Ogłoszenie z dnia 2021-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00254281/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Nawojowa w sezonie zimowym 2021/2022”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nawojowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892529
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Nawojowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-335
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nawojowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nawojowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nawojowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Nawojowa w sezonie zimowym 2021/2022”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39541f95-3c74-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00309849
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001057/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Nawojowa w sezonie zimowym 2021/2022”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00254281/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRB.271.20.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 83919,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) zadanie nr II: Sołectwo NAWOJOWA (część południowo – zachodnia):1) ul. Szkolna w Nawojowej (Szkoła – Barnakówka – Horoskówka) - długość drogi 0,800 km
2) ul. Wspólna w Nawojowej - długość drogi 0,300 km
3) ul. Polna w Nawojowej – długość 0,500 km
4) ul. Ks. Stanisława Kruczka (droga Plebańskie Pola) – długość drogi 0,300 km
5) ul. Parkowa; ul. Sikornik; ul. Wąska; ul. Widokowa; ul. Łącznik (od drogi powiatowej – Cmentarz – Sikornik – Bukowiec – Łęg oraz od cmentarza do drogi krajowej) - długość drogi 3,800 km
„dodatkowe” drogi:
6) ul. Sikornik (od asfaltu do końca drogi) – długość drogi 0,200 km
7) boczna od ul. Szkolnej (dz. nr 746) – długość drogi 0,200 km
Parkingi :
1) Koło Szkoły Podstawowej w Nawojowej o powierzchni 618 m²;
2) Koło Kaplicy Cmentarnej w Nawojowej o powierzchni 1141 m²;
3) Koło Kościoła w Nawojowej (2 parkingi – przed i za Kościołem) o łącznej powierzchni 1000 m²;
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 35187,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
b/ zadanie nr VI: Sołectwo ŻELEŹNIKOWA WIELKA:1) ul. Jodłowa - długość drogi 1,900 km
2) ul. Dębowa oraz ul. Beskidzka i ul. Sowina - długość drogi 3,100 km
3) ul. Prof. B. Adamczyka oraz ul. Ks. Wł. Gurgacza - długość drogi 3,900 km
4) ul. Partyzantów i ul. Radosna – długość 0,800 km;
5) ul. Św. Kingi – długość drogi 1,000 km;
6) ul. Ks. J. Gawrona – długość drogi 0,200 km.
„dodatkowe” drogi:
7) Droga boczna od ul. Ks. Wł. Gurgacza (do Barnachów, Michalików i Lelitów) - długość drogi 0,700 km
8) ul. Mała Dolina- długość drogi 0,600 km
9) ul. Sławna - długość drogi 0,500 km
10) Droga boczna od ul. Beskidzkiej (do Barnachów, Pawlików i Legutków) – długość drogi 0,900 km.
Parkingi:
1) koło Kościoła parking nr 1 o powierzchni 762 m²;
2) koło Kościoła parking nr 2 o powierzchni 1 844 m²
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 71366,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35187,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35187,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35187,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Wótowicz Mateusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343480983
7.3.4) Miejscowość: Frycowa
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo Usługowa Mateusz Wójtowicz
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo Usługowa Mateusz Wójtowicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35187,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71366,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71366,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71366,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Frima Handlowo Usługowa Rogowski Marek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342950375
7.3.4) Miejscowość: Żeleźnikowa Wielka
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71366,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-15PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...)
- Kompleksowe usługi sprzątania obiektów Nadleśnictwa Gorlice
- "Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i terenu przyległego Elbląskiego Centrum Usług Społecznych"
- Utrzymanie czystości w obiektach i na terenach Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
- usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o.
- wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości na terenach niezabudowanych Miasta Gliwice. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.