eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ProszowiceDostosowanie budynku głównego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Proszowicach do zgodności z przepisami przeciwpożarowymi - etap II.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynku głównego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Proszowicach do zgodności z przepisami przeciwpożarowymi - etap II.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Proszowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000300593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kopernika 13

1.5.2.) Miejscowość: Proszowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 3865214

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@spzoz.proszowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzoz.proszowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-35b4b993-0521-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie budynku głównego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Proszowicach do zgodności z przepisami przeciwpożarowymi - etap II.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35b4b993-0521-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00309795

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252174

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 10/ZP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1126013,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w celu dostosowania budynku głównego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Proszowicach do zgodności z przepisami przeciwpożarowymi - etap II”.

Zakres prac obejmuje:

1. Zakres prac wskazany jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia i obejmuje w szczególności:

1) Wymianę fragmentów izolacji ścian na niepalną (ze styropianu na wełnę mineralną).
2) Wykonanie podestów wyjść z klatek schodowych.
3) Montaż instalacji elektrycznej (Przeciwpożarowy Wyłącznik Prądu PWP dla Budynku Głównego).
4) Wymianę (w tym montaż) stolarki drzwiowej przeciwpożarowej z wyposażeniem.
5) Wymianę (w tym montaż) stolarki okiennej przeciwpożarowej z wyposażeniem.
6) Montaż oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego.
7) Montaż klap przeciwpożarowych na przewodach wentylacyjnych współpracujące z instalacją SSP.
8) Instalację napowietrzania do oddymiania.
9) Budowę przegród oddzielenia pożarowego.
10) Rozbudowę instalacji SSP.
11) Przeróbki hydrauliczne w miejscach kolizji.
12) Wyposażenie istniejącej stolarki w elementy kontroli dostępu i elektrotrzymacze współpracujące z instalacją SSP.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w dokumentacji projektowej, opisie przedmiotu zamówienia oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STW i OR), które stanowią załącznik 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1262135,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1383961,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1262135,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAWOR Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691998955

7.3.3) Ulica: Solskiego 9

7.3.4) Miejscowość: Brzesko

7.3.5) Kod pocztowy: 32-800

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1262135,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.