Ogłoszenie z dnia 2023-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00198008/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
- 2023/BZP 00216551/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-15
- 2023/BZP 00220986/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Akacjowej od skrzyżowania ul. Polnej do ul. Krętej wraz z sięgaczem w m. Kiełczów, gm. Długołęka z podziałem na 2 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Długołęka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935017
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Robotnicza 12
1.5.2.) Miejscowość: Długołęka
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-095
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gmina.dlugoleka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlugoleka.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c587d3de-e4da-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Akacjowej od skrzyżowania ul. Polnej do ul. Krętej wraz z sięgaczem w m. Kiełczów, gm. Długołęka z podziałem na 2 zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c587d3de-e4da-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310382
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019252/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa ul. Akacjowej od skrzyżowania ul. Polnej do ul. Krętej wraz z sięgaczem w m. Kiełczów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00198008
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2023.MB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie ulicy Akacjowej w Kiełczowie, gm. Długołęka. Dokumentacja projektowa Przebudowy ulicy Akacjowej została podzielona na sześć etapów. Dwa etapy (dwie części) z nich są przedmiotem niniejszego zamówienia.Zadanie nr 1 - Część I – obejmuje przebudowę ul. Akacjowej od skrzyżowania ul. Polnej do ul. Krętej w m. Kiełczów, gm. Długołęka.
1) Wykonanie robót w branży drogowej:
a) wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych i ziemnych (w tym odtworzenie trasy punktów wysokościowych, zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej, roboty rozbiórkowe nawierzchni żwirowej oraz tarcz słupków i znaków pionowych),
b) wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni, zjazdów, chodników i poboczy (wykonanie korytowania pod elementy konstrukcji, wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, wykonanie podbudowy z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym - warstwy stabilizacji gruntu z dowozu),
c) wykonanie nawierzchni jezdni, zjazdów i zabruków chodników z kostki betonowej,
d) wykonanie krawężników betonowych, obrzeży betonowych i ścieku z kostki betonowej na ławie betonowej z oporem z betonu,
e) regulacja naziemnej armatury sieci podziemnych,
f) zabezpieczenie istniejących ciągów telekomunikacyjnych rurą osłonową
2) Wykonanie robót dotyczących branży kanalizacji deszczowej:
a) wykonanie robót ziemnych;
b) wykonanie zabezpieczenia sieci obcych w wykopie w tym sieci kablowych elektrycznych NN, teletechnicznych, wodociągowych, gazowych, kanalizacji sanitarnej;
c) montaż studni kanalizacyjnych, wpustów deszczowych, regulatora przepływu, zbiornika retencyjnego;
d) wykonanie kanałów deszczowych wraz z przykanalikami;
e) wykonanie odwodnienia liniowego (kanał polimerobetonowy z rusztem);
f) włączenie KD do istniejącej studni wraz z uszczelnieniem połączenia;
g) wykonanie zasypki KD do rzędnej drogi;
h) wykonanie zasypki do poziomu rzędnej spodu stabilizacji;
i) wykonanie próby szczelności kanałów;
3) Wykonanie robót branży elektrycznej i telekomunikacyjnej:
a) demontaż opraw, wysięgników, słupów oświetleniowych, fundamentów, kabli i przewodów;
b) wykonanie robót ziemnych w tym kopanie i zasypywanie rowów wraz z nasypywaniem warstwy piasku na dnie rowu;
c) układanie uziomów w rowach kablowych;
d) układanie kabli;
e) układanie kabli;
f) ułożenie rur osłonowych;
g) zabezpieczenie rurami ochronnymi istniejących linii kablowych NN i SN;
h) przecięcie kabli NN w wykopie;
i) montaż słupów, wysięgników, muf kablowych przelotowych opraw oświetleniowych wraz z przewodami do opraw oraz ogranicznika przepięć;
j) roboty towarzyszące w tym badania linii kablowej, sprawdzenia i pomiary obwodu eklektycznego, pomiary rezystancji izolacji instalacji elektrycznej;
k) zabezpieczenie istniejących linii kablowych NN i Sn w tym wymiana przewodów nieizolowanych linii NN, demontaż słupa, montaż słupa, montaż przewodów, kopanie rowów dla kabli.
4) Wykonanie robót kanału technologicznego:
a) wykonanie robót ziemnych w tym wykopy pod studnie i rury, ułożenie podsypki, zasypki, nadsypki z piasku;
b) ułożenie taśmy kalandrowej;
c) ułożenie rur osłonowych;
d) wykonanie wiązki mikrorur w rurociągu;
e) budowa rurociągu;
f) budowa studni wraz z zabezpieczeniem antykorozyjnym, ramą i pokrywą.
5) Wykonanie robót dotyczących czasowej organizacji ruchu:
a) opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu uwzgledniającego cały zakres robót,
b) wykonanie, utrzymanie i konserwacja czasowej organizacji ruchu na czas budowy w całym niezbędnym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 1243904,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie ulicy Akacjowej w Kiełczowie, gm. Długołęka. Dokumentacja projektowa Przebudowy ulicy Akacjowej została podzielona na sześć etapów. Dwa etapy (dwie części) z nich są przedmiotem niniejszego zamówienia.Zadanie nr 2 - Część II – obejmuje przebudowę sięgacza ul. Akacjowej na dz. nr 178/4, 178/24 w m. Kiełczów, gm. Długołęka.
1) Wykonanie robót w branży drogowej:
a) wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych i ziemnych (w tym odtworzenie trasy punktów wysokościowych, zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej wraz z wywozem i składowaniem na składowisku Wykonawcy, roboty rozbiórkowe nawierzchni żwirowej);
b) wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni, zjazdów, chodników i poboczy (wykonanie korytowania pod elementy konstrukcji, wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, wykonanie podbudowy z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym - warstwy stabilizacji gruntu z dowozu);
c) wykonanie nawierzchni jezdni, zjazdów chodników z kostki betonowej;
d) wykonanie krawężników betonowych, obrzeży betonowych i ścieku z kostki betonowej na ławie betonowej z oporem z betonu;
e) profilowanie rowów;
f) umocnienie dna i skarp rowów;
g) założenie trawników wraz z obsianiem trawą;
h) regulacja naziemnej armatury sieci podziemnych,
i) zabezpieczenie istniejących ciągów telekomunikacyjnych rurą osłonową,
2) Wykonanie robót dotyczących branży kanalizacji deszczowej:
a) wykonanie robót ziemnych;
b) wykonanie zabezpieczenia sieci obcych w wykopie w tym sieci kablowych elektrycznych NN, teletechnicznych, wodociągowych, gazowych, kanalizacji sanitarnej;
c) montaż studni kanalizacyjnych, wpustów deszczowych;
d) wykonanie kanałów deszczowych z przykanalikami wraz z obsypką i nadsypką;
e) wykonanie odwodnienia liniowego (kanał polimerobetonowy z rusztem);
f) włączenie KD do istniejącej studni wraz z uszