Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00206064/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie uczniów do szkół na terenie gminy Grabica w roku szkolnym 2022/2023.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ W GRABICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590413713
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 66
1.5.2.) Miejscowość: Grabica
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-306
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 616 11 60
1.5.8.) Numer faksu: 44 616 11 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzeas@grabica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://grabica.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowożenie uczniów do szkół na terenie gminy Grabica w roku szkolnym 2022/2023.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-702c12ca-e7eb-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310064
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005382/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowożenie uczniów do szkół na terenie gmina Grabica w roku szkolnym 2022/2023.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00206064/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GZEAS.2701.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 145333,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST wykonanie usługi dowożenia dzieci do szkół po drogach utwardzonych na terenie Gminy Grabica w okresie od 1 września 2022 r. do dnia zakończenia
zajęć w roku szkolnym 2022/2023 w dni nauki szkolnej na trasie określonej w załączniku A do umowy łącznie ze sprawowaniem opieki nad dziećmi podczas dowożenia przez osobę zatrudnioną przez wykonawcę, której zakres obowiązków wynika z regulaminu dowożenia uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Grabica stanowiącego załącznik B do umowy.
Przedmiot zamówienia - dowożenie uczniów na trasie nr 1 o przewidywanej łącznej długości 32 164 km.
2. Przewozy powinny być wykonywane autobusem o liczbie miejsc: Trasa 1, min. 55 os.
Autobusy winny odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, a ponadto winny być wyposażone w:
- sygnał akustyczny ostrzegający na zewnątrz o cofaniu pojazdu, o którym mowa w § 22
ust. 1 pkt 3 lit. e rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie
warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U.
z 2016r. poz. 2022 z późn. zm.);
- ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy włączany równocześnie ze światłami awaryjnymi,
o którym mowa w § 22 ust. 1 pkt 3 lit. d rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia
31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich
niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. z 2016r. poz. 2022 z późn. zm);
- tablice z symbolami dzieci, o których mowa w art. 57 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U z 2022r. poz. 988).
Autobusy o ładowności powyżej 40 osób powinny być dodatkowo wyposażone w:
- klimatyzację;
- odtwarzacz DVD z monitorem;
4. Ze względu na wiek przewożonych uczniów (dzieci od 5 lat) zamawiający wymaga zapewnienia niezmiennych warunków wykonywania usługi poprzez zapewnienie na trasie nr 1 (poza sytuacjami awaryjnymi) kursowania tego samego autobusu, kierowcy i zatrudnienia przez wykonawcę opiekuna przez cały okres wykonywania usługi.
5. Przewozy będą odbywać się w okresie określonym w ppkt 1 w dni nauki szkolnej zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. 2017 poz. 1603) oraz kalendarzem roku szkolnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243159,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alfa Bus Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591947835
7.3.3) Ulica: Kolberga 9
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-516
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-23PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Ćmielowie
- REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM - OBSZAR ŻOŁYNIA
- Dowozy szkolne do placówek oświatowych
- REGULARNY PRZEWÓZ OSÓB W PUBLICZNYM TRANSPORCIE ZBIOROWYM - OBSZAR BIAŁOBRZEGI
- Świadczenie usług przewozowych dla uczniów do szkół podstawowych z terenu gminy Pieńsk.
- ,, Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. ks. Jana Twardowskiego we Władysławowie i Przedszkola Gminnego we Władysławowie od 7 stycznia 2025 do 22 grudnia 2025r wraz z odwozem"
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.