Ogłoszenie z dnia 2024-05-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług prania, dezynfekcji i dzierżawy wraz z transportem szpitalnej pościeli, bielizny, odzieży fasonowej oraz barierowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1-go Maja 9
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zozsiemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozsiemianowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-edd310f8-146c-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług prania, dezynfekcji i dzierżawy wraz z transportem szpitalnej pościeli, bielizny, odzieży fasonowej oraz barierowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edd310f8-146c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00309952
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037525/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kompleksowe usługi prania dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki, zgodnie z art. 305 ust. 1 w powiązaniu z art. 214 ust. 1 pkt. ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZM/DZ/341/17/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prania, dezynfekcji i dzierżawy wraz z transportem szpitalnej pościeli, bielizny, odzieży fasonowej i barierowej na okres 1 misiąca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Tom-Marg ZPCH sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wrotom sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 00839758
7.3.3) Ulica: ul. Płk. Dąbka 16
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-732
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35633,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-01 do 2023-07-31INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Realizacja Decyzji PINB oraz PSP ul. Mickiewicza 5
- Uzupełnienie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie uzupełnienia, dla zadania: "Wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 16 przy ul. Szymanowskiego 11"
- Dostawy produktów leczniczych dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KOMPLEKSOWE USŁUGI W ZAKRESIE PRANIA DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PIŃCZOWIE
- "Kompleksowa usługa prania i dzierżawy bielizny"
- Usługa prania bielizny szpitalnej
- "Kompleksowa usługa prania wraz z transportem i dzierżawą bielizny szpitalnej dla ZOZ w Szczytnie"
- Usługa najmu serwisu odzieży roboczej wraz z dostawą do NCBJ OR POLATOM przez okres 24 miesięcy (105 tygodni)
- Usługa prania i czyszczenia na sucho na zabezpieczenie potrzeb 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego z siedzibą w Rząsce oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.