Ogłoszenie z dnia 2024-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00237087/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
II - Prowadzenie prac w zakresie konserwacji, eksploatacji i utrzymania w stałej sprawności technicznej fontann miejskich oraz poidełek na terenie Gminy Miasto Szczecin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ku Słońcu 125A
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-080
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klaudia.szuba@zuk.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zuk.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
II - Prowadzenie prac w zakresie konserwacji, eksploatacji i utrzymania w stałej sprawności technicznej fontann miejskich oraz poidełek na terenie Gminy Miasto Szczecin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b31f694-dd30-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00310150
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031644/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Prowadzenie prac w zakresie konserwacji, eksploatacji i utrzymania w stałej sprawności technicznej fontann miejskich oraz poidełek na terenie Gminy Miasto Szczecin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237087
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: C/18/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 154471,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) prace konserwacyjne i eksploatacyjne mające na celu utrzymanie w stałej sprawności technicznej fontann miejskich i poidełek na terenie Gminy Miasto Szczecin, w tym także obiektów zabytkowych, określone w załączniku nr 6 do SWZ,
2) uszkodzenia, usterki lub awarie oraz prace konserwacyjne i eksploatacyjne mające na celu utrzymanie w stałej sprawności technicznej fontann miejskich i poidełek na terenie Gminy Miasto Szczecin, inne niż określone w załączniku nr 6 do SWZ.
2. Wykaz obiektów, urządzeń i lokalizacja stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
3. W przypadku prac, o których mowa w pkt 3 ust. 2 Wykonawca zobowiązany będzie:
1) w zakresie usuwania usterek lub awarii – niezwłocznie podjąć czynności usuwania usterki lub awarii, w tym:
a) podjęcie czynności zabezpieczających związanych z usuwaniem usterki lub awarii nie później niż w ciągu 90 minut, od momentu otrzymania powiadomienia o usterce lub awarii. O usterkach i awariach Zamawiający będzie informował Wykonawcę pisemnie, telefonicznie lub drogą mailową. Datą powiadomienia jest dzień przekazania informacji przez
Zamawiającego,
b) usunięcie usterki lub awarii w ciągu 24 godzin od otrzymania powiadomienia. W przypadku stwierdzenia skomplikowanej
usterki lub awarii strony umowy mogą ustalić nowy termin jej usunięcia.
c) przedstawienie Zamawiającemu zakresu prac mających na celu usunięcie usterki lub awarii i sposób ich wykonania. Po
usunięciu usterki lub awarii sporządzony będzie protokół odbioru prac, który zostanie obustronnie podpisany,
2) w zakresie usuwania uszkodzeń i wykonywania prac konserwacyjnych
i eksploatacyjnych, mających na celu utrzymanie w stałej sprawności technicznej fontann miejskich i poidełek na terenie
Gminy Miasto Szczecin, innych niż określone
w załączniku nr 6 do SWZ – wykonywać prace w terminie ustalonym
z Zamawiającym, po uprzednim ustaleniu zakresu prac i sposobu ich wykonania; po wykonaniu ww. prac zostanie
sporządzony protokół odbioru prac - który zostanie obustronnie podpisany - na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę
kosztorysu powykonawczego, który będzie stanowił podstawę rozliczenia.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia (w tym również w zakresie uszkodzeń, usterek,
awarii i wykonywania prac konserwacyjnych i eksploatacyjnych, mających na celu utrzymanie w stałej sprawności
technicznej fontann miejskich i poidełek na terenie Gminy Miasto Szczecin, innych niż określone w załączniku nr 6 do SWZ),
we wszystkie dni obowiązywania umowy (włącznie z sobotami oraz dniami świątecznymi i dniami wolnymi od pracy) przez
całą dobę.
W związku z tym, Wykonawca zobowiązany będzie również do zapewnienia Zamawiającemu całodobowego kontaktu
telefonicznego i gotowości do niezwłocznego usunięcia uszkodzenia, usterki lub awarii.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do informowania Zamawiającego (na bieżąco) każdorazowo o zmianach i
uszkodzeniach m. in. zainstalowanych urządzeń technicznych fontann, konstrukcji komór i niecek fontann i poidełek.
6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe, z jego winy, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu materiałów stanowiących jego własność, na które – przed
rozpoczęciem wykonywania usługi - dostarczy Zamawiającemu atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności lub świadectwa dopuszczenia do stosowania.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia prac związanych z eksploatacją, zgodnie z przepisami BHP, zwłaszcza w przypadku środków chemicznych dozowanych do układów technologicznych fontann. Wszystkie prace w komorach/pomieszczeniach oraz w wodzie powinny być prowadzone z odpowiednią asekuracją.
9. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieprawidłowości lub wad wykonanych napraw, Wykonawca będzie zobowiązany usunąć je w terminie wskazanym przez Zamawiającego, we własnym zakresie i na własny koszt. Zamawiający zastrzega sobie prawo zastępczego zlecenia usunięcia nieprawidłowości lub wad wykonanych napraw, na koszt Wykonawcy w przypadku ww. zlecenia.
10. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymywania obiektów w stanie estetycznym, sprawnym oraz niepogorszonym technicznie.
11. Wykonawca zobowiązany jest do monitoringu wszystkich obiektów i urządzeń objętych zamówieniem i przedłożenia Zamawiającemu do dnia 30 września 2024 r. szczegółowego sprawozdania/opisu o ich stanie technicznym, na podstawie którego zostanie określony priorytet wykonywanych prac.
12. Odpady:
1) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia gospodarki odpadami zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o
odpadach (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1587 ze zmianami),
2) Wykonawca zobowiązany jest udokumentować sposób gospodarowania odpadami,
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia kontroli w zakresie postępowania z odpadami w trakcie realizacji niniejszej umowy.
13. Zatrudnienie:
1) Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności fizyczne związane z realizacją zamówienia,
2) zatrudnienie, o którym mowa w pkt 1 powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia,
3) na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się przedstawić dowody zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę (np. oświadczenie zatrudnionego pracownika, oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy o pracę zatrudnionego pracownika) osób, o których mowa w pkt 1, zgodnie z art. 438 ust. 2 ustawy,
4) w przypadku braku zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób, o których mowa w pkt 1 lub nie przedstawienia dowodów potwierdzających ich zatrudnienie, Wykonawcy zostanie naliczona kara umowna określona w § 5 umowy.
14. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia z najwyższą starannością wymaganą od podmiotu profesjonalnie świadczącego tego typu usługi, na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, dokładając wszelkich starań mających na celu maksymalne zapobieżenie uciążliwości dla mieszkańców (zwłaszcza w zakresie hałasu, kurzu i innych) zgodnie z
przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także z SWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy.
15. Wykonawca zapewni, we flocie pojazdów używanych przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, co najmniej 10 % udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym w rozumieniu ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50760000-0 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65130000-3 - Obsługa stacji wody
50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn
90913100-1 - Usługi czyszczenia zbiorników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Eksploatacji Urządzeń Komunalnych PEUK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 852-04-10-458
7.3.3) Ulica: ul. Szwoleżerów 3
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-061
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO EKSPLOATACJI URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH "PEUK" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wartość ryczałtowa brutto miesięcznie za prace konserwacyjne i eksploatacyjne mające na celu utrzymanie w stałej sprawności technicznej fontann miejskich oraz poidełek na terenie Gminy Miasto Szczecin tj. 23 000,00 zł
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Bezgotówkowe tankowanie paliwa w pojazdach ZDiTM w Szczecinie.
- Rozbiórka ruin budynku gospodarczego znajdującego się na działce nr 17/44 obręb Niesporowice, gmina Pełczyce, powiat choszczeński - postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr SZC.WO.260.28.2024
- Wykonanie usługi leśnej trzebieży późnej drzewostanów w Lipniku
- Dostawa wyposażenia meblowego do siedziby Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości Zarząd w Szczecinie
- Konserwacja elewacji i dachów oraz remont balkonów i tarasów wraz z wykonaniem izolacji w zabudowie mieszkaniowej przy ul. Puckiej w Szczecinie: etap I - ul. Pucka 3-4b
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BIEŻĄCA OBSŁUGA I KONSERWACJA STACJI UZDATNIANIA WODY WRAZ Z ISTNIEJĄCĄ SIECIĄ WODOCIĄGOWĄ NA TERENIE GMINY CELESTYNÓW w 2025 r.
- Bieżąca obsługa techniczna nieruchomości Książnicy Pomorskiej im. Stanisława Staszica w Szczecinie
- Wykonanie bieżącej obsługi (bieżących napraw) i konserwacji w budynkach placówek oświatowych będących własnością Gminy Tychy (...)
- Wykonywanie drobnych robót awaryjnych w branżach : ogólnobudowlanej, instalacyjnej, elektrycznej oraz dekarsko blacharskich dla budynków administrowanych przez ZGL w roku 2025
- Kategoria CPC dla usług - 14.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.