eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi K³odzkoKompleksowa termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 3 K³odzko, ul. Jana Paw³a II nr 4.



Og³oszenie z dnia 2022-08-18


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Kompleksowa termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 3 K³odzko, ul. Jana Paw³a II nr 4.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska K³odzko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717912

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: plac Boles³awa Chrobrego 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³odzko

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748654682

1.5.8.) Numer faksu: 748674062

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.pub@um.klodzko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.um.bip.klodzko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://um-klodzko.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 3 K³odzko, ul. Jana Paw³a II nr 4.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2a8f46fa-d28c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00310030

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00030005/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.11 Kompleksowa termodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 3 K³odzko, ul. Jana Paw³a II nr 4

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiotowe zamówienie jest elementem projektu „KOMPLEKSOWA TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW EDUKACYJNYCH W GMINACH OBSZARU ZIEMI K£ODZKIEJ”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolno¶l±skiego 2014 – 2020 r.Nr projektu: : RPDS.03.03.01-02-0037/21 Nr naboru: RPDS.03.03.01-IZ.00-02-414/20

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00157386/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2022.DSS

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 3922713,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres planowanych do wykonania robót obejmuje prace budowlane w ramach termomodernizacji budynku w szczególno¶ci takie jak: docieplenie dachu, docieplenie elewacji, docieplenie ¶ciany fundamentowej, wymianê stolarki okiennej i drzwiowej, remont ¶wietlika nad patio, budowê pochylni dla niepe³nosprawnych, wymianê instalacji elektrycznej i ¼róde³ ¶wiat³a, wymianê instalacji C.O., monta¿ zaworów termostatycznych, monta¿ wewnêtrznej instalacji wentylacji mechanicznej, monta¿ paneli fotowoltaicznych, monta¿ wewnêtrznych urz±dzeñ d¼wigowych – winda schodowa, wymianê balustrad zewnêtrznych galerii i wej¶æ z niezbêdnymi wyburzeniami i pracami remontowymi, wymianê rynien i rur spustowych, naprawê istniej±cych schodów, zadaszeñ nad wej¶ciami oraz remont nawierzchni utwardzonych pieszych wokó³ budynku.

Przedmiot zamówienia szczegó³owo opisuje projekt budowlano - wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (projekt budowlano – wykonawczy Za³±cznik nr 7 do SWZ; Przedmiar robót Za³±cznik nr 8 do SWZ; STWiOR Za³±cznik nr 9 do SWZ).1. Wykonawca wraz z przedstawicielem Zamawiaj±cego przed rozpoczêciem robót na w³asny koszt dokona we wspó³pracy ze specjalist± ornitologiem i chiropterologiem przegl±du budynku szko³y pod k±tem wystêpowania miejsc gniazdowania i schronieñ (ptaków i nietoperzy). Dotyczy to elementów budynku, które planuje siê docieplaæ tj. ¶ciany zewnêtrzne, dach.
W przypadku potwierdzenia ich obecno¶ci prace nale¿y prowadziæ w terminach wyznaczonych przez ww. specjalistów.
Natomiast w przypadku, gdy w trakcie prowadzenia prac konieczne bêdzie zniszczenie miejsc gniazdowania lub siedlisk ptaków, a tak¿e miejsc rozrodu i zimowania nietoperzy, nale¿y uzyskaæ stosowne zezwolenie na czynno¶ci zakazane w stosunku do chronionych gatunków zwierz±t – zgodnie z zapisami art. 56 ust. 2 w zwi±zku z art. 52 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U z 2020 r. poz. 55 ze zm.) oraz przewidzieæ w³asne dzia³ania kompensuj±ce, np. instalacjê budek lêgowych dla ptaków lub schronieñ dla nietoperzy.
W przypadku wyst±pienia koszt dzia³añ kompensuj±cych pokryje Zamawiaj±cy.

2. Zamawiaj±cy wymaga realizacji czê¶ci robót budowlanych w nastêpuj±cych terminach:
1) Zamawiaj±cy umo¿liwia prowadzenie robót na zewn±trz budynku w ca³ym okresie trwania umowy.
2) Zamawiaj±cy udostêpni dwie ostatnie kondygnacje budynku (tj. I i II piêtro) w okresie od 1 czerwca 2022 r. do 30 wrze¶nia 2022 r. na wykonywanie robót.
3) Zamawiaj±cy wymaga wykonania robót elektrycznych w okresie wakacyjnym tj. w terminie od 1 lipca 2022 r. do 31 sierpnia 2022 r. (nie dotyczy dwóch ostatnich kondygnacji budynku, tj. I i II piêtra).
4) Zamawiaj±cy wymaga wykonania wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w okresie wakacyjnym tj. w terminie od 1 lipca 2022 r. do 31 sierpnia 2022 r. (nie dotyczy dwóch ostatnich kondygnacji budynku, tj. I i II piêtra).
5) Zamawiaj±cy wymaga wykonania robót instalacyjnych centralnego ogrzewania i wentylacji mechanicznej w okresie wakacyjnym tj. w terminie od 1 lipca 2022 r. do 31 sierpnia 2022 r. (nie dotyczy dwóch ostatnich kondygnacji budynku, tj. I i II piêtra).

3. Wykonawca zabezpieczy (przed zniszczeniem, zakurzeniem) znajduj±ce siê meble i wyposa¿enie w klasach i innych pomieszczeniach na czas remontu, ( ³awki, sto³y, krzes³a, szafy, wyposa¿enie kuchni itp.) Po wykonaniu remontu Wykonawca ustawi na w³a¶ciwe miejsce meble i wyposa¿enie remontowanych pomieszczeñ.

4. Po stronie Wykonawcy bêdzie dope³nienie wszelkich formalno¶ci zwi±zanych z wydaniem pierwszej decyzji zezwalaj±cej na eksploatacjê urz±dzeñ podlegaj±cych Urzêdowi Dozoru Technicznego (w zakresie przygotowania i z³o¿enia wniosku, op³atê na rzecz Urzêdu Dozoru Technicznego poniesie Zamawiaj±cy). Dotyczy urz±dzeñ bêd±cych przedmiotem niniejszego zamówienia (np. windy schodowe).

5. Wykonawca dokona rozruchu ca³ego obiektu (wszystkich zabudowanych urz±dzeñ), dostarczy instrukcje obs³ugi wraz z odpowiednim przeszkoleniem osób wskazanych przez Zamawiaj±cego, poniesie wszystkie koszty ww. czynno¶ci.
Szkolenie obejmowaæ bêdzie równie¿ osoby stale korzystaj±ce z budynku w ramach codziennych zajêæ z obs³ugi urz±dzeñ / systemów oraz w zakresie zasad wietrzenia, u¿ywania zaworów termostatycznych.

6. Wykonawca wykona dokumentacjê projekt wykonawczy instalacji fotowoltaicznej (wymagana moc mikroinstalacji: 20,56 kW) w oparciu o zastosowane urz±dzenia, uzgodni ten projekt z rzeczoznawc± do spraw zabezpieczeñ po¿arowych oraz dokona odbioru / zg³oszenia wybudowanej instalacji przez Pañstwow± Stra¿ Po¿arn±.
Ponadto Zamawiaj±cy wymaga w ramach wykonania instalacji fotowoltaicznej zastosowania modu³u sterowania podaj±c± warto¶æ uzyskanej i zu¿ytej energii.
7. Wykonawca dostarczy i uruchomi system zarz±dzania i monitoringu energi± ciepln± wraz z oprogramowaniem.

Zainstalowany system musi pozwalaæ na kontrolê i sterowanie zu¿ycia ciep³a. Celem systemu bêdzie utrzymanie optymalnych parametrów pracy instalacji przy zachowaniu komfortu cieplnego w czasie u¿ytkowania obiektu.
System zarz±dzania energi± oparty ma byæ o czujniki pogodowe i indywidualn± regulacjê (nastawy) dla ka¿dego grzejnika. Dopuszcza siê rozwi±zania zawieraj±ce ³±czno¶æ przewodow± lub bezprzewodow±.
System powinien posiadaæ nastêpuj±ce funkcje:
• kontrola otwartego okna
• indywidualny tryb pracy wydzielonej strefy
• pomiar temperatury wyniesiony poza g³owicê grzejnikow±
• wide³ki temperatur – tylko w zadanym zakresie uzgodnionym z u¿ytkownikiem obiektu.
Zastosowane rozwi±zanie ma za zadanie sta³± kontrolê aktualnych temperatur w pomieszczeniach oraz ich zmianê rêcznie lub poprzez wybór jednego z zadanych programów. Zarz±dzanie ca³ym systemem odbywaæ siê bêdzie przez panel administracyjny, na którym wy¶wietlane bêd± informacje o alarmach i zmianach w danych strefach. Powiadomienia o stanach alarmowych musz± byæ dostarczane w formie e-mail i SMS.
U¿ytkownik musi mieæ mo¿liwo¶æ podgl±du i wyszukiwania stref pogrupowanych wg atrybutów (np. temperatury aktualne, zadane i statusy), zmiany przypisanego sterowania dobowego (statusu). Dla ka¿dego z tych stanów, administrator mo¿e ustawiæ temperatury dla ka¿dej godziny w dobie/tygodniu. Projektowany system powinien posiadaæ oprogramowanie (aplikacjê) umo¿liwiaj±c± korzystanie na urz±dzeniach mobilnych lub komputerze stacjonarnym.

9. Odtworzenie glazury, tynków i pow³ok malarskich – miejscowe tj. w miejscach, w których wykonywane by³y roboty (wymiana okien, drzwi, lamp, prowadzenie instalacji elektrycznej, instalacji sanitarnej, instalacji wentylacyjnej) - za wyj±tkiem auli / sali gimnastycznej.

10. W pomieszczeniu auli / sali gimnastycznej na I piêtrze Zamawiaj±cy wymaga monta¿u rolet (12 szt.) sterowanych elektrycznie pilotem. Nale¿y doprowadziæ zasilanie do powy¿szych urz±dzeñ. Wykonawca dostarczy dwa piloty do obs³ugi zamontowanych rolet. Remont auli / sali gimnastycznej, malowanie ¶cian w kolorze pastelowym, kolor zostanie ustalony w trakcie robót.

11. Obiekt winien byæ przekazany Zamawiaj±cemu w stanie nadaj±cym siê do u¿ytkowania, winien byæ wysprz±tany. Termin przekazania obiektu: nie pó¼niej ni¿ w dniu spisania protoko³u koñcowego odbioru robót.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45321000-3 - Izolacja cieplna

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 6232311,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 6232311,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6232311,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa KDM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522045621

7.3.3) Ulica: Po³czyñska 53

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-336

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:

Prace ogólnobudowlane (70%) ZAB-BUD Sp.zo.o.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 6232311,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.