eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskOpracowanie kartograficzne i graficzne 31 map szlaków kajakowych oraz aktualizacja wydawnictwa kartograficznego Pomorskie Szlaki Kajakowe.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie kartograficzne i graficzne 31 map szlaków kajakowych oraz aktualizacja wydawnictwa kartograficznego Pomorskie Szlaki Kajakowe.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdańska

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Gdańsku - Biuro Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000598463

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowe Ogrody 8/12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.moscicka@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kościerzyna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 591-15-68-498

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strzelecka 9

1.5.2.) Miejscowość: Kościerzyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-400

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.moscicka@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stężyca

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-15-95-806

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Stężyca

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-322

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.moscicka@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Karsin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 591-15-98-654

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Długa 222

1.5.2.) Miejscowość: Karsin

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-440

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.moscicka@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobylnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 839-17-19-997

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 20

1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.moscicka@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulęczyno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-15-89-065

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kaszubska 26

1.5.2.) Miejscowość: Sulęczyno

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-320

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.moscicka@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzeczenica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 843-15-39-021

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Człuchowska 26

1.5.2.) Miejscowość: Rzeczenica

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-304

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.moscicka@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brusy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 555-19-21-230

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Na Zaborach 1

1.5.2.) Miejscowość: Brusy

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-632

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.moscicka@gdansk.gda.pl,

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miastko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 842-17-71-911

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Grunwaldzka 1

1.5.2.) Miejscowość: Miastko

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.moscicka@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowy Dwór Gdański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 579-20-61-243

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wejhera 3

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.moscicka@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chojnice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 555-19-08-755

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 31 Stycznia 56a

1.5.2.) Miejscowość: Chojnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-600

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.moscicka@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipusz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 591-15-68-529

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wybickiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Lipusz

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-424

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.moscicka@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Starogard Gdański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 592 20-79-828

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sikorskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.moscicka@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: 2.14. Gmina Łęczyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 588-20-87-766

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Długa 49

1.5.2.) Miejscowość: Łęczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-218

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.moscicka@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl

Zamawiający 15

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Władysławowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 587-15-84-426

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gen. J. Hallera 19

1.5.2.) Miejscowość: Władysławowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-120

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.moscicka@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie kartograficzne i graficzne 31 map szlaków kajakowych oraz aktualizacja wydawnictwa kartograficznego Pomorskie Szlaki Kajakowe.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddb7bee0-dc25-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310237

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033560/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Opracowanie projektu kartograficznego i graficznego ulotek szlakowych oraz aktualizacja treści przewodnika kajakowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

RPO Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 8.4 Wsparcie atrakcyjności walorów dziedzictwa przyrodniczego w kategorii wydatku promocja produktu turystycznego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00222725/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.22.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 160000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe opracowanie kartograficzne i graficzne 31 projektów przewodników szlakowych, tzw. „szlakówek” a także korekta i aktualizacja wydawnictwa kartograficznego Pomorskie Szlaki Kajakowe wraz z mapą.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale 2 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71354000-4 - Usługi sporządzania map

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99630,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148830,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148830,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euro Pilot Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223009199

7.3.3) Ulica: Konarskiego 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-355

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

tłumaczenie na j. angielski i j. niemiecki


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148830,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia
1. dla opracowania przewodników szlakowych
Etap I- 20 dni od dnia zawarcia umowy
Etap II- maksymalnie 90 dni od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego próbek, przedstawionych w ramach Etapu I*
Etap III- 30 dni od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego prac wykonanych w ramach Etapu II.
* proponowany przez Wykonawcę w ofercie termin realizacji Etapu II stanowi kryterium oceny ofert- Wykonawca zaoferował 60 dni.
2. dla aktualizacji przewodników kajakowych
Etap I- 30 dni od dnia zawarcia umowy
Etap II- 20 dni od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego prac wykonanych w ramach Etapu I
Etap III- 30 dni od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego 10 dni od akceptacji ostatecznej wersji projektu graficznego
wydawnictwa kartograficznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.