Ogłoszenie z dnia 2021-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00156010/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-20
- 2021/BZP 00162763/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: "Modernizacja budynku CAM nr 5"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świnoujście
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 321 24 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.swinoujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: "Modernizacja budynku CAM nr 5"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8a96c89-fc26-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00309825
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000899/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu "Modernizacja budynku CAM nr 5 w Świnoujściu"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt jest dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, działanie2.6 Modernizacja energetyczna obiektów użyteczności publicznej w ramach Strategii ZIT dla Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego. . Dofinasowanie budowy windy w ramach Środków PFRON.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156010/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.34.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 692000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Modernizacja budynku CAM nr 5”w Świnoujściu w okresie realizacji robót budowlanych związanych z modernizacją budynku Urzędu Miasta przy ulicy Wojska Polskiego 1/5 w Świnoujściu na terenie działki nr 553/13 w obr. 0004 obejmujących modernizację systemu grzewczego, wymianę inst. wod. – kan. i hydrantowej, remont sanitariatów, termoizolację kondygnacji poddasza, wymianę opraw oświetlenia wewnętrznego, budowę instalacji fotowoltaicznej, wykonanie robót konstrukcyjno-budowlanych i instalacyjnych w Sali konferencyjnej, renowację elewacji budynku, budowę zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy, wymianę stolarki okiennej, dostosowanie budynku do wymagań obowiązujących przepisów p.poż. poprzez wydzielenie klatek schodowych oraz wykonanie oddymiania klatek schodowych, roboty wykończeniowe, których potrzeba wykonania wynika z wymiany instalacji c.o. i wymiany okien.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 526440,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 851160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 851160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PM Servises Poland Sp.zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252572684
7.3.3) Ulica: ul. Zbożowa 4
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-653
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 851160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Ochrona fizyczna, monitoring wizyjny i monitorowanie systemu sygnalizacji włamania i napadu z podejmowaniem interwencji
- Kompleksowe ubezpieczenie Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi IK nad realizacją przedsięwzięcia budowlanego w Pabianicach, wraz z zarządzaniem i prowadzeniem dokumentacji w formie elektronicznej i monitorowanie śladu węglowego przedsięwzięcia
- Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: "Rozbudowa i przebudowa budynku biurowego Nadleśnictwa Głusko wraz z infrastrukturą towarzyszącą."
- "Modernizacja kompleksu sportowego Moje boisko - ORLIK 2012" - z modernizacją skateparku i boiska do tenisa w Oleszycach.
- Nadzór inwestorski nad inwestycją: Budowa świetlicy wiejskiej w Ostrowitem
- Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn.: "Rozbudowa i przebudowa budynku biurowego Nadleśnictwa Głusko wraz z infrastrukturą towarzyszącą."
- "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Czyżach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.