operatu szacunkowego wartości rynkowej nieruchomości gruntowej wraz ze składnikami budowlanymi i roślinnymi, położonej w Zamościu przy ul. 11 Listopada, do ustalenia odszkodowania z tytułu przejęcia, z mocy prawa, nieruchomości, oznaczonej numerem 24, o pow. 836 m2, na rzecz Miasta Zamościa, pod drogę publiczną, w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (ponowna wycena nieruchomości z uwagi na utratę ważności poprzedniego oszacowania).
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 1219,51 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2890,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3299,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2890,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZ VALUATION spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 517-042-10-22
7.3.3) Ulica: al. Józefa Piłsudskiego 17 lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-074
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2890,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7910,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9212,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7910,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZ VALUATION spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 517-042-10-22
7.3.3) Ulica: al. Józefa Piłsudskiego 17 lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-074
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7910,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1490,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1490,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1490,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZ VALUATION spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 517-042-10-22
7.3.3) Ulica: al. Józefa Piłsudskiego 17 lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-074
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1490,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 990,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZ VALUATION spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 517-042-10-22
7.3.3) Ulica: al. Józefa Piłsudskiego 17 lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-074
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 990,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZ VALUATION spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 517-042-10-22
7.3.3) Ulica: al. Józefa Piłsudskiego 17 lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-074
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, unieważnia przedmiotowe postępowanie w Części 6 ponieważ nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Obsługi Nieruchomości Bis Łukasz Bartoszewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712-272-77-35
7.3.3) Ulica: Chabrowa 4/22
7.3.4) Miejscowość: Świdnik
7.3.5) Kod pocztowy: 21-040
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ogłosił postępowanie w dniu 07.07.2022 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2022/BZP 00243448/01 oraz na stronie internetowej Zamawiającego https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71 . Termin na złożenie ofert upłynął w dniu 20.07.2022 r. Do upływu terminu złożenia ofert w Części 8 wpłynęły trzy oferty.
Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp odrzucona została oferta złożona przez Wykonawcę MegaLit Sp. z o.o., ul. Jana Brzechwy 17/2, 31-478 Kraków, z uwagi na niezgodność z art. 63 ustawy Pzp, ponieważ oferta nie została opatrzona wymaganym rodzajem podpisu, który określony został przez Zamawiającego w specyfikacji warunków zamówienia w Rozdziale XIV pkt 2 ppkt 3 w brzmieniu:
„Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.”
Kolejna oferta złożona przez firmę Aleksandra Nicał GEONI- Geodezja i Wycena Nieruchomości, ul. Polna 23/14, 22-400 Zamość, odrzucona została na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 8 ustawy Pzp, ponieważ Wykonawca nie złożył, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie wyjaśnień w zakresie wyliczenia ceny oferty, z uwagi na fakt, iż cena całkowita oferty złożonej w terminie jest niższa o co najmniej 30% od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania.
Trzecia oferta złożona PZ VALUATION spółka z o.o., al. Józefa Piłsudskiego 17 lok. 4, 35-074 Rzeszów w wysokości 37 500 zł przewyższała kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na realizację zadania w Części 8 w wysokości 20 000 zł, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do kwoty najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37500,00 PLN
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3975,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4949,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3975,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZ VALUATION spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 517-042-10-22
7.3.3) Ulica: al. Józefa Piłsudskiego 17 lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-074
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Biuro Obsługi Nieruchomości BIS Łukasz Bartoszewicz
jakie przetargi wygrała firma
Biuro Obsługi Nieruchomości BIS Łukasz Bartoszewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3975,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2639,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZ VALUATION spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 517-042-10-22
7.3.3) Ulica: al. Józefa Piłsudskiego 17 lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-074
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający ogłosił postępowanie w dniu 07.07.2022 r. poprzez opublikowanie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2022/BZP 00243448/01 oraz na stronie internetowej Zamawiającego https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71 . Termin na złożenie ofert upłynął w dniu 20.07.2022 r. Do upływu terminu złożenia ofert w Części 11 wpłynęły dwie oferty.
Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp odrzucona została oferta złożona przez Wykonawcę Wycena i Zarządzanie Nieruchomościami Andrzej Jarosz, Bodaczów 305A, 22-460 Szczebrzeszyn, z uwagi na niezgodność z art. 63 ustawy Pzp, ponieważ oferta nie została opatrzona wymaganym rodzajem podpisu, który określony został przez Zamawiającego w specyfikacji warunków zamówienia w Rozdziale XIV pkt 2 ppkt 3 w brzmieniu:
„Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.”
Druga oferta złożona przez Wykonawcę PZ VALUATION spółka z o.o., al. Józefa Piłsudskiego 17 lok. 4, 35-074 Rzeszów w wysokości 2500 zł przewyższała kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na realizację zadania w Części 11 w wysokości 1500 zł, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do kwoty najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2500,00 PLN
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa wyrobów medycznych i produktów leczniczych.
- Dostawa płyt betonowych MON o wymiarach 300 x 150 x 15 cm z podwójnym zbrojeniem nacisk koła tylnego sam. ciężarowego P= 50 kN, beton klasy C25/30 lub wyższy w il. do wyszczególnionych miejscowości.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Budowa drogi wewn. w m. Sitaniec nr geod. 1490/2"
- Dostawa materiałów budowlanych i elektrycznych dla 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu w zakresie dwóch części.
- Przebudowa byłego budynku sądu przy ul. Orlicz - Dreszera 10 z dostosowaniem na Warsztaty Terapii Zajęciowej
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania "Zaprojektowanie i budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem"
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Szacowanie nieruchomości w Gminie Miejskiej Rumia."
- "Usługi wyceny nieruchomości dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej"
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 838 na odcinku Trawniki - Fajsławice
- "Sporządzenie dokumentacji geodezyjno - prawnej dot. podziału nieruchomości - 4 części"
- Wykonanie dokumentacji (wykazów synchronizacyjnych) w celu doprowadzenia do zgodności danych zawartych w dziale I-O ksiąg wieczystych z odpowiadającymi im danymi w bazie EGiB
- świadczenie usług komunalnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.