Ogłoszenie z dnia 2024-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00254013/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-21
- 2024/BZP 00262637/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ryb do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2024-2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdański Ogród Zoologiczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190560361
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karwieńska 3
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-328
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jbarton@zoo.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.gda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zoo_gda1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ogrody zoologiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ryb do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2024-20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-477872de-e750-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00310287
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032472/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa ryby slodkowodnej i śledzia bałtyckiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00254013
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.D.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 322350,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 307000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Ryba słodkowodnaPrzewidywane zapotrzebowanie: 16 000 kg
Wymagania zamawiającego:
1. Zamówienie obejmuje mrożone ryby słodkowodne gatunków takich jak płoć, leszcz, płoć, krąp, karp, lin, okoń, jaź, sieja, stynka, ukleja, słonecznica, czebaczek amurski, wzdręga, karaś, kleń, boleń i inne.
2. Min. 80% zamówienia powinny stanowić ryby w wielkości powyżej 10 cm.
3. Ryby mogą być mrożone w blokach/taflach lub pojedynczo.
4. Pakowane po 6kg – 10kg,
wymagania oraz informacja o realizacji dostaw znajduje sie w dziale II SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15221000-3 - Ryby mrożone
4.5.5.) Wartość części: 93500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.2 Śledź bałtyckiPrzewidywane zapotrzebowanie: 26 000 kg
Wymagania zamawiającego:
1. Śledź bałtycki musi być mrożony w całości, pojedynczo.
2. Śledź bałtycki mrożony musi spełniać ogólne wymagania jakościowe i sanitarne zgodne z obecnie obowiązującymi przepisami. Niedopuszczalne są widoczne oznaki chorób, uszkodzenia skóry i tkanki mięsnej.
3. Wymiary ryb: 16-22 cm (sortyment S), dopuszcza się do 10% ryb poza ustalonym wymiarem.
4. Śledź bałtycki mrożony musi spełniać wymagania klasy jakościowej E lub A.
5. Dostarczany śledź bałtycki mrożony nie może pochodzić z połowów w okresie tarła (zawierać ikrę lub mlecz). Zamawiający może dopuścić warunkowe przyjęcie ryby zawierającej ikrę lub mlecz z zastrzeżeniem prawa jej zwrotu w całości lub części po kilku dniach skarmiania, w przypadku nie przyjmowania jej przez zwierzęta.
6. Przydatność do spożycia co najmniej 4 miesiące od dnia dostawy.
7. Pakowane po 10 kg.
wymagania oraz informacje o realizacji dostaw zawiera Dział II SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15221000-3 - Ryby mrożone
4.5.5.) Wartość części: 218500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.3 SzprotPrzewidywane zapotrzebowanie: 1300 kg
Wymagania zamawiającego:
1. Szprot musi być mrożony w całości, pojedynczo.
2. Szprot mrożony musi spełniać ogólne wymagania jakościowe i sanitarne zgodne z obecnie obowiązującymi przepisami. Niedopuszczalne są widoczne oznaki chorób, uszkodzenia skóry i tkanki mięsnej.
3. Wymiary ryb: powyżej 10 cm.
4. Szprot mrożony musi spełniać wymagania klasy jakościowej E lub A.
5. Pakowane po 10 kg.
wymagania oraz informacja nt realizacji dostaw zawiera Dział II SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15221000-3 - Ryby mrożone
4.5.5.) Wartość części: 7000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. FlądraPrzewidywane zapotrzebowanie: 500 kg
Wymagania zamawiającego:
1. Flądra musi być mrożona w całości, pojedynczo.
2. Flądra musi spełniać ogólne wymagania jakościowe i sanitarne zgodne z obecnie obowiązującymi przepisami. Niedopuszczalne są widoczne oznaki chorób, uszkodzenia skóry i tkanki mięsnej.
3. Wymiary ryb: 15-30 cm (przynajmniej 85% dostawy).
4. Flądra musi spełniać wymagania klasy jakościowej E lub A.
5. Pakowana po 5-10 kg.
wymagania oraz informacja nt realizacji dostaw zawiera Dział II SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 15221000-3 - Ryby mrożone
4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86688,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86688,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RYBPOL s.c. Połów i Sprzedaż Ryb Piotr i Paweł Kozioł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5821450385
7.3.3) Ulica: Żeromskiego 14
7.3.4) Miejscowość: Braniewo
7.3.5) Kod pocztowy: 14-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RYBPOL" S.C. KOZIOŁ PIOTR, KOZIOŁ PAWEŁ
jakie przetargi wygrała firma
"RYBPOL" S.C. KOZIOŁ PIOTR, KOZIOŁ PAWEŁ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86688,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201566,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212940,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201566,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rybpol s.c Połów i Sprzedaż Ryb Piotr i Paweł Kozioł
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5821450385
7.3.3) Ulica: Żeromskiego 14
7.3.4) Miejscowość: Braniewo
7.3.5) Kod pocztowy: 14-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RYBPOL" S.C. KOZIOŁ PIOTR, KOZIOŁ PAWEŁ
jakie przetargi wygrała firma
"RYBPOL" S.C. KOZIOŁ PIOTR, KOZIOŁ PAWEŁ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201566,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8858,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9964,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8858,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RYBPOL S.C. POŁÓW I SPRZEDAŻ RYB PIOTR I PAWEŁ KOZIOŁ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 582-14-50-385
7.3.3) Ulica: Żeromskiego 14
7.3.4) Miejscowość: Braniewo
7.3.5) Kod pocztowy: 14-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RYBPOL" S.C. KOZIOŁ PIOTR, KOZIOŁ PAWEŁ
jakie przetargi wygrała firma
"RYBPOL" S.C. KOZIOŁ PIOTR, KOZIOŁ PAWEŁ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8858,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RYBPOL S.C. POŁÓW I SPRZEDAŻ RYB PIOTR I PAWEŁ KOZIOŁ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 582-14-50-385
7.3.3) Ulica: Żeromskiego 14
7.3.4) Miejscowość: Braniewo
7.3.5) Kod pocztowy: 14-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RYBPOL" S.C. KOZIOŁ PIOTR, KOZIOŁ PAWEŁ
jakie przetargi wygrała firma
"RYBPOL" S.C. KOZIOŁ PIOTR, KOZIOŁ PAWEŁ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa serwerów i kart graficznych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Zakup sprzętu medycznego i laboratoryjnego w 3 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- 36/TP/2024 transport odpadów luzem i/lub w balotach pomiędzy Zakładem Utylizacyjnym w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55 a Portem Czystej Energii w Gdańsku ul. Jabłoniowa 55
- Dostawa skanerów na potrzeby sądów powszechnych apelacji gdańskiej
- Świadczenie usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
- Opracowanie dokumentacji projektowej, poprzedzonej koncepcją dla zadania pn. "Budowa zbiornika retencyjnego M-2 na Potoku Maćkowy wraz z zagospodarowaniem przyległych terenów zielonych"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Pułtusku w podziale na 8 części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w budynku Zespołu Szkół w Zakrzewie przy ulicy Osiedlowej 25 w 2025 roku.
- Sukcesywne dostawy w 2025 r. artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 376 mieszczącej się w Warszawie, przy ulicy gen. K. Ziemskiego 22
- "Dostawa artykułów spożywczych, mięsa, wędlin, pieczywa, mrożonek i warzyw"
więcej: Ryby mrożone »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.