eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrabicaDowożenie uczniów do szkół na terenie gminy Grabica w roku szkolnym 2022/2023.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie uczniów do szkół na terenie gminy Grabica w roku szkolnym 2022/2023.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ W GRABICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590413713

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 66

1.5.2.) Miejscowość: Grabica

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-306

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 616 11 60

1.5.8.) Numer faksu: 44 616 11 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzeas@grabica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://grabica.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowożenie uczniów do szkół na terenie gminy Grabica w roku szkolnym 2022/2023.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-702c12ca-e7eb-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310064

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005382/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowożenie uczniów do szkół na terenie gmina Grabica w roku szkolnym 2022/2023.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00206064/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZEAS.2701.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 145333,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST wykonanie usługi dowożenia dzieci do szkół po drogach utwardzonych na terenie Gminy Grabica w okresie od 1 września 2022 r. do dnia zakończenia
zajęć w roku szkolnym 2022/2023 w dni nauki szkolnej na trasie określonej w załączniku A do umowy łącznie ze sprawowaniem opieki nad dziećmi podczas dowożenia przez osobę zatrudnioną przez wykonawcę, której zakres obowiązków wynika z regulaminu dowożenia uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Grabica stanowiącego załącznik B do umowy.
Przedmiot zamówienia - dowożenie uczniów na trasie nr 1 o przewidywanej łącznej długości 32 164 km.
2. Przewozy powinny być wykonywane autobusem o liczbie miejsc: Trasa 1, min. 55 os.
Autobusy winny odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, a ponadto winny być wyposażone w:
- sygnał akustyczny ostrzegający na zewnątrz o cofaniu pojazdu, o którym mowa w § 22
ust. 1 pkt 3 lit. e rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie
warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U.
z 2016r. poz. 2022 z późn. zm.);
- ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy włączany równocześnie ze światłami awaryjnymi,
o którym mowa w § 22 ust. 1 pkt 3 lit. d rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia
31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich
niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. z 2016r. poz. 2022 z późn. zm);
- tablice z symbolami dzieci, o których mowa w art. 57 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U z 2022r. poz. 988).
Autobusy o ładowności powyżej 40 osób powinny być dodatkowo wyposażone w:
- klimatyzację;
- odtwarzacz DVD z monitorem;
4. Ze względu na wiek przewożonych uczniów (dzieci od 5 lat) zamawiający wymaga zapewnienia niezmiennych warunków wykonywania usługi poprzez zapewnienie na trasie nr 1 (poza sytuacjami awaryjnymi) kursowania tego samego autobusu, kierowcy i zatrudnienia przez wykonawcę opiekuna przez cały okres wykonywania usługi.
5. Przewozy będą odbywać się w okresie określonym w ppkt 1 w dni nauki szkolnej zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. 2017 poz. 1603) oraz kalendarzem roku szkolnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243159,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alfa Bus Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591947835

7.3.3) Ulica: Kolberga 9

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-516

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.