eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskKompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego grupa E, obejmująca sprzedaż oraz dystrybucję gazu do obiektu Starostwa Powiatowego w Słupsku



Ogłoszenie z dnia 2021-12-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego grupa E, obejmująca sprzedaż oraz dystrybucję gazu do obiektu Starostwa Powiatowego w Słupsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SŁUPSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szarych Szeregów 14

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: /59/ 84 18 510

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.slupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.slupsk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.powiat.slupsk.pl/zamowienia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego grupa E, obejmująca sprzedaż oraz dystrybucję gazu do obiektu Starostwa Powiatowego w Słupsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba97f19f-4094-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00309899

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003980/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego grupa E, obejmująca sprzedaż oraz dystrybucję gazu do obiektu Starostwa Powiatowego w Słupsku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262374/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.272.11.2021.VI

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 246563,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E, obejmująca sprzedaż oraz dystrybucję gazu do obiektu Starostwa Powiatowego w Słupsku przy ul. Szarych Szeregów 14, w okresie od 01 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r., po potwierdzeniu tej daty przez Operatora, pod warunkiem skutecznego przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy.
2. Szczegółowe dane dotyczące dostawy i sposobu jej wykonania:
1) paliwo gazowe wykorzystane będzie w celu ogrzewania pomieszczeń;
2) zakres zamówienia obejmuje sprzedaż oraz dystrybucję gazu w ilości około
530 000 kWh;
3) szacunkowe zużycie gazu w wyżej wymienionym okresie, moc umowna, taryfa gazowa zostały wskazane w zestawieniu, które stanowi załącznik nr 2 do swz;
4) zamawiający informuje, że złożył wniosek o zmianę mocy umownej dostarczanego paliwa gazowego z 274 kWh na 220 kWh;
5) wskazane zużycie ma charakter szacunkowy i orientacyjny, który służy jedynie wycenie, a następnie porównaniu ofert, a w konsekwencji nie stanowi zobowiązania zamawiającego do zakupu gazu w podanej ilości, która może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w okresie realizacji umowy, a rozliczenie następować będzie na podstawie faktycznego zużycia gazu w obiekcie, zgodnie ze wskazaniami licznika;
6) dostarczenie gazu ziemnego odbywać się winno zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności na warunkach określonych przez ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 poz. 716, z późn. zm.) i rozporządzeniami wykonawczymi tej ustawy;
7) standardy jakościowe gazu ziemnego określone zostały przepisami rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 2 lipca 2010 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu gazowego (Dz. U. z 2018 poz. 1158, z późń. zm.);
8) Wykonawca ma obowiązek zapewnić ciągłość dostaw gazu, przez całą dobę, bez jakichkolwiek przerw w dostawach z wyjątkiem sytuacji spowodowanej siłą wyższą oraz posiadać rezerwę gwarantującą ciągłość dostaw;
9) zamawiający posiada kompleksową umowę na sprzedaż i dystrybucję gazu ziemnego obowiązującą do dnia 31.12.2021 r.
10) obecnie sprzedaż paliwa gazowego na potrzeby zamawiającego realizowana jest w oparciu o umowę kompleksową z PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Jana Kazimiezra 3, 01-248 Warszawa - grupa taryfowa sprzedawcy – BW-5;
11) OSD jest Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o. o. z siedzibą w Tarnowie, przy ul. Wojciecha Bandrowskiego 16, 33-100 Tarnów - grupa taryfowa OSD –
W-5.1;
12) po zakończeniu postępowania zamawiający przekaże wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, wszelkie dane niezbędne do przeprowadzenia przez wykonawcę zmiany sprzedawcy – jeżeli będzie to niezbędne;
13) zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (dalej OSD) na świadczenie usług dystrybucyjnych na obszarze, na którym znajduje się miejsce odbioru gazu ziemnego – w przypadku wykonawców niebędących właścicielami sieci dystrybucyjnej;
14) zamawiający wymaga, aby okres rozliczeniowy był zgodny z okresem rozliczeniowym OSD oraz aby za okres rozliczeniowy wystawiana była jedna faktura - rozliczenia za dostarczone paliwo gazowe odbywać się będą za faktyczne zużycie paliwa gazowego na podstawie odczytów wskazań istniejącego układu pomiarowo-rozliczeniowego, po upływie okresu rozliczeniowego stosowanego przez OSD;
15) zamawiający ma prawo w trakcie trwania umowy do zmiany mocy umownej, przy czym to nowy wykonawca jest zobligowany do złożenia wniosku oraz przeprowadzenia procedury zgodnie z taryfą OSD;
16) termin płatności z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie krótszy niż 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej, nie częściej niż raz w miesiącu, faktury - faktura powinna zawierać co najmniej punkt odbioru i ilość zużytego gazu.
17) zamawiający wyraża zgodę na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej na adres starostwo@powiat.slupsk.pl;
18) rozliczenia odbywać się będą na podstawie rzeczywistego zużycia gazu (wyklucza się stosowanie rat planowych i faktur prognoz) w danym okresie rozliczeniowym, wg ceny jednostkowej wynikającej z oferty wykonawcy;
19) cena jednostkowa netto sprzedaży gazu ziemnego jest stała przez cały okres trwania umowy, za wyjątkiem możliwości jej zmiany w przypadku ustawowej zmiany podatku akcyzowego za sprzedaż gazu ziemnego oraz wysokości opłaty stałej i zmiennej wynikającej z zatwierdzenia przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki nowej taryfy OSD, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
20) cena jednostkowa brutto może ulec zmianie również w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT.
21) rozliczenie dystrybucji gazu ziemnego odbywać się będzie zgodnie z aktualną taryfą OSD, zatwierdzoną przez Prezesa URE dla usług dystrybucji paliw gazowych, obowiązującą na terenie działania wykonawcy, na podstawie wskazania licznika, w okresach rozliczeniowych zgodnych z taryfą OSD.
3. W przypadkach, w których zapisy SWZ odnoszą się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi

65210000-8 - Przesył gazu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269863,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269863,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269863,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527 27 06 082

7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-248

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269863,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wielkość przedsiębiorstwa - duże

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.