Ogłoszenie z dnia 2024-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00254410/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-21
- 2024/BZP 00261239/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa osobistych pomp insulinowych dla pacjenta
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870298738
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: dr. Ludwika Rydygiera 15/17
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bieganski.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.bieganski.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.bieganski.org (zakładka: Platforma Zakupowa Nowa) lub bezpośredniohttps://platformazakupowa.pl/pn/bieganski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa osobistych pomp insulinowych dla pacjenta2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0168ffaf-e767-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00310000
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029662/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.21 Dostawa pomp insulinowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254410
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z/21/PN/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę do Zamawiającego mikro pompy insulinowej (zwanej dalej urządzeniem), szczegółowo opisanej w Zestawieniu Wymaganych Funkcji i Parametrów Technicznych stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ oraz zgodniez projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1) dostarczenia urządzeń do siedziby Zamawiającego - Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Wł. Biegańskiego, ul. Rydygiera 15/17, 86-300 Grudziądz w miejsce i do pomieszczenia wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego,
2) dostarczenia i wydania Zamawiającemu wraz z urządzeniami oryginałów niezbędnych dokumentów dotyczących urządzeń sporządzonych w języku polskim (w przypadku dokumentacji sporządzonej w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski), w tym w szczególności instrukcji obsługi oraz dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta urządzeń dla każdego dostarczonego urządzenia,
3) przeprowadzenia szkolenia z zakresu prawidłowej obsługi urządzeń dla każdego wskazanego przez Zamawiającego pacjenta (w zadaniu nr 1 – 8 pacjentów) w terminie 7 dni od daty przekazania urządzeń pacjentom,
4) udzielenia gwarancji oraz rękojmi za wady urządzenia wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego na warunkach określonych w Załączniku nr 4 do SWZ..
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zadanie 1: Dostawa mikro pompy insulinowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 42122410-7 - Pompy do użytku medycznego
4.5.5.) Wartość części: 42962,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę do Zamawiającego osobistej pompy insulinowej (zwanej dalej urządzeniem), szczegółowo opisanej w Zestawieniu Wymaganych Funkcji i Parametrów Technicznych stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ oraz zgodniez projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1) dostarczenia urządzeń do siedziby Zamawiającego - Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Wł. Biegańskiego, ul. Rydygiera 15/17, 86-300 Grudziądz w miejsce i do pomieszczenia wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego,
2) dostarczenia i wydania Zamawiającemu wraz z urządzeniami oryginałów niezbędnych dokumentów dotyczących urządzeń sporządzonych w języku polskim (w przypadku dokumentacji sporządzonej w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski), w tym w szczególności instrukcji obsługi oraz dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta urządzeń dla każdego dostarczonego urządzenia,
3) przeprowadzenia szkolenia z zakresu prawidłowej obsługi urządzeń dla każdego wskazanego przez Zamawiającego pacjenta ( w zadaniu nr 2 - 12 pacjentów) w terminie 7 dni od daty przekazania urządzeń pacjentom,
4) udzielenia gwarancji oraz rękojmi za wady urządzenia wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego na warunkach określonych w Załączniku nr 4 do SWZ..
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zadanie 2: Dostawa osobistej pompy insulinowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 42122410-7 - Pompy do użytku medycznego
4.5.5.) Wartość części: 64800,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę do Zamawiającego osobistej pompy insulinowej z funkcją monitoringu przed niedocukrzeniem (zwanej dalej urządzeniem), szczegółowo opisanej w Zestawieniu Wymaganych Funkcji i Parametrów Technicznych stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ oraz zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1) dostarczenia urządzeń do siedziby Zamawiającego - Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Wł. Biegańskiego, ul. Rydygiera 15/17, 86-300 Grudziądz w miejsce i do pomieszczenia wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego,
2) dostarczenia i wydania Zamawiającemu wraz z urządzeniami oryginałów niezbędnych dokumentów dotyczących urządzeń sporządzonych w języku polskim (w przypadku dokumentacji sporządzonej w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski), w tym w szczególności instrukcji obsługi oraz dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta urządzeń dla każdego dostarczonego urządzenia,
3) przeprowadzenia szkolenia z zakresu prawidłowej obsługi urządzeń dla każdego wskazanego przez Zamawiającego pacjenta (w zadaniu nr 3 – 13 pacjentów,) w terminie 7 dni od daty przekazania urządzeń pacjentom,
4) udzielenia gwarancji oraz rękojmi za wady urządzenia wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego na warunkach określonych w Załączniku nr 4 do SWZ..
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zadanie 3: Dostawa osobistej pompy insulinowej z funkcją monitoringu przed niedocukrzeniem
4.5.3.) Główny kod CPV: 42122410-7 - Pompy do użytku medycznego
4.5.5.) Wartość części: 84500,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę do Zamawiającego osobistej pompy insulinowej (zwanej dalej urządzeniem), szczegółowo opisanej w Zestawieniu Wymaganych Funkcji i Parametrów Technicznych stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ oraz zgodniez projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
1) dostarczenia urządzeń do siedziby Zamawiającego - Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Wł. Biegańskiego, ul. Rydygiera 15/17, 86-300 Grudziądz w miejsce i do pomieszczenia wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego,
2) dostarczenia i wydania Zamawiającemu wraz z urządzeniami oryginałów niezbędnych dokumentów dotyczących urządzeń sporządzonych w języku polskim (w przypadku dokumentacji sporządzonej w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski), w tym w szczególności instrukcji obsługi oraz dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta urządzeń dla każdego dostarczonego urządzenia,
3) przeprowadzenia szkolenia z zakresu prawidłowej obsługi urządzeń dla każdego wskazanego przez Zamawiającego pacjenta (w zadaniu nr 1 – 8 pacjentów, w zadaniu nr 2 - 12 pacjentów, w zadaniu nr 3 – 13 pacjentów, w zadaniu nr 4 - 5 pacjentów) w terminie 7 dni od daty przekazania urządzeń pacjentom,
4) udzielenia gwarancji oraz rękojmi za wady urządzenia wraz z zapewnieniem serwisu gwarancyjnego na warunkach określonych w Załączniku nr 4 do SWZ..
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zadanie 4: Dostawa osobistej pompy insulinowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 42122410-7 - Pompy do użytku medycznego
4.5.5.) Wartość części: 55000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45832,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45832,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45832,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA S.A
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 879 00 17 162
7.3.3) Ulica: Forteczna 35-37
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Lp. Firmy podwykonawców Część zamówienia, których wykonanie Wykonawca
zamierza powierzyć podwykonawcom
1 SYNOPTIS PHARMA SP. ZO.O.,
ul. KRAKOWIAKÓW 65
02-255 WARSZAWA
NIP: 6462663442
REGON: 278352048
KRS: 0000225105
realizacji obsługi gwarancyjnej, decyzja o stopniu uszkodzenia
urządzenia/niesprawności, weryfikacja zasadności i
rozpatrywania roszczeń gwarancyjnych, przyczyn i zasadności
reklamacji, stworzenie i utrzymanie strony internetowej
przedstawiającą formę kontaktu z firmą oraz danymi
dotyczącymi pompy, akcesoriów i osprzętu,szkolenie z obsługi
pompy osób wskazanych (zarówno personelu jak i pacjentów)
na każde żądanie Zamawiającego, w wymaganym terminie
2 ŚWIAT ZDROWIA OPERATOR
MEDYCZNY SP. Z O.O.
UL. FORTECZNA 35-37
87-100 TORUŃ
NIP: 9562304388
REGON: 341477181
KRS: 0000476039,
zapewnienie całodobowej 7 dni w tygodniu telefonicznej
pomocy technicznej produktu tj. pompy insulinowej EquilTM,
osprzętu jak i akcesoriów do niej zarówno w okresie
gwarancyjnym jak i pogwarancyjnym – infolinia, przyjmowania i
rozpatrywanie reklamacji na warunkach określonych w
Specyfikacji Ogólnych warunków Zamówienia określonych przez
Zamawiających
3 ORTOPEDIO.PL SP. Z O.O.
UL. FORTECZNA 35-37
87-100 TORUŃ
NIP: 8792663601
REGON: 341194260
KRS: 0000398439,
realizacji obsługi gwarancyjnej wraz z wymianą pompy
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45832,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69984,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69984,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69984,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL9521000289
7.3.3) Ulica: Polna 11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-633
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69984,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91260,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91260,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91260,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL9521000289
7.3.3) Ulica: Polna 11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-633
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91260,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL9521000289
7.3.3) Ulica: Polna 11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-633
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Udzielenie gminie-miasto Grudziądz zobowiązania krótkoterm. w formie kredytu bądź pożyczki do wys. 60 milionów zł na zasadach odnawialnej linii kredytowej, na pokrycie przejściowego deficytu budżetu
- Dostawa karmy dla psów i kotów przebywających w COZ w Grudziądzu, ul. Przytulna 1 oraz kotów wolno bytujących na terenie miasta Grudziądz, a także żwirku dla kotów przebywających w COZ
- Usługa napraw bieżących samochodów osobowych, osobowo terenowych, mikrobusów oraz dostawczych do 3,5 t użytkowanych przez jednostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy - 109/2024
- Usługa napraw bieżących autobusów użytkowanych przez jednostki wojskowe w Grudziądzu, Grupie, Chełmnie i Brodnicy - 110/2024
- Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Grudziądzu w okresie od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla dorosłych, dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania - na terenie Gminy Grudziądz
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.