eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków"Jednorazowa dostawa sprzętu medycznego" realizowana w ramach zadania inwestycyjnego, które jest współfinansowane z dotacji z budżetu Województwa Małopolskiego.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Jednorazowa dostawa sprzętu medycznego” realizowana w ramach zadania inwestycyjnego, które jest współfinansowane z dotacji z budżetu Województwa Małopolskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA PRZYCHODNIA STOMATOLOGICZNA IM. DR. N. MED. ZBIGNIEWA ŻAKA W KRAKOWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Administracyjno - Gospodarcza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351516973

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Batorego 3

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-135

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 126336826

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sag@wps.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wps.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3fe1b4ff-026a-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Jednorazowa dostawa sprzętu medycznego” realizowana w ramach zadania inwestycyjnego, które jest współfinansowane z dotacji z budżetu Województwa Małopolskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fe1b4ff-026a-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00309897

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074395/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Jednorazowa dostawa sprzętu medycznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00300458

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WPS.SAG.272-3/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 265750 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu medycznego (mikroskopów zabiegowych) wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu - realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zakup sprzętu IT i urządzeń medycznych dla Wojewódzkiej Przychodni Stomatologicznej im. dr. n. med. Zbigniewa Żaka w Krakowie”, które jest współfinansowane z dotacji z budżetu Województwa Małopolskiego. Szczegółowe wymagania jakościowe, parametry użytkowe przedmiotu zamówienia, a także przewidywane ilości zawiera Formularz Cenowy - Załącznik Nr 3 do SWZ. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje Formularza Cenowego potwierdza spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego. 2. Ilekroć Zamawiający w treści SWZ wskazuje konkretne normy lub procesy lub produkty, które mogłyby prowadzić do ograniczenia konkurencji, postanowienia te należy interpretować jako wymagania przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia pod warunkiem spełniania przez zaoferowany przedmiot wymagań minimalnych określonych przez Zamawiającego. Ciężar dowodu w przedmiotowym zakresie spoczywa na Wykonawcy. 3. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej.
4. Zamawiający zwraca uwagę, że siedziba Przychodni będąca jednocześnie miejscem dostaw znajduje się w ścisłym centrum i w strefie płatnego parkowania miasta Krakowa, a Zamawiający nie ma możliwości zapewnienia miejsca postoju przeznaczonego dla dostawców. Wykonawca musi sam we własnym zakresie znaleźć i opłacić miejsce postojowe konieczne na czas dostawy zamówienia do miejsca dostawy tj. do siedziby Wojewódzkiej Przychodni Stomatologicznej im. dr. n. med. Zbigniewa Żaka w Krakowie ul. Batorego 3 IV piętro. 5. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.
6. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych decyzjach ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia, w oparciu o które towar został dopuszczony do obrotu na terenie RP oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar. 7. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. rok 2023 poz. 1938) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy (dotyczy wyrobów medycznych).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38510000-3 - Mikroskopy

4.5.5.) Wartość części: 106065,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu medycznego (skanera wewnątrzustnego A) wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu - realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zakup sprzętu IT i urządzeń medycznych dla Wojewódzkiej Przychodni Stomatologicznej im. dr. n. med. Zbigniewa Żaka w Krakowie”, które jest współfinansowane z dotacji z budżetu Województwa Małopolskiego. Szczegółowe wymagania jakościowe, parametry użytkowe przedmiotu zamówienia, a także przewidywane ilości zawiera Formularz Cenowy - Załącznik Nr 3 do SWZ. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje Formularza Cenowego potwierdza spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego. 2. Ilekroć Zamawiający w treści SWZ wskazuje konkretne normy lub procesy lub produkty, które mogłyby prowadzić do ograniczenia konkurencji, postanowienia te należy interpretować jako wymagania przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia pod warunkiem spełniania przez zaoferowany przedmiot wymagań minimalnych określonych przez Zamawiającego. Ciężar dowodu w przedmiotowym zakresie spoczywa na Wykonawcy. 3. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej.
4. Zamawiający zwraca uwagę, że siedziba Przychodni będąca jednocześnie miejscem dostaw znajduje się w ścisłym centrum i w strefie płatnego parkowania miasta Krakowa, a Zamawiający nie ma możliwości zapewnienia miejsca postoju przeznaczonego dla dostawców. Wykonawca musi sam we własnym zakresie znaleźć i opłacić miejsce postojowe konieczne na czas dostawy zamówienia do miejsca dostawy tj. do siedziby Wojewódzkiej Przychodni Stomatologicznej im. dr. n. med. Zbigniewa Żaka w Krakowie ul. Batorego 3 IV piętro. 5. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.
6. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych decyzjach ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia, w oparciu o które towar został dopuszczony do obrotu na terenie RP oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar. 7. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. rok 2023 poz. 1938) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy (dotyczy wyrobów medycznych).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38520000-6 - Skanery

