eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Augustów"Rekultywacja łąk, wsiew nasion i późne koszenie"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Rekultywacja łąk, wsiew nasion i późne koszenie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO AUGUSTÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790011210

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Turystyczna 19

1.5.2.) Miejscowość: Augustów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: augustow@bialystok.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://augustow.bialystok.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_augustow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Rekultywacja łąk, wsiew nasion i późne koszenie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-621d4c32-f722-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00310010

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00224565/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 "Rekultywacja łąk, wsiew nasion i późne koszenie"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00280751

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.6.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 250000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Rekultywacja łąk, wsiew nasion i późne koszenie” .
Poprawa jakości 27 ha poletek żerowych, które powstały podczas realizacji działań projektów żubrowych od 2014 r. i w związku z tym należy przeprowadzić rekultywację, nawożenie i wsiew mieszanki nasion traw z koniczyna białą.
W zakres przedmiotowego zamówienia wchodzą następujące prace w dwóch etapach
I etap:
- zakup wapna magnezowego: 2,5 t/ha * 27 ha= 67,5 t (67 500 kg)
- zakup nawozu Tarnogran 25: 600 kg/ha*27 ha= 16 200 kg
- zakup nawozu Polifoska: 500 kg/ha*27 ha= 13 500 kg
- talerzowanie
- wysiew nawozów, wapna
- bronowanie przedsiewne
- siew mieszanki nasion traw z koniczyną białą, którą nadleśnictwo przekaże Wykonawcy po podpisaniu umowy;
- bronowanie posiewne
- wałowanie

II etap:
Późne koszenie wszystkich wskazanych w pkt. 2 lokalizacji. Zabieg należy wykonać przy użyciu kosiarki bijakowej.

Terminy wykonania zamówienia:

I etap prac - 40 dni roboczych od dnia podpisania umowy.

II etap: od 1 października 2024 r. do 15 października 2024 r.


Za termin wykonania uznaje się odebrany każdy etap prac bez zastrzeżeń potwierdzony stosownym protokołem odbioru.


Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Realizację zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe przepisami.
b) Wykonawca jest zobowiązany do posiadania mat sorpcyjnych pochłaniających oleje i biopaliwa. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia wszystkich maszyn pracujących na powierzchni leśnej w zawory odcinające, uniemożliwiające wyciek oleju w wyniku awarii systemu hydraulicznego.
c) Rozliczenia będą dokonywane za faktycznie wykonaną pracę zgodnie z etapami (w zakresie odebranej przez Zamawiającego części usługi) według cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie.
d) Wykonawca przekażę Zamawiającemu kopię faktur poświadczających zakup wapna i nawozów zgodnie opisaną w pkt. 3.4 ilością.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 263520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Leśne Dariusz Wojewnik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8461203679

7.3.4) Miejscowość: Lebiedzin 8

7.3.5) Kod pocztowy: 16-310

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.