eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HerbyDostawa oleju opa³owego do obiektów gminnych w sezonie grzewczym 2022/2023



Og³oszenie z dnia 2022-08-18


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego do obiektów gminnych w sezonie grzewczym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA HERBY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398439

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubliniecka 33

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Herby

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-284

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 666036406

1.5.8.) Numer faksu: +48 3435741101

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@herby.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.herby.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego do obiektów gminnych w sezonie grzewczym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f21573c8-1ed6-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00310138

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00004940/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 Dostawa oleju opa³owego do obiektów gminnych w sezonie grzewczym 2022/2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://portal.smartpzp.pl/gminaherby

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami mo¿e siê odbywaæ wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj.: poprzez Platformê przetargow± pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/gminaherby w wierszu oznaczonym tytu³em oraz znakiem niniejszego postêpowania.
2. Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (oznacza to postaæ elektroniczn± opatrzon± kwalifikowanym podpisem elektronicznym) - wy³±cznie poprzez Platformê przetargow±.
3. Zamawiaj±cy lub Wykonawca przekazuj±c o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±, mog± za¿±daæ od drugiej strony niezw³ocznego potwierdzenia ich otrzymania.
4. Komunikacja ustna dopuszczalna jest wy³±cznie w odniesieniu do informacji, które nie s± istotne.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê (wy³±cznie poprzez Platformê przetargow±) – zobowi±zany jest zapoznaæ siê z instrukcjami u¿ytkowników Platformy przetargowej - dostêpnymi pod adresem https://portal.smartpzp.pl/gminaherby oraz zaakceptowaæ regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostêpny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/gminaherby
2. Z³o¿enie oferty poprzez Platformê przetargow± oznacza akceptacjê regulaminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdzia³u SWZ.
3. Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane s± na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/gminaherby
4. Sposoby z³o¿enia oferty za po¶rednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia z³o¿enia oferty (w zale¿no¶ci od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zosta³y opisane w Instrukcjach u¿ytkowników Platformy przetargowej.
5. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby”, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
6. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku przesy³ania przez Wykonawcê dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym oferty przetargowej) dopuszczone s± wy³±cznie formaty danych wskazane w Rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2247) w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych. Powy¿sze oznacza, i¿ Zamawiaj±cy nie dopuszcza przysy³ania dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych np. formatem rar.
7. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, przekazywane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez Zamawiaj±cego w niniejszej SWZ.
8. W przypadku gdy dokumenty elektroniczne w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.
9. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, przedmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, sporz±dzone w jêzyku obcym przekazuje siê wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): a) Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
b) Dane osobowe wykonawcy bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
c) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a tak¿e art. 6 ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej.
d) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
e) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje siê w za³±czniku do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GK.IZ.271.15.2022.P

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 943380,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup oraz sukcesywn± dostawê oleju opa³owego lekkiego w ³±cznej ilo¶ci 100 000,00 litrów.
a) o parametrach okre¶lonych wg Polskiej Normy PN- C- 96024:2020-12, dostarczony olej powinien posiadaæ nastêpuj±ce parametry okre¶lone w obowi±zuj±cej w/w normie jako¶ciowej:
• gêsto¶æ w temperaturze 15oC max. 860 kg/m3
• warto¶æ opa³owa – minimum 42,6 MJ/kg
• temperatura p³yniêcia (0 C), maksimum -20
• pozosta³o¶æ przy koksowaniu z 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej (% m/m) maksimum 0,30
• pozosta³o¶æ po spopieleniu (% m/m) maksimum 0,010
• zawarto¶æ siarki % (m/m), maksimum 0,10000
• zawarto¶æ wody (mg/kg), maksimum 200
• zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych (mg/kg), maksimum 24
b) do kot³owni olejowych:
• Krytej p³ywalni w Herbach, adres; ul. Katowicka 6, 42-284 Herby – w ilo¶ci 20 000 litrów.
• Kot³owni osiedlowej w Lisowie, adres; ul. Handlowa 8, 42-714 Lisów – w ilo¶ci 40 000 litrów
• Urzêdu Gminy Herby, adres; ul. Lubliniecka 33, 42-284 Herby – w ilo¶ci 10 000 litrów
• Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Lisowie, adres; ul. Szkolna 2, 42-714 Lisów – w ilo¶ci 10 000 litrów
• Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Herbach, adres; ul. Katowicka 6, 42-284 Herby – w ilo¶ci 10 000 litrów.
• Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Olszynie, adres; ul. Szkolna 3, 42-284 Herby Olszyna – w ilo¶ci 10 000 litrów

