Og³oszenie z dnia 2022-08-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00157386/01 - Og³oszenie z dnia 2022-05-13
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Kompleksowa termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 3 K³odzko, ul. Jana Paw³a II nr 4.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska K³odzko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717912
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: plac Boles³awa Chrobrego 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³odzko
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748654682
1.5.8.) Numer faksu: 748674062
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.pub@um.klodzko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.um.bip.klodzko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://um-klodzko.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 3 K³odzko, ul. Jana Paw³a II nr 4.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2a8f46fa-d28c-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00310030
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00030005/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.11 Kompleksowa termodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 3 K³odzko, ul. Jana Paw³a II nr 4
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiotowe zamówienie jest elementem projektu „KOMPLEKSOWA TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW EDUKACYJNYCH W GMINACH OBSZARU ZIEMI K£ODZKIEJ”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolno¶l±skiego 2014 – 2020 r.Nr projektu: : RPDS.03.03.01-02-0037/21 Nr naboru: RPDS.03.03.01-IZ.00-02-414/202.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00157386/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2022.DSS
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 3922713,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres planowanych do wykonania robót obejmuje prace budowlane w ramach termomodernizacji budynku w szczególno¶ci takie jak: docieplenie dachu, docieplenie elewacji, docieplenie ¶ciany fundamentowej, wymianê stolarki okiennej i drzwiowej, remont ¶wietlika nad patio, budowê pochylni dla niepe³nosprawnych, wymianê instalacji elektrycznej i ¼róde³ ¶wiat³a, wymianê instalacji C.O., monta¿ zaworów termostatycznych, monta¿ wewnêtrznej instalacji wentylacji mechanicznej, monta¿ paneli fotowoltaicznych, monta¿ wewnêtrznych urz±dzeñ d¼wigowych – winda schodowa, wymianê balustrad zewnêtrznych galerii i wej¶æ z niezbêdnymi wyburzeniami i pracami remontowymi, wymianê rynien i rur spustowych, naprawê istniej±cych schodów, zadaszeñ nad wej¶ciami oraz remont nawierzchni utwardzonych pieszych wokó³ budynku.
Przedmiot zamówienia szczegó³owo opisuje projekt budowlano - wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (projekt budowlano – wykonawczy Za³±cznik nr 7 do SWZ; Przedmiar robót Za³±cznik nr 8 do SWZ; STWiOR Za³±cznik nr 9 do SWZ).1. Wykonawca wraz z przedstawicielem Zamawiaj±cego przed rozpoczêciem robót na w³asny koszt dokona we wspó³pracy ze specjalist± ornitologiem i chiropterologiem przegl±du budynku szko³y pod k±tem wystêpowania miejsc gniazdowania i schronieñ (ptaków i nietoperzy). Dotyczy to elementów budynku, które planuje siê docieplaæ tj. ¶ciany zewnêtrzne, dach.
W przypadku potwierdzenia ich obecno¶ci prace nale¿y prowadziæ w terminach wyznaczonych przez ww. specjalistów.
Natomiast w przypadku, gdy w trakcie prowadzenia prac konieczne bêdzie zniszczenie miejsc gniazdowania lub siedlisk ptaków, a tak¿e miejsc rozrodu i zimowania nietoperzy, nale¿y uzyskaæ stosowne zezwolenie na czynno¶ci zakazane w stosunku do chronionych gatunków zwierz±t – zgodnie z zapisami art. 56 ust. 2 w zwi±zku z art. 52 ust. 1 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U z 2020 r. poz. 55 ze zm.) oraz przewidzieæ w³asne dzia³ania kompensuj±ce, np. instalacjê budek lêgowych dla ptaków lub schronieñ dla nietoperzy.
W przypadku wyst±pienia koszt dzia³añ kompensuj±cych pokryje Zamawiaj±cy.
2. Zamawiaj±cy wymaga realizacji czê¶ci robót budowlanych w nastêpuj±cych terminach:
1) Zamawiaj±cy umo¿liwia prowadzenie robót na zewn±trz budynku w ca³ym okresie trwania umowy.
2) Zamawiaj±cy udostêpni dwie ostatnie kondygnacje budynku (tj. I i II piêtro) w okresie od 1 czerwca 2022 r. do 30 wrze¶nia 2022 r. na wykonywanie robót.
3) Zamawiaj±cy wymaga wykonania robót elektrycznych w okresie wakacyjnym tj. w terminie od 1 lipca 2022 r. do 31 sierpnia 2022 r. (nie dotyczy dwóch ostatnich kondygnacji budynku, tj. I i II piêtra).
4) Zamawiaj±cy wymaga wykonania wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w okresie wakacyjnym tj. w terminie od 1 lipca 2022 r. do 31 sierpnia 2022 r. (nie dotyczy dwóch ostatnich kondygnacji budynku, tj. I i II piêtra).
5) Zamawiaj±cy wymaga wykonania robót instalacyjnych centralnego ogrzewania i wentylacji mechanicznej w okresie wakacyjnym tj. w terminie od 1 lipca 2022 r. do 31 sierpnia 2022 r. (nie dotyczy dwóch ostatnich kondygnacji budynku, tj. I i II piêtra).
3. Wykonawca zabezpieczy (przed zniszczeniem, zakurzeniem) znajduj±ce siê meble i wyposa¿enie w klasach i innych pomieszczeniach na czas remontu, ( ³awki, sto³y, krzes³a, szafy, wyposa¿enie kuchni itp.) Po wykonaniu remontu Wykonawca ustawi na w³a¶ciwe miejsce meble i wyposa¿enie remontowanych pomieszczeñ.
4. Po stronie Wykonawcy bêdzie dope³nienie wszelkich formalno¶ci zwi±zanych z wydaniem pierwszej decyzji zezwalaj±cej na eksploatacjê urz±dzeñ podlegaj±cych Urzêdowi Dozoru Technicznego (w zakresie przygotowania i z³o¿enia wniosku, op³atê na rzecz Urzêdu Dozoru Technicznego poniesie Zamawiaj±cy). Dotyczy urz±dzeñ bêd±cych przedmiotem niniejszego zamówienia (np. windy schodowe).
5. Wykonawca dokona rozruchu ca³ego obiektu (wszystkich zabudowanych urz±dzeñ), dostarczy instrukcje obs³ugi wraz z odpowiednim przeszkoleniem osób wskazanych przez Zamawiaj±cego, poniesie wszystkie koszty ww. czynno¶ci.
Szkolenie obejmowaæ bêdzie równie¿ osoby stale korzystaj±ce z budynku w ramach codziennych zajêæ z obs³ugi urz±dzeñ / systemów oraz w zakresie zasad wietrzenia, u¿ywania zaworów termostatycznych.
6. Wykonawca wykona dokumentacjê projekt wykonawczy instalacji fotowoltaicznej (wymagana moc mikroinstalacji: 20,56 kW) w oparciu o zastosowane urz±dzenia, uzgodni ten projekt z rzeczoznawc± do spraw zabezpieczeñ po¿arowych oraz dokona odbioru / zg³oszenia wybudowanej instalacji przez Pañstwow± Stra¿ Po¿arn±.
Ponadto Zamawiaj±cy wymaga w ramach wykonania instalacji fotowoltaicznej zastosowania modu³u sterowania podaj±c± warto¶æ uzyskanej i zu¿ytej energii.
7. Wykonawca dostarczy i uruchomi system zarz±dzania i monitoringu energi± ciepln± wraz z oprogramowaniem.
Zainstalowany system musi pozwalaæ na kontrolê i sterowanie zu¿ycia ciep³a. Celem systemu bêdzie utrzymanie optymalnych parametrów pracy instalacji przy zachowaniu komfortu cieplnego w czasie u¿ytkowania obiektu.
System zarz±dzania energi± oparty ma byæ o czujniki pogodowe i indywidualn± regulacjê (nastawy) dla ka¿dego grzejnika. Dopuszcza siê rozwi±zania zawieraj±ce ³±czno¶æ przewodow± lub bezprzewodow±.
System powinien posiadaæ nastêpuj±ce funkcje:
• kontrola otwartego okna
• indywidualny tryb pracy wydzielonej strefy
• pomiar temperatury wyniesiony poza g³owicê grzejnikow±
• wide³ki temperatur – tylko w zadanym zakresie uzgodnionym z u¿ytkownikiem obiektu.
Zastosowane rozwi±zanie ma za zadanie sta³± kontrolê aktualnych temperatur w pomieszczeniach oraz ich zmianê rêcznie lub poprzez wybór jednego z zadanych programów. Zarz±dzanie ca³ym systemem odbywaæ siê bêdzie przez panel administracyjny, na którym wy¶wietlane bêd± informacje o alarmach i zmianach w danych strefach. Powiadomienia o stanach alarmowych musz± byæ dostarczane w formie e-mail i SMS.
U¿ytkownik musi mieæ mo¿liwo¶æ podgl±du i wyszukiwania stref pogrupowanych wg atrybutów (np. temperatury aktualne, zadane i statusy), zmiany przypisanego sterowania dobowego (statusu). Dla ka¿dego z tych stanów, administrator mo¿e ustawiæ temperatury dla ka¿dej godziny w dobie/tygodniu. Projektowany system powinien posiadaæ oprogramowanie (aplikacjê) umo¿liwiaj±c± korzystanie na urz±dzeniach mobilnych lub komputerze stacjonarnym.
9. Odtworzenie glazury, tynków i pow³ok malarskich – miejscowe tj. w miejscach, w których wykonywane by³y roboty (wymiana okien, drzwi, lamp, prowadzenie instalacji elektrycznej, instalacji sanitarnej, instalacji wentylacyjnej) - za wyj±tkiem auli / sali gimnastycznej.
10. W pomieszczeniu auli / sali gimnastycznej na I piêtrze Zamawiaj±cy wymaga monta¿u rolet (12 szt.) sterowanych elektrycznie pilotem. Nale¿y doprowadziæ zasilanie do powy¿szych urz±dzeñ. Wykonawca dostarczy dwa piloty do obs³ugi zamontowanych rolet. Remont auli / sali gimnastycznej, malowanie ¶cian w kolorze pastelowym, kolor zostanie ustalony w trakcie robót.
11. Obiekt winien byæ przekazany Zamawiaj±cemu w stanie nadaj±cym siê do u¿ytkowania, winien byæ wysprz±tany. Termin przekazania obiektu: nie pó¼niej ni¿ w dniu spisania protoko³u koñcowego odbioru robót.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45321000-3 - Izolacja cieplna
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 6232311,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 6232311,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6232311,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa KDM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522045621
7.3.3) Ulica: Po³czyñska 53
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-336
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:
Prace ogólnobudowlane (70%) ZAB-BUD Sp.zo.o.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 6232311,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z K£ODZKA
- Przetarg w trybie podstawowym na dostawê leków, p³ynów infuzyjnych, produktów do balneoterapii , ¶rodków do dezynfekcji i materia³ów do hemodynamiki .
- "UBEZPIECZENIE MAJ¡TKU, NNW, ODPOWIEDZIALNO¦CI CYWILNEJ GMINY MIEJSKIEJ K£ODZKO I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH NA ROCZNY OKRES POLISOWANIA "
- ¦wiadczenie us³ug przez 11 koordynatorów rodzinnej pieczy zastêpczej w 2025 r.,
- I-XII 2025 Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Szko³y Podstawowej im. W³. St. Reymonta w K³odzku
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w K³odzku
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w K³odzku w roku 2025.
wiêcej: przetargi w K³odzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodoci±gowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Paw³owie
- "Dostawa i monta¿ instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Pora¿yn i kancelarii le¶nictw wraz z infrastruktur± towarzysz±c±".
- "Utworzenie ¿³obka w miejscowo¶ci Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku ¯ywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zak³adu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Bia³ej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Bia³a
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.