eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OgrodzieniecKompleksowa likwidacja niskiej emisji w budynku remizo-świetlicy OSP w Ogrodzieńcu



Ogłoszenie z dnia 2021-12-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa likwidacja niskiej emisji w budynku remizo-świetlicy OSP w Ogrodzieńcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ogrodzieniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258842

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 25

1.5.2.) Miejscowość: Ogrodzieniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-440

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 67-09-700, (32) 67-09-713

1.5.8.) Numer faksu: (32) 67-09-721

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ogrodzieniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrodzieniec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ogrodzieniec.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa likwidacja niskiej emisji w budynku remizo-świetlicy OSP w Ogrodzieńcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff7b42e0-2769-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310090

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Kompleksowa likwidacja niskiej emisji w budynku remizo-świetlicy OSP w Ogrodzieńcu” dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej: IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna dla działania: 4.3., dla poddziałania: 4.3.1.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00224598/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.19.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 211659,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest likwidacja niskiej emisji w budynku remizo-świetlicy OSP w Ogrodzieńcu w zakresie dokończenia rozpoczętej i przerwanej inwestycji, dotycząca następujących prac:
a) naprawa docieplenia dachu budynku;
b) wykonanie daszków nad drzwiami;
c) docieplenie fundamentów;
d) remont ściany szczytowej;
e) dostawa i montaż agregatu chłodniczego;
f) roboty różne - wewnętrzne i zewnętrzne;
g) instalacja centralnego ogrzewania - roboty montażowe, aparaty grzejne;
h) kotłownia gazowa;
i) instalacja wody;
j) instalacja gazu.
UWAGA: Zamawiający informuje, że zakres prac opisany w przedmiarze w poz. 95-98 został zgłoszony, jako szkody uznane przez poprzedniego wykonawcę do jego ubezpieczyciela. W związku z powyższym, Zamawiający wymaga przedstawienia osobnej wyceny dla w/w zakresu.
2. Ogólna charakterystyka budynku świetlico-remizy OSP w Ogrodzieńcu:
a) budynek zlokalizowany jest na dwóch działkach nr ew. 1249/1; 1250 oraz
w niewielkiej części na działce nr 830/4, 1128/1 – działka dr - droga gminna ul. Bzowska. Budynek położony jest u zbiegu dwóch dróg gminnych: ul. Sienkiewicza i ul. Bzowskiej. Wjazdy do garażu od ul. Sienkiewicza, wejście do budynku od ul. Bzowskiej;
b) budynek w głównej części dwukondygnacyjny nie podpiwniczony. Od strony północnej znajduje się niski budynek – kotłownia dla obiektu oraz wieża.
W przyziemiu budynku znajduje się garaże na samochody OSP (trzy stanowiska postojowe) z częścią socjalną oraz komunikacja pionowa, klatka schodowa na piętro. Piętro budynku to sala spotkań wraz z zapleczem kuchenno-socjalnym i toaletą;
c) budynek wzniesiony w technologii tradycyjnej na początku lat 60-tych:
• ściany zewnętrzne murowane wznoszone metodą tradycyjną grubość około 65 cm;
• ściany wewnętrzne grubość około 42 cm;
• strop nad pierwszą kondygnacją żelbetowy monolityczny gr. około 15 cm;
• stropodach żelbetowy niewentylowany nad głównym budynkiem OSP oraz częścią przy wieży;
• stropodach z płyt korytkowych w budynku kotłowni.
d) podstawowe dane charakteryzujące obiekt:
• powierzchnia zabudowy: ok. 285,37 m2;
• powierzchnia użytkowa budynku: ok. 421,12 m2;
• powierzchnia dachu na głównym budynku 225,73 m2;
• powierzchnia dachu na budynku przy wieży 10,89 m2;
• powierzchnia dachu nad kotłownią 12,82 m2.
e) termomodernizacja obiektu została rozpoczęta przez poprzedniego wykonawcę
w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, ocieplenia trzech ścian zewnętrznych budynku (bez ściany szczytowej od strony sąsiada - ściana zachodnia), niedokończone docieplenie stropodachu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, techniczna: specyfikacja techniczna wykonania i obioru robót budowlanych (dot. wod-kan i elektr.), przedmiar i rysunki (Załączniki nr 7-10 do SWZ).
4. Zamawiający wymaga przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej przed złożeniem oferty, która odbędzie się dnia 14 października 2021 r. o godzinie 11:00 (podczas wizji wykonawcy winni podpisać listę obecności przygotowaną przez Zamawiającego). Wykonawcy chcący wziąć udział w wizji powinni poinformować o tym fakcie przedstawiciela Referatu Inwestycji i Gospodarki Komunalnej tel.: (32) 67 09 728 lub (32) 67 09 726.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 290000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 290000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa JUL-BUD Łukasz Pałęga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6492078889

7.3.3) Ulica: Bliżyce 65

7.3.4) Miejscowość: Niegowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-320

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 290000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.