4.5.5.) Wartość części: 62640 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu medycznego (skanera wewnątrzustnego B) wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu - realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zakup sprzętu IT i urządzeń medycznych dla Wojewódzkiej Przychodni Stomatologicznej im. dr. n. med. Zbigniewa Żaka w Krakowie”, które jest współfinansowane z dotacji z budżetu Województwa Małopolskiego. Szczegółowe wymagania jakościowe, parametry użytkowe przedmiotu zamówienia, a także przewidywane ilości zawiera Formularz Cenowy - Załącznik Nr 3 do SWZ. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje Formularza Cenowego potwierdza spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego. 2. Ilekroć Zamawiający w treści SWZ wskazuje konkretne normy lub procesy lub produkty, które mogłyby prowadzić do ograniczenia konkurencji, postanowienia te należy interpretować jako wymagania przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia pod warunkiem spełniania przez zaoferowany przedmiot wymagań minimalnych określonych przez Zamawiającego. Ciężar dowodu w przedmiotowym zakresie spoczywa na Wykonawcy. 3. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej.
4. Zamawiający zwraca uwagę, że siedziba Przychodni będąca jednocześnie miejscem dostaw znajduje się w ścisłym centrum i w strefie płatnego parkowania miasta Krakowa, a Zamawiający nie ma możliwości zapewnienia miejsca postoju przeznaczonego dla dostawców. Wykonawca musi sam we własnym zakresie znaleźć i opłacić miejsce postojowe konieczne na czas dostawy zamówienia do miejsca dostawy tj. do siedziby Wojewódzkiej Przychodni Stomatologicznej im. dr. n. med. Zbigniewa Żaka w Krakowie ul. Batorego 3 IV piętro. 5. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.
6. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych decyzjach ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia, w oparciu o które towar został dopuszczony do obrotu na terenie RP oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar. 7. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. rok 2023 poz. 1938) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy (dotyczy wyrobów medycznych).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38520000-6 - Skanery

4.5.5.) Wartość części: 69714,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu medycznego (systemów do maszynowego opracowania kanałów korzeniowych) wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu - realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zakup sprzętu IT i urządzeń medycznych dla Wojewódzkiej Przychodni Stomatologicznej im. dr. n. med. Zbigniewa Żaka w Krakowie”, które jest współfinansowane z dotacji z budżetu Województwa Małopolskiego. Szczegółowe wymagania jakościowe, parametry użytkowe przedmiotu zamówienia, a także przewidywane ilości zawiera Formularz Cenowy - Załącznik Nr 3 do SWZ. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje Formularza Cenowego potwierdza spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego. 2. Ilekroć Zamawiający w treści SWZ wskazuje konkretne normy lub procesy lub produkty, które mogłyby prowadzić do ograniczenia konkurencji, postanowienia te należy interpretować jako wymagania przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia pod warunkiem spełniania przez zaoferowany przedmiot wymagań minimalnych określonych przez Zamawiającego. Ciężar dowodu w przedmiotowym zakresie spoczywa na Wykonawcy. 3. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej.
4. Zamawiający zwraca uwagę, że siedziba Przychodni będąca jednocześnie miejscem dostaw znajduje się w ścisłym centrum i w strefie płatnego parkowania miasta Krakowa, a Zamawiający nie ma możliwości zapewnienia miejsca postoju przeznaczonego dla dostawców. Wykonawca musi sam we własnym zakresie znaleźć i opłacić miejsce postojowe konieczne na czas dostawy zamówienia do miejsca dostawy tj. do siedziby Wojewódzkiej Przychodni Stomatologicznej im. dr. n. med. Zbigniewa Żaka w Krakowie ul. Batorego 3 IV piętro. 5. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.
6. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych decyzjach ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia, w oparciu o które towar został dopuszczony do obrotu na terenie RP oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar. 7. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. rok 2023 poz. 1938) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy (dotyczy wyrobów medycznych).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33134000-8 - Akcesoria endodontyczne

