Og³oszenie z dnia 2022-08-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00382457/01 - Wynik z dnia 2022-10-07
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 4 w Miko³owie w roku szkolnym 2022/2023.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 4 IM. MARII KONOPNICKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000726760
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Katowicka 122
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Miko³ów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp4.mikolow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://sp4mikolow.edupage.org/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Centrum Us³ug Wspólnych w Miko³owie - Gmina Miko³ów
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351839530
Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:
1.11.3.) Ulica: Karola Miarki 9
1.11.4.) Miejscowo¶æ: Miko³ów
1.11.5.) Kod pocztowy: 43-190
1.11.6.) Województwo: ¶l±skie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cuw.mikolow.eu
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://cuw.mikolow.eu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 4 w Miko³owie w roku szkolnym 2022/2023.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1972d925-1ebe-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00310107
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00013292/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 4 w Miko³owie w roku szkolnym 2022/2023
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_mikolow3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_mikolow.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w
jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_mikolow. Zamawiaj±cy wymaga aby wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje, przekazywane by³y za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”. Za
datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl
poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana
do Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje
dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³
na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny
Wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. Zamawiaj±cy, zgodnie z
§ 11 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz. U. 2020 r. poz. 2452) w sprawie sposobu
sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji
elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji
po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl, tj.: a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, b) komputer
klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z
systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przegl±darka
internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, d) w³±czona obs³uga JavaScript, e) zainstalowany program
Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, f) Platformazakupowa.pl dzia³a
wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê
zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem
G³ównego Urzêdu Miar. Ofertê, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¶li by³y
wymagane) sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym. W procesie sk³adania oferty na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub
podpis osobisty Wykonawca sk³ada bezpo¶rednio na dokumencie (pliku), który nastêpnie przesy³a do systemu. Wykonawca sk³ada
ofertê wraz z za³±cznikami przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej.
Zamawiaj±cy dopuszcza wykorzystanie formatów: .xml (tylko dla dokumentów podpisanych profilem zaufanym), .pdf, .doc, .docx,
.xls, .xlsx, .jpg (.jpeg), ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje
wykorzystanie jednego z rozszerzeñ: .zip, .7Z. W¶ród rozszerzeñ powszechnych a niewystêpuj±cych w Rozporz±dzeniu KRI
wystêpuj±: .rar .gif .bmp. .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty
wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB. Szczegó³owy opis wymagañ znajduje siê w
SWZ w Rozdziale XII i XV.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: 1. Administratorem danych osobowych jest: Szko³a Podstawowa nr 4 w
Miko³owie, ul. Katowicka 122, 43-190 Miko³ów. 2. z Inspektorem Ochrony Danych, mo¿na kontaktowaæ siê - pisemnie na adres
siedziby
Zamawiaj±cego, - poprzez pocztê elektroniczn± pod adresem e-mail: iod@cuw.mikolow.eu, 3. Dane osobowe, o których mowa w pkt
1 przetwarzane s± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego i wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.Odbiorcami danych osobowych, o których mowa w pkt 1
bêd±: - osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania, -
Centrum Us³ug Wspólnych w Miko³owie, - osoby upowa¿nione przez Administratora do przetwarzania danych osobowych, -podmioty
bêd±ce dostawcami systemów teleinformatycznych wykorzystywanych przez Administratora. 5. Dane osobowe zawarte w
dokumentacji postêpowania nie bêd± stanowi³y podstawy do podejmowania wzglêdem osób, których te dane dotycz± decyzji w
sposób zautomatyzowany ani ich profilowania, stosowanie do art. 22 RODO. Pani/Pana dane osobowe przechowywane bêd±
zgodnie z ustaw± Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. 6. Obowi±zek podania danych
osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania tych danych wynikaj± z ustawy Pzp. 7. Posiada Pan/Pani - na podstawie art. 15
RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych, - na podstawie art. 18 RODO z zastrze¿eniem art. 19 ust.3 ustawy Pzp prawo ¿±dania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych
Osobowych w przypadku uznania, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. 8. Nie przys³uguje Pani/Panu: -w
zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych, - prawo do przenoszenia danych osobowych, o
których mowa w art. 20 RODO, - na podst. art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych gdy¿ podstaw±
prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 9. Jednocze¶nie przypominam o ci±¿±cym na Pani/Panu
obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan±
Zamawiaj±cemu i których danych nie pozyska³ bezpo¶rednio od tych osób lecz z innych ¼róde³, chyba ¿e ma zastosowanie co
najmniej jedno z wy³±czeñ tego obowi±zku, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP/2/2022/SP4
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 4 w Miko³owie w roku szkolnym 2022/2023.
2. Zamówienie zosta³o podzielone na 3 czê¶ci*:
Czê¶æ 1: RÓ¯NE PRODUKTY SPO¯YWCZE. *Dla ka¿dej czê¶ci zostanie zawarta odrêbna umowa.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
4. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy
stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.
5. Miejsce dostawy: Szko³a Podstawowa nr 4 w Miko³owie, ul. Katowicka 122, 43-190 Miko³ów.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Ró¿ne produkty spo¿ywcze
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze
15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15890000-3 - Ró¿ne produkty spo¿ywcze i produkty suszone
15600000-4 - Produkty przemia³u ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15400000-2 - Oleje i t³uszcze zwierzêce lub ro¶linne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: PUNKTACJA BÊDZIE ZASTOSOWANA DO KA¯DEJ CZʦCI ZAMÓWIENIA ODDZIELNIE.
Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostan± odrzucone. 1. Przy wyborze oferty
Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wag±: £±czna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%, Czas konieczny
na wymianê lub uzupe³nienie towaru – 40,00 pkt. = 40%. 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: cena
najni¿sza z wa¿nych ofert/ cena badanej
oferty x 60. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Cena” wynosi 60. 1.2 Ocena kryterium „Czas
konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” tj. czas na wymianê wadliwego
lub o obni¿onej jako¶ci towaru lub uzupe³nienia braków liczony od momentu zg³oszenia oraz czas realizacji poszczególnego
zamówienia przy ewentualnym opó¼nieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w za³±czniku nr 5 do SWZ. Punkty
zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:
40 pkt. – do 1 godziny, 20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny, 0 pkt. – powy¿ej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin.
Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” wynosi 40.
Niewskazanie czasu koniecznego na wymianê lub uzupe³nienie towaru, bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty. 2.Oferty oceniane
bêd± punktowo. Maksymaln± ilo¶æ punktów, jak± mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane bêd± punkty wed³ug nastêpuj±cej zasady: CN / CO x 60 + ilo¶æ pkt. zwi±zana z czasem koniecznym na wymianê lub
uzupe³nienie towaru. Wyja¶nienia: CN - cena oferty najtañszej, CO - cena oferty badanej. 4.Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie
wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 4 w Miko³owie w roku szkolnym 2022/2023.
2. Zamówienie zosta³o podzielone na 3 czê¶ci*:
Czê¶æ 2: JAJA. *Dla ka¿dej czê¶ci zostanie zawarta odrêbna umowa.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
4. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy
stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.
5. Miejsce dostawy: Szko³a Podstawowa nr 4 w Miko³owie, ul. Katowicka 122, 43-190 Miko³ów.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: PUNKTACJA BÊDZIE ZASTOSOWANA DO KA¯DEJ CZʦCI ZAMÓWIENIA ODDZIELNIE.
Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostan± odrzucone. 1. Przy wyborze oferty
Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wag±: £±czna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60%, Czas konieczny
na wymianê lub uzupe³nienie towaru – 40,00 pkt. = 40%. 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: cena
najni¿sza z wa¿nych ofert/ cena badanej
oferty x 60. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Cena” wynosi 60. 1.2 Ocena kryterium „Czas
konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” tj. czas na wymianê wadliwego
lub o obni¿onej jako¶ci towaru lub uzupe³nienia braków liczony od momentu zg³oszenia oraz czas realizacji poszczególnego
zamówienia przy ewentualnym opó¼nieniu w dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych w za³±czniku nr 5 do SWZ. Punkty
zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:
40 pkt. – do 1 godziny, 20 pkt. – od 1 do 1,5 godziny, 0 pkt. – powy¿ej 1,5 godziny maksymalnie do 2 godzin.
Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” wynosi 40.
Niewskazanie czasu koniecznego na wymianê lub uzupe³nienie towaru, bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty. 2.Oferty oceniane
bêd± punktowo. Maksymaln± ilo¶æ punktów, jak± mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane bêd± punkty wed³ug nastêpuj±cej zasady: CN / CO x 60 + ilo¶æ pkt. zwi±zana z czasem koniecznym na wymianê lub
uzupe³nienie towaru. Wyja¶nienia: CN - cena oferty najtañszej, CO - cena oferty badanej. 4.Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie
wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 4 w Miko³owie w roku szkolnym 2022/2023.
2. Zamówienie zosta³o podzielone na 3 czê¶ci*:
Czê¶æ 3: PIECZYWO. *Dla ka¿dej czê¶ci zostanie zawarta odrêbna umowa.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.
4. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy
stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.
5. Miejsce dostawy: Szko³a Podstawowa nr 4 w Miko³owie, ul. Katowicka 122, 43-190 Miko³ów.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 15000000-8 - ¯ywno¶æ, napoje, tytoñ i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, ¶wie¿e wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: PUNKTACJA BÊDZIE ZASTOSOWANA DO KA¯DEJ CZʦCI
ZAMÓWIENIA ODDZIELNIE.
Zamawiaj±cy oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostan± odrzucone. 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wag±: £±czna cena oferty brutto –
60,00 pkt. = 60%, Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru – 40,00 pkt. = 40%. 1.1 Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: cena najni¿sza z wa¿nych ofert/ cena badanej oferty x 60. Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Cena” wynosi 60. 1.2
Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” tj. czas na wymianê wadliwego lub o obni¿onej jako¶ci towaru lub uzupe³nienia braków liczony od momentu zg³oszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opó¼nieniu w dostawie w stosunku do godzin
wyszczególnionych w za³±czniku nr 5 do SWZ.
Punkty zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:
40 pkt. – do 30 minut, 0 pkt. – powy¿ej 30 minut maksymalnie do 45 minut.
Maksymalna ilo¶æ punktów, jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru” wynosi 40.
Niewskazanie czasu koniecznego na wymianê lub uzupe³nienie towaru, bêdzie skutkowa³o odrzuceniem oferty. 2.Oferty oceniane
bêd± punktowo. Maksymaln± ilo¶æ punktów, jak± mo¿e
osi±gn±æ oferta wynosi 100. 3.W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane bêd± punkty wed³ug nastêpuj±cej zasady: CN / CO x 60 + ilo¶æ pkt. zwi±zana z czasem koniecznym na wymianê lub uzupe³nienie towaru. Wyja¶nienia: CN - cena oferty najtañszej, CO - cena oferty badanej. 4.Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas konieczny na wymianê lub uzupe³nienie towaru
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika podzia³
zadañ wykonywanych przez poszczególnych Wykonawców.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. W przypadku spó³ki cywilnej wszystkie dokumenty winny byæ podpisane przez wszystkich wspólników lub winien byæ ustanowiony pe³nomocnik.
5. Je¿eli spó³ka cywilna reprezentowana jest przez wszystkich wspólników lub zakres reprezentacji wynika z umowy spó³ki, wystarczaj±cym jest do³±czenie do oferty kopii umowy spó³ki.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanymw art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod
rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-26 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_mikolow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-26 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-24
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci, októrych mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania
wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835). (Rozdzia³ IX
pkt. 3 SWZ).
INNE PRZETARGI Z MIKO£OWA
- Dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku i drobnego sprzêtu medycznego
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych i ich zwrotów dla Starostwa Powiatowego w Miko³owie
- Zakup i sukcesywna dostawa ¿ywno¶ci na potrzeby ¯³obka Miejskiego w Miko³owie w roku 2025
- Wykonywanie drobnych robót awaryjnych w bran¿ach : ogólnobudowlanej, instalacyjnej, elektrycznej oraz dekarsko blacharskich dla budynków administrowanych przez ZGL w roku 2025
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Miko³owie oraz odbiór i z³omowanie wycofanych z u¿ytku tablic rejestracyjnych w latach 2025-2026
wiêcej: przetargi w Miko³owie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Przedszkola Samorz±dowego w Celestynowie
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki przedszkola
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki przedszkola
- Dostawa produktów ¿ywno¶ciowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach ¦l±skich
- Sukcesywne dostawy artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Szko³y Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Zespo³u Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
wiêcej: Jaja »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.