Ogłoszenie z dnia 2023-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie przez Wykonawcę usług serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym u Zamawiającego Systemem KSAT2000i
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661323
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146882776
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.jekot@umt.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umtarnow
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie przez Wykonawcę usług serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym u Zamawiającego Systemem KSAT2000i2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0365b31d-2489-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310160
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051294/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Wsparcie dla systemu KSAT2000i - drugie półrocze 2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
COIG S. A. z siedzibą w Katowicach przy ul. Mikołowskiej 100, 40-065 Katowice, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód Wydział VIII Gospodarczy-KRS w Katowicach pod numerem KRS 92497, posługująca się numerami NIP 6340134205 i REGON 272171512, z kapitałem zakładowym w wysokości 5 400 000,00 zł wpłaconym w całości, w imieniu której działa dwóch członków zarządu łącznie (dalej „COIG”):
1) jest wyłącznym właścicielem autorskich praw majątkowych do programu KSAT2000i (zwanego dalej „Systemem”) – COIG przysługuje wyłączne prawo do całości Systemu, w tym do korzystania z Systemu (jako całości i kodów źródłowych) i rozporządzania nim na wszystkich
polach eksploatacji (z zastrzeżeniem udzielanych licencji niewyłącznych na korzystanie z Systemu);
Ciąg dalszy w Sekcji IX Informacje dodatkowe
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIN.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 126000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług serwisu i bieżącej konserwacji nad wdrożonym u Zamawiającego Systemem KSAT2000i w zakresie niżej wymienionych modułów:
1) Administrator Systemów Aplikacji (ASA)
2) Analiza Płynności Finansowej (APF)
3) Centralna Kartoteka Kontrahentów (CKK)
4) Centralny Rejestr Umów (CRU)
5) Egzekucja (EGZ)
6) Ewidencja Kadrowa (EK)
7) Ewidencja Koncesji Alkoholowych (ALK)
8) Fakturowanie (FA)
9) Księga Główna (KG)
10) Majątek (MAJ)
11) Należności i Zobowiązania (NZ)
12) Organizacja Pracy Urzędu (ORG)
13) Planowanie i Monitorowanie Budżetu (BUD)
14) Płace (PL)
15) Raportowanie Adhoc (ADH)
16) Repozytorium Systemu (RS)
17) Sprawozdawczość Budżetowa (SPR)
18) Podatki (POD)
19) System Gospodarki Nieruchomościami (SGN)
20) Wieloletnia Prognoza Finansowa (WPF).
4.5.3.) Główny kod CPV: 72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COIG S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340134205
7.3.3) Ulica: Mikołowska 100
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-065
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-14 do 2023-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
3.1.1) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
2) w ramach udzielanych przez COIG niewyłącznych licencji na System, COIG nie uprawniła żadnego licencjobiorcy do wykonywania licencji na polach eksploatacyjnych umożliwiających dokonywanie na rzecz podmiotów trzecich - tłumaczenia, przystosowywania, zmiany układu lub jakichkolwiek innych zmian w Systemie, nie zostały zawarte także jakiekolwiek inne umowy cywilnoprawne uprawniające inne podmioty do modyfikacji Systemu i jego kodu źródłowego w celu świadczenia takich usług na rzecz licencjobiorców;
3) COIG nie przewiduje zbycia przedmiotowych praw majątkowych do Systemu lub powierzenia rozpowszechniania Systemu podmiotom trzecim.
Urząd Miasta Tarnowa wystąpił do COIG . z prośbą o przekazanie kodów źródłowych do produktów u nas eksploatowanych celem załączenia ich do ewentualnego zamówienia w trybie
konkurencyjnym. W dniu 15.05.2023 COIG przekazała odpowiedź odmowną (w załączeniu).
Przejęcie realizacji zamówienia przez wyłoniony w warunkach konkurencji podmiot jest ograniczone możliwością transferu wiedzy wymaganej do świadczenia usług serwisu i bieżącego wsparcia z zachowaniem postanowień licencji użytkownika do systemu spowodowane przez:
-brak kodów źródłowych,
-złożoność projektową i poziom skomplikowania rozwiązań zastosowanych w systemie.
Urząd Miasta Tarnowa dokonał analizy czy nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia. Nie można uznać za rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze:
• wymiany systemu na inny ponieważ nie pokrywa się to z przedmiotem zamówienia a koszty finansowy i organizacyjne nie mogą być uznane za rozsądne
• pozostawienie systemu bez opieki autorskiej i bieżącego serwisu również nie może zostać uznane za rozsądne ponieważ w praktyce oznaczało by to konieczność zaprzestania korzystania z systemu.
Wobec powyższego należy zawrzeć umowę wsparcie dla systemu z firmą COIG SA z siedzibą w Katowicach przy ul. Mikołowskiej 100, 40-065 Katowice, która jest posiadaczem praw autorskich do systemu oraz posiadaczem wiedzy i technologii umożliwiającej świadczenie usług asysty technicznej i konserwacji systemu.
Dodatkowo System KSAT2000i jest objętym okresem trwałości projektu finansowanego ze środków unijnych i jego całkowita zmiana na nowy system byłaby nie tylko nieuzasadniona ekonomicznie (kilkukrotne zwiększenie wartości zamówienia i czasu realizacji), ale powodowałaby również ryzyko utraty otrzymanego dofinansowania unijnego.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- "16/2025 Sukcesywna dostawa środków dietetycznych specjalnego przeznaczenia żywieniowego orazśrodków kontrastowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie"
- Usługa druku i dostawy katalogu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- Rozbudowa cmentarza komunalnego w Klikowej w Tarnowie
- Dostawy przetworów owocowych i warzywnych oraz przypraw
- Wymiana instalacji elektrycznej w budynkach mieszkalnych w Tarnowie zarządzanych przez MZB w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie asysty technicznej w odniesieniu do oprogramowania CommVault Simpana 11 SB w 2025 r.
- "Nadzór autorski oraz usługi serwisowe systemów informatycznych ESKULAP i IMPULS"
- Usługi asysty technicznej Systemu ORACLE
- Nadzór autorski, serwis oraz dostawa licencji systemu informatycznego AMMS/ InfoMedica
- Opieka serwisowa oprogramowania Infomedica/AMMS oraz serwis systemu bazodanowego Oracle
- Serwis pogwarancyjny oraz aktualizacja oprogramowania Krytej Mobilnej Strzelnicy Ćwiczebnej w Kontenerach 40ft HC
więcej: Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.