33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne

4.5.5.) Wartość części: 7560,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu medycznego (systemów do termicznej obturacji) wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu - realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zakup sprzętu IT i urządzeń medycznych dla Wojewódzkiej Przychodni Stomatologicznej im. dr. n. med. Zbigniewa Żaka w Krakowie”, które jest współfinansowane z dotacji z budżetu Województwa Małopolskiego. Szczegółowe wymagania jakościowe, parametry użytkowe przedmiotu zamówienia, a także przewidywane ilości zawiera Formularz Cenowy - Załącznik Nr 3 do SWZ. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje Formularza Cenowego potwierdza spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego. 2. Ilekroć Zamawiający w treści SWZ wskazuje konkretne normy lub procesy lub produkty, które mogłyby prowadzić do ograniczenia konkurencji, postanowienia te należy interpretować jako wymagania przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia pod warunkiem spełniania przez zaoferowany przedmiot wymagań minimalnych określonych przez Zamawiającego. Ciężar dowodu w przedmiotowym zakresie spoczywa na Wykonawcy. 3. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej.
4. Zamawiający zwraca uwagę, że siedziba Przychodni będąca jednocześnie miejscem dostaw znajduje się w ścisłym centrum i w strefie płatnego parkowania miasta Krakowa, a Zamawiający nie ma możliwości zapewnienia miejsca postoju przeznaczonego dla dostawców. Wykonawca musi sam we własnym zakresie znaleźć i opłacić miejsce postojowe konieczne na czas dostawy zamówienia do miejsca dostawy tj. do siedziby Wojewódzkiej Przychodni Stomatologicznej im. dr. n. med. Zbigniewa Żaka w Krakowie ul. Batorego 3 IV piętro. 5. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.
6. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych decyzjach ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia, w oparciu o które towar został dopuszczony do obrotu na terenie RP oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar. 7. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. rok 2023 poz. 1938) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy (dotyczy wyrobów medycznych).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33134000-8 - Akcesoria endodontyczne

33130000-0 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne

4.5.5.) Wartość części: 8640 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu medycznego (aparatu do radiowizjografii z osprzętem) wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu - realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zakup sprzętu IT i urządzeń medycznych dla Wojewódzkiej Przychodni Stomatologicznej im. dr. n. med. Zbigniewa Żaka w Krakowie”, które jest współfinansowane z dotacji z budżetu Województwa Małopolskiego. Szczegółowe wymagania jakościowe, parametry użytkowe przedmiotu zamówienia, a także przewidywane ilości zawiera Formularz Cenowy - Załącznik Nr 3 do SWZ. Wykonawca wypełniając wskazane pozycje Formularza Cenowego potwierdza spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego. 2. Ilekroć Zamawiający w treści SWZ wskazuje konkretne normy lub procesy lub produkty, które mogłyby prowadzić do ograniczenia konkurencji, postanowienia te należy interpretować jako wymagania przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia pod warunkiem spełniania przez zaoferowany przedmiot wymagań minimalnych określonych przez Zamawiającego. Ciężar dowodu w przedmiotowym zakresie spoczywa na Wykonawcy. 3. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej.
4. Zamawiający zwraca uwagę, że siedziba Przychodni będąca jednocześnie miejscem dostaw znajduje się w ścisłym centrum i w strefie płatnego parkowania miasta Krakowa, a Zamawiający nie ma możliwości zapewnienia miejsca postoju przeznaczonego dla dostawców. Wykonawca musi sam we własnym zakresie znaleźć i opłacić miejsce postojowe konieczne na czas dostawy zamówienia do miejsca dostawy tj. do siedziby Wojewódzkiej Przychodni Stomatologicznej im. dr. n. med. Zbigniewa Żaka w Krakowie ul. Batorego 3 IV piętro. 5. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.
6. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych określonych w zezwoleniu na produkcję lub innych decyzjach ustalonych przez Ministerstwo Zdrowia, w oparciu o które towar został dopuszczony do obrotu na terenie RP oraz przestrzegania terminów ważności na dostarczony towar. 7. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. rok 2023 poz. 1938) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy (dotyczy wyrobów medycznych).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33111500-6 - Stomatologiczne aparaty rentgenowskie

4.5.5.) Wartość części: 32400 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu tj. do dnia 02.05.2024 r. do godz. 11:00 wpłynęła do Zamawiającego w zakresie Pakietu I jedna oferta od Wykonawcy NEVADENT sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Rewolucji 1905 r 52, poczta 90-213 Łódź. Na podstawie przeprowadzonych czynności badania ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający stwierdził, że złożone formularze i oświadczenia nie zostały podpisane. Stosownie do dyspozycji przepisu art. 63 ust. 1 i 2 ustawy ofertę należy składać w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, również Zamawiający w dokumentach zamówienia wskazał wymóg złożenia oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (zgodnie z ppkt. 7.5 Sekcji XIV SWZ). Żaden ze złożonych przez Wykonawcę formularzy i oświadczeń nie został opatrzony podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W konsekwencji Wykonawca składając ofertę nie zachował wymaganej formy oferty pod rygorem nieważności. Tym samym złożona oferta podlega odrzuceniu na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy w brzmieniu: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy.”

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu tj. do dnia 02.05.2024 r. do godz. 11:00 wpłynęła do Zamawiającego w zakresie Pakietu I jedna oferta od Wykonawcy TAG TECHNOLOGY sp. z o.o. z siedzibą w Świętochłowicach przy ul. Wojska Polskiego 39/4, poczta 41-600 Świętochłowice. Na podstawie przeprowadzonych czynności badania ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający stwierdził, że złożone formularze i oświadczenia nie zostały podpisane. Stosownie do dyspozycji przepisu art. 63 ust. 1 i 2 ustawy ofertę należy składać w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, również Zamawiający w dokumentach zamówienia wskazał wymóg złożenia oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (zgodnie z ppkt. 7.5 Sekcji XIV SWZ). Żaden ze złożonych przez Wykonawcę formularzy i oświadczeń nie został opatrzony podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W konsekwencji Wykonawca składając ofertę nie zachował wymaganej formy oferty pod rygorem nieważności. Tym samym złożona oferta podlega odrzuceniu na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy w brzmieniu: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy.”

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu tj. do dnia 02.05.2024 r. do godz. 11:00 wpłynęła do Zamawiającego w zakresie Pakietu I jedna oferta od Wykonawcy TAG TECHNOLOGY sp. z o.o. z siedzibą w Świętochłowicach przy ul. Wojska Polskiego 39/4, poczta 41-600 Świętochłowice. Na podstawie przeprowadzonych czynności badania ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający stwierdził, że złożone formularze i oświadczenia nie zostały podpisane. Stosownie do dyspozycji przepisu art. 63 ust. 1 i 2 ustawy ofertę należy składać w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, również Zamawiający w dokumentach zamówienia wskazał wymóg złożenia oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (zgodnie z ppkt. 7.5 Sekcji XIV SWZ). Żaden ze złożonych przez Wykonawcę formularzy i oświadczeń nie został opatrzony podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W konsekwencji Wykonawca składając ofertę nie zachował wymaganej formy oferty pod rygorem nieważności. Tym samym złożona oferta podlega odrzuceniu na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy w brzmieniu: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy.”

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu tj. do dnia 02.05.2024 r. do godz. 11:00 wpłynęły do Zamawiającego w zakresie Pakietu IV dwie oferty.
Pierwsza oferta od Wykonawcy NEVADENT sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy
ul. Rewolucji 1905 r 52, poczta 90-213 Łódź. Na podstawie przeprowadzonych czynności badania ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający stwierdził, że złożone formularze
i oświadczenia nie zostały podpisane. Stosownie do dyspozycji przepisu art. 63 ust. 1 i 2 ustawy ofertę należy składać w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, również Zamawiający w dokumentach zamówienia wskazał wymóg złożenia oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (zgodnie
z ppkt. 7.5 Sekcji XIV SWZ). Żaden ze złożonych przez Wykonawcę formularzy i oświadczeń nie został opatrzony podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W konsekwencji Wykonawca składając ofertę nie zachował wymaganej formy oferty pod rygorem nieważności. Tym samym złożona oferta podlega odrzuceniu na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy w brzmieniu: „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy.”
Druga oferta od Wykonawcy Marrodent Sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. Zygmunta Krasińskiego 31, poczta 43-300 Bielsko-Biała. Na podstawie przeprowadzonych czynności badania ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu Zamawiający stwierdził, że Wykonawca w formularzu ofertowym oświadczył, że na oferowany w Pakiecie IV sprzęt udziela 24 miesięcznej gwarancji, zaznaczając jednocześnie, że gwarancja ta dotyczy elementów: podstawa, końcówka silnika, zasilacz. Natomiast na kątnicę udziela 12 miesięcy gwarancji oraz na pozostałe części zapasowe 6 miesięcy gwarancji. Zamawiający w dokumentach zamówienia wskazał, że: „ Minimalny okres gwarancji to 12 miesięcy od momentu dostarczenia sprzętu medycznego. Brak zadeklarowanego okresu gwarancji lub zadeklarowanie okresu gwarancji poniżej minimalnego skutkować będzie odrzuceniem oferty. * Okres gwarancji musi być wspólny dla wszystkich pozycji Pakietu”(zgodnie z pkt 1 Sekcji XX SWZ). Jak wskazano powyżej Wykonawca zaoferował różny okres gwarancji dla poszczególnych części pakietu IV i jednocześnie jeden z tych okresów jest krótszy niż minimalny 12 miesięczny. Tym samym złożona oferta podlega odrzuceniu na podstawie przepisu art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy w brzmieniu: „ Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.