Ogłoszenie z dnia 2023-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00341811/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-04
- 2023/BZP 00346679/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-09
- 2023/BZP 00351235/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-11
- 2023/BZP 00356912/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-17
- 2023/BZP 00485332/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-09
- 2023/BZP 00484507/01 - Wynik z dnia 2023-11-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku symulatora szkoleniowego w zakresie wykorzystania technicznych systemów przeciwpożarowych wspierających ewakuację ludzi z obiektów budowlanych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Główna Służby Pożarniczej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000173410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 52/54
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-629
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@sgsp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgsp.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku symulatora szkoleniowego w zakresie wykorzystania technicznych systemów przeciwpożarowych wspierających ewakuację ludzi z obiektów budowlanych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-faa9672a-247a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310248
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00278413/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku sym. szkol. w zakresie wykorzystania techn. systemów przeciwpożarowych wspierających ewakuację ludzi z obiektów budowlanych” na terenie BSPiIR SGSP w NDM
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://sgsp.ezamawiajacy.pl/pn/sgsp/demand/notice/publicpzp/current/list?%20USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sgsp.ezamawiajacy.pl/pn/sgsp/demand/notice/publicpzp/current/list? USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zgodnie z art. 61 ust 1 ustawy Pzp w przedmiotowym postępowaniu zamawiający wymaga przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem narzędzia umożliwiającego realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych w formie elektronicznej służącego w szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń w tym jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia, zwanego dalej „Platformą” lub „Systemem”.
2. Platforma jest dostępna pod adresem: https://sgsp.ezamawiajacy.pl.
3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
4. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 7 poniżej:
a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania wykonawcy do Systemu na stronie https://sgsp.ezamawiajacy.pl, lubhttps://oneplace.marketplanet.pl .
b) wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „Zarejestruj się”.
c) Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez:
- podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub
- kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub
- jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.
d) Po założeniu konta wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
5. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa SGSP tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl
6. Dokumenty opatrywane są kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poza Platformą.
W przypadku podpisywania dokumentów podpisem kwalifikowanym:
a) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES i wybierać typ „otoczony”,
b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
7. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
d) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie *.pdf.
8. Zamawiający określa następujące, dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB: *.pdf, *.odt, *.doc, *.docx, *.ods, *.xls, *.xlsx, *.dxf, *.dwg, *.ath oraz archiwów ww. dokumentów skompresowanych w formacie *.zip lub *.7z.
Pozostałe wymagania zawarte są w rozdziale 3 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem przetwarzającym Pani (a) dane osobowe jest Rektor-Komendant Szkoły Głównej Służby Pożarniczej, z siedzibą w Warszawie (01-629), przy ul. Słowackiego 52/54 (adres poczty elektronicznej: sgsp@sgsp.edu.pl).
2. W Szkole Głównej Służby Pożarniczej wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, adres: 01-629 Warszawa, ul Słowackiego52/54, adres poczty elektronicznej: iod@sgsp.edu.pl.
3. Pani(a) dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku symulatora szkoleniowego w zakresie wykorzystania technicznych systemów przeciwpożarowych wspierających ewakuację ludzi z obiektów budowlanych”. Postępowanie nr TP/03/23 prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji.
4. Odbiorcą Pani(a) danych osobowych są osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu przepisy art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn.
zm. zwanej dalej także „ustawą Pzp”).
5. Pani(a) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a także okres przechowywania dokumentacji zgodnie z Zarządzeniem nr 68/20 z dnia 31 lipca 2020r. „w sprawie ustalenia Instrukcji kancelaryjnej oraz Jednolitego rzeczowego wykazu akt w Szkole Głównej Służby Pożarniczej” opublikowane na stronie BIP SGSP.
6. Obowiązek podania przez Panią(a) danych osobowych bezpośrednio Pani(a) dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani(a) danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani(a) dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani(a) danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan(i), że przetwarzanie danych osobowych Pana(i) dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani(u):
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani(a) danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: TP/27/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn. przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku symulatora szkoleniowego w zakresie wykorzystania technicznych systemów przeciwpożarowych wspierających ewakuację ludzi z obiektów budowlanych. Obiekt jest położony w Nowym Dworze Mazowieckim (65-100) przy ulicy Gen. Thommee 16 na nieruchomości o nr ew. 4/13 (teren Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Szkoły Głównej Służby Pożarniczej).
Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany w zakresie i zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ, w szczególności w załączniku nr 1 do niej pt.: „Opis przedmiotu zamówienia” (zwanym dalej także „OPZ”), w tym z załączoną do OPZ dokumentacją oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną. Szczegółowe wymagania co do wykonania zamówienia określono w załączniku nr 6 do SWZ – Projektowanych Postanowieniach Umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami
45214600-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy badawczych obiektów budowlanych
45214620-2 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków badawczych i testowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu wykonawcy
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ww. warunek, jeżeli posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę w wysokości minimum 600.000,00 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych).
4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
1) W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia - wykonawca powinien wykazać że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizował zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył (co zostanie poświadczone referencjami bądź innymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robót budowlanych, zaś roboty zostały odebrane przez zamawiającego) co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane, z których:
a) co najmniej jedna polegała na budowie (rozumianej jako wzniesienie nowego budynku lub/i rozbudowa lub/i odbudowa, a nie nadbudowa, przebudowa lub remont w rozumieniu właściwych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 dalej „PrBud”) kompletnego budynku wraz z instalacjami, w tym z dostawą i montażem dźwigu osobowego i zagospodarowaniem terenu o wartości co najmniej 5.000.000,00 zł brutto oraz o powierzchni całkowitej budowy/części rozbudowanej/odbudowywanej minimum 2.000 m2. Budynek wybudowany w ramach wykazywanej roboty budowlanej winien uzyskać prawomocną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego,
b) co najmniej jedna polegała na budowie (rozumianej jako wzniesienie lub/i rozbudowa lub/i odbudowa lub/i przebudowa (w rozumieniu właściwych przepisów PrBud) budynku z garażem podziemnym wraz z instalacjami o wartości co najmniej 5.000.000,00 zł brutto oraz o powierzchni całkowitej budowy/części rozbudowanej/ odbudowanej/ przebudowanej/ nadbudowanej minimum 2.000 m2, gdzie zakres obejmował wykonanie następujących robót:
II. instalacyjnych elektrycznych (w tym: instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, przeciwpożarowego wyłącznika prądu);
III. systemu sygnalizacji pożarowej, w zakresie obejmującym co najmniej jeden z przypadków, o których mowa w § 28 ust. 1 rozporządzenia z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. 2010, nr 109, poz. 719), dalej „RozpOchrPpoż”,
IV. dźwiękowego systemu ostrzegawczego, w zakresie obejmującym co najmniej jeden z przypadków, o których mowa w § 29 ust. 1 RozpOchrPpoż,
V. systemy wentylacji pożarowej obejmujące:
- instalację wentylacji oddymiającej uruchamianej za pomocą systemu wykrywania dymu, o której mowa w § 277 ust. 4 rozporządzenia z dnia 12 kwietnia 2002 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki oraz ich usytuowanie (Dz. U. z 2018 r poz. 1202 z późn. zm.), dalej „WarTech” oraz
- urządzenia służące do usuwania dymu, uruchamiane za pomocą systemu wykrywania dymu, o których mowa w § 245 pkt.
1 lub 2 WarTech oraz
- urządzenia zapobiegające zadymieniu, o których mowa w § 245 pkt. 1 lub 2 lub w § 246 ust. 2 WarTech,
VI. stałe samoczynne urządzenia gaśnicze wodne, w zakresie obejmującym co najmniej jeden z przypadków, o których mowa w § 214 lub w § 227 ust. 4 lub § 277 ust. 2, pkt. 1 lub § 277 ust. 3 WarTech.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w pkt 11.1.4. 1) lit. a musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego z wykonawców samodzielnie.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w pkt 11.1.4. 1) lit. b musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego z wykonawców samodzielnie.
2) W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami o następującym doświadczeniu:
a) co najmniej 1 (jedną) osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy, umocowanego jako koordynatora robót budowlanych oraz kierowników robót, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu przepisów PrBud, Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 11 kwietnia 2019 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831), dalej „RMSFT” oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2019 r. poz. 1117 z późn. zm.), dalej „UOSZ”, który kierował przez cały okres ich trwania (przez co należy rozumieć okres od przekazania terenu budowy do uzyskania prawomocnego tytułu do użytkowania budynku), co najmniej 2 robotami budowlanymi, polegającymi na budowie (tj. wzniesieniu nowego budynku lub rozbudowie lub odbudowie w rozumieniu właściwych przepisów PrBud) kompletnego budynku, w zakres których wchodziły roboty związane ze wzmocnieniem podłoża lub uformowaniem w gruncie pionowej przesłony nieprzepuszczalnej metodą palowania a łączna powierzchnia całkowita budynku/ części rozbudowanej/ odbudowanej wynosiła minimum 2.000 m2,
b) co najmniej 1 (jedną) osobą wyznaczoną do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, w rozumieniu przepisów PrBud, RMSFT oraz UOSZ, posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót sanitarnych przez cały okres trwania robót budowlanych (przez co należy rozumieć okres od przekazania terenu budowy do uzyskania prawomocnego tytułu do użytkowania budynku), polegających na budowie (tj. wzniesieniu nowego budynku lub rozbudowie lub odbudowie w rozumieniu przepisów PrBud) kompletnego budynku wraz z instalacjami o łącznej powierzchni całkowitej budynku/ części rozbudowanej/ odbudowanej minimum 2.000 m2,
c) co najmniej 1 (jedną) osobą wyznaczoną do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń w rozumieniu przepisów PrBud, RMSFT oraz UOSZ, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi (liczone od dnia uzyskania uprawnień) w posiadanej specjalności,
d) co najmniej 1 (jedną) osobą wyznaczoną do bezpośrednich kontaktów z zamawiającym oraz Nadzorem Inwestorskim(Koordynator), która koordynowała przez cały okres ich trwania (przez co należy rozumieć okres od przekazania terenu budowy do uzyskania prawomocnego tytułu do użytkowania budynku) co najmniej 2 (dwoma) robotami budowlanymi, polegającymi na budowie (tj. wzniesieniu nowego budynku lub rozbudowie lub odbudowie w rozumieniu właściwych przepisów PrBud) kompletnych budynków wraz z instalacjami i zagospodarowaniem terenu o łącznej powierzchni całkowitej każdego budynku/części rozbudowanej/odbudowanej minimum 2.000 m2,
e) co najmniej 1 (jedną) osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji Kierownika robót geologicznych, posiadającą co najmniej 5letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia kat. VII w zakresie ustalania warunków geologiczno-inżynierskich. Zamiast ,,kierowania robotami budowlanymi” dopuszcza się doświadczenie w ,,kierowaniu pracami geologicznymi” bez konieczności posiadania uprawnień budowlanych tej osoby,
f) co najmniej 1 (jedną) osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie systemów bezpieczeństwa pożarowego tj. systemu sygnalizacji pożaru (SSP) oraz dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO), posiadającą wiedzę i doświadczenie w zakresie instalacji, obsługi, walidacji i uruchamianiu ww. systemów. Osoba ta powinna posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie (liczone jako pełne miesiące kalendarzowe) w kierowaniu robotami instalacyjnymi, o których mowa powyżej oraz brała udział w realizacji przez cały okres ich trwania (przez co należy rozumieć okres od przekazania terenu budowy do uzyskania prawomocnego tytułu do użytkowania budynku), co najmniej 2 (dwóch) inwestycji, o których mowa w § 28 ust. 1 oraz § 29 ust. 1 RozpOchrPpoż,
Wyżej wymienionych funkcji nie można łączyć zarówno na etapie postępowania o udzielenie zamówienia jak i na etapie realizacji umowy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Odpis lub informację składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2, art. 108 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informację składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 12.1.1 i 12.1.2, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
1) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
2) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego
3) 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
4) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
5) art. 109 ust. 1 pkt 5, 7, 8 oraz 10 ustawy Pzp.
4. Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek wynikających z art. 7 ust. 1 ustawy w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 wyżej wymienionej ustawy. Oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, oświadczenie należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. Oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych potwierdzających spełnienie warunku określonego w pkt. 11.1.4.1 SWZ wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie wykazanych robót budowlanych.
2. Wykaz osób potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt. 11.1.4.2 SWZ tj.: wykaz osób, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia i odpowiedzialne będą za wykonanie robót i kierowanie robotami budowlanymi wchodzącymi w zakres przedmiotu zamówienia wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w punkcie 13.11.b i c oraz 13.12 SWZ.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: nr 19 1600 1374 1845 2512 5000 0026 Bank BGŻ BNP PARIBAS Tytułem: wadium w sprawie TP/27/23.
5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu jest wniesione skutecznie, jeżeli zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
7. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu zamawiający zaleca załączyć do oferty.
8. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w punkcie 13.4. ppkt. b-d. SWZ oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) w postaci elektronicznej, wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument". Zamawiający nie dopuszcza złożenia dokumentu wadium w jakiejkolwiek innej formie np. pisemnej albo elektronicznej kopii opatrzonej podpisem elektronicznym wykonawcy lub osób przez niego upoważnionych. Złożone poręczenia i gwarancje muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela gwarantujące zaspokojenie zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek opisanych w punktach 13.16.1, 13.16.2.a i 13.16.3 SWZ.
9. Beneficjentem wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczeń musi być zamawiający: Szkoła Główna Służby Pożarniczej, ul Juliusza Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa.
Pozostałe informacje dotyczące wadium zawiera rozdział 13 SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego ono wynika (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej) należy złożyć wraz z ofertą.Wszelka korespondencja w sprawie zamówienia prowadzona będzie wyłącznie przez pełnomocnika – zgodnie zasadami opisanymi w SWZ.
Pełnomocnictwa określające zakres umocowania osób należy złożyć w formie oryginalnych dokumentów elektronicznych podpisanych ważnymi podpisami elektronicznymi osób upoważnionych do ich udzielania odpowiednio ze strony: wykonawcy, podmiotów, na których zdolnościach polega wykonawca, wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia. Wraz z pełnomocnictwem należy złożyć w tej samej formie dokumenty, z których wynika uprawnienie osób udzielających pełnomocnictwa do reprezentowania danego podmiotu
Pozostałe informacje dotyczące składania oferty zawierają rozdziały 11, 12, 13 oraz 15 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Szczegółowe informacje na temat zaliczek zawarte są w załączniku nr 6 do SWZ pn. "Projektowane postanowienia umowy"7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowe informacje na temat rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawarte są w załączniku nr 6 do SWZ pn. "Projektowane postanowienia umowy".7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma elektroniczna zamawiającego dostępna pod adresem https://sgsp.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-08 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-06
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.