eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobrczDowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Dobrcz do Zespołu Szkół w Koronowie w roku szkolnym 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Dobrcz do Zespołu Szkół w Koronowie w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobrcz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350659

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: długa

1.5.2.) Miejscowość: Dobrcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-022

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 364 80 44

1.5.8.) Numer faksu: 52 364 80 32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dobrcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrcz.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dobrcz.bip.net.pl/?c=270

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Dobrcz do Zespołu Szkół w Koronowie w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6680a38f-075e-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310181

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00334483/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Dobrcz do Zespołu Szkół w Koronowie w roku szkolnym 2022/2023.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266750/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BIS271.14.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 76671,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonawca zobowiązuje się w ramach realizacji zamówienia do przewozu 9-15 uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Dobrcz we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2022/2023 od 01 września 2022r. do 23 czerwca 2023r. wraz z opiekunem do Zespołu Szkół w Koronowie ul. Jana III Sobieskiego 16.
2. Dowóz dzieci niepełnosprawnych do i ze szkoły odbywać się będzie na trasie Kusowo-Dobrcz-Kotomierz-Pyszczyn-Karczemka-Koronowo około 70 km dziennie.
3. Przewóz świadczony będzie zgodnie z organizacją roku szkolnego i realizowanym harmonogramem zajęć w szkole za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych oraz ferii świątecznych.
4. W przypadku odpracowywania zajęć w innym dniu, wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci, zgodnie z ustalonym rozkładem, w związku z tym ilość dni w poszczególnych miesiącach może ulec zmianie.
5. Wykonawca w terminie do 26 sierpnia 2022 r. przekaże Zamawiającemu szczegółowy rozkład dowozu dzieci niepełnosprawnych, z zastrzeżeniem, że może one ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia- obowiązywania umowy.
6. Usługi objęte niniejszym zamówieniem mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu dzieci niepełnosprawnych, spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego oraz wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do ich świadczenia.
7. Wykonawca rozpocznie wykonanie zamówienia w dniu 01 września 2022 r. i będzie ją realizować we wszystkie dni, w które odbywają się zajęcia szkolne.
8. Zamówienie będzie realizowane w okresie od 01 września 2022 r. do 23 czerwca 2023 r. - 186 dni (w okresie trwania zajęć szkolnych).
9. Zamawiający zastrzega zmianę trasy wyłącznie z ważnych powodów.
10. W przypadku zwiększenia się liczby dzieci z terenu Gminy Dobrcz, które muszą być dowożone do szkoły na trasie Kusowo-Dobrcz–Kotomierz-Pyszczyn-Karczemka-Koronowo Wykonawca nie pobierze dodatkowego wynagrodzenia za ich dowóz, chyba, że ulegnie zmianie liczba przejechanych kilometrów.
11. W razie nieobecności dzieci w szkole, Wykonawca zobowiązuje się do nie obciążania Zamawiającego kosztami przewozu za dni nieobecności.
12. O wszelkiego rodzaju zmianach mogących mieć wpływ na trasę lub zmianę rozkładu jazdy, Zamawiający powiadomi Wykonawcę niezwłocznie po otrzymaniu informacji od szkoły lub rodzica/opiekuna.
13. Godziny i miejsce odbioru dzieci ustala Wykonawca z rodzicami/opiekunami.
14. W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca musi zapewnić transport zastępczym pojazdem odpowiadającym tym samym wymaganiom Zamawiającego co pojazd pierwotny. Transport zastępczy powinien być tak zorganizowany aby nie powodował nadmiernych opóźnień czasowych kursu. W przypadku nie zapewnienia środka zastępczego w czasie do 1 godziny Wykonawca wyraża zgodę na zlecenie wykonania zastępczego przewozu na koszt i ryzyko Wykonawcy.
15. Wykonawca ma obowiązek zapewnić ubezpieczenie dla przewożonych dzieci, a Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała lub śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością Wykonawcy.
16. Zamawiający ma prawo do rutynowej kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie, a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy przez odpowiednio powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego).

17. Zamawiający zastrzega, że zgodnie z art. 52 pkt. 2 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami pojazdy muszą mieć zapewnione rozwiązania techniczne służące zapewnieniu ich dostępności dla osób niepełnosprawnych i osób o ograniczonej zdolności ruchowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118368,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118368,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118368,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARRIVA BUS Transport Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272185559

7.3.3) Ulica: Gen. Jana Henryka Dąbrowskiego 8

7.3.4) Miejscowość: 87-100 Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118368,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.