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-10-01 do 2023-09-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zgodnie z art. 223 ust. 1 ustawy, w toku dokonywania oceny z³o¿onych ofert Zamawiaj±cy mo¿e
¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ.
2. Zamawiaj±cy poprawi w ofercie omy³ki wskazane w art. 223 ust. 2 ustawy, niezw³ocznie
zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zostanie poprawiona.
3. Zamawiaj±cy odrzuci z³o¿on± ofertê, w przypadku wyst±pienia przynajmniej jednej z okoliczno¶ci,
o których mowa w art. 226 ust. 1 ustawy.
4. W przypadku, gdy nie zostanie z³o¿ona ¿adna oferta niepodlegaj±ca odrzuceniu, postêpowanie
zostanie uniewa¿nione. Zamawiaj±cy uniewa¿ni postêpowanie tak¿e w innych przypadkach, okre¶lonych w ustawie.
5. Zamawiaj±cy przyzna zamówienie Wykonawcy, który z³o¿y ofertê niepodlegaj±c± odrzuceniu,
i która zostanie najwy¿ej oceniona (uzyska najwiêksz± liczbê punktów przyznanych wed³ug kryteriów wyboru oferty okre¶lonych w niniejszej SWZ).
6. Zamawiaj±cy powiadomi o wyniku postêpowania przesy³aj±c zawiadomienie wszystkim
Wykonawcom, którzy z³o¿yli oferty oraz poprzez zamieszczenie stosownej informacji na Platformie przetargowej. Zawiadomienie o rozstrzygniêciu postêpowania bêdzie zawiera³o informacje, o których mowa w art. 253 ustawy.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1.1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
1.2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej
Wykonawca winien wykazaæ, ¿e posiada aktualnie obowi±zuj±c± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, której obowi±zek wynika z ustawy Prawo energetyczne.
1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Wykonawca winien wykazaæ, ¿e posiada op³acon± polisê ubezpieczeniow± od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci w wysoko¶ci, co najmniej 100 000,00 z³.
1.4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania - Za³±cznik nr 2.
2. O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – Za³±cznik nr 6
(je¶li dotyczy).
3. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – Za³±cznik nr 9 (je¶li dotyczy).
4. O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – Za³±cznik nr 5 (je¶li dotyczy) .
5. O¶wiadczenie wykonawcy lub wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia – Za³±cznik nr 7.
6. O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – Za³±cznik nr 8 (je¶li dotyczy) .
7. Dowód wniesienia wadium
9. o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. Sporz±dzone na podstawie za³±cznika nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - w celu wykazania spe³niania warunku uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej wykonawca przedstawi: Potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em kopiê aktualnej koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, której obowi±zek wynika z ustawy Prawo energetyczne.
- w celu wykazania spe³niania warunku sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykonawca przedstawi: Potwierdzon± za zgodno¶æ z orygina³em kopiê op³aconej polisy ubezpieczeniowej od
odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci w wysoko¶ci, co najmniej 100 000,00 z³.
O¶wiadczenie dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu – Za³±cznik nr 3.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wymagania dotycz±ce wadium.
1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 5 000,00 PLN. S³ownie: piêæ tysiêcy i 00/100 z³otych
2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymywaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.
3. Formy wnoszenia wadium: wadium mo¿e byæ wniesione wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 299).
4. Termin wnoszenia wadium up³ywa w dniu: 29.08.2022 r. o godzinie 12:00.
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³acaæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy: MBS w Myszkowie O/Koszêcin , numer rachunku 48 8288 1014 2001 0000 0042 0001.
Uwaga: Wadium w tej formie uwa¿a siê za wniesione w sposób prawid³owy, gdy ¶rodki pieniê¿ne wp³yn± na konto Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adnia ofert.
6. Wadium wnoszone w postaci niepieniê¿nej nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± poprzez Platformê przetargow± - w wydzielonym, odrêbnym pliku. Nale¿y przekazaæ orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej.
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, tre¶æ dokumentu wadialnego musi zapewniaæ mo¿liwo¶æ zaspokojenia interesów Zamawiaj±cego co oznacza, ¿e uzyskanie zagwarantowanej zap³aty wadium musi obejmowaæ wszystkie wskazane w ustawie przes³anki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj. dzia³ania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
Uwaga: W przypadku przedstawienia przez Wykonawcê wadium w formie dokumentu (gwarancji lub porêczenia), którego zapisy nie spe³niaj± wymagañ dotycz±cych wadium wskazanych w ustawie Pzp lub opisanych w niniejszej SWZ, Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca wniós³ wadium w sposób nieprawid³owy, co skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14) ustawy Pzp.
7. Zwrot wadium z urzêdu:
Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci wskazanych w art. 98 ust. 1 pkt 1-3 ustawy.
8. Zwrot wadium na wniosek Wykonawcy:
Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:
1) który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert;
2) którego oferta zosta³a odrzucona;
3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza;
4) po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
Uwaga: Z³o¿enie wniosku o zwrot wadium, powoduje rozwi±zanie stosunku prawnego z Wykonawc± wraz z utrat± przez niego prawa do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w ustawie oraz rozdziale XXXIII SWZ.
9. Zatrzymanie wadium.
Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie innej ni¿ w pieni±dzu, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli:
9.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1
ustawy, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie /pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani siê z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
Uwaga: Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw± albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia i dokumenty, które nale¿y z³o¿yæ na potwierdzenie podstaw wykluczenia z postêpowania równie¿ musz± zostaæ z³o¿one przez wszystkie podmioty sk³adaj±ce wspólnie ofertê.
6. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan±
wprowadzone do tre¶ci tej umowy, zawiera za³±cznik nr 10 do SWZ – wzór umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-29 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://portal.smartpzp.pl/gminaherby

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-29 12:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-27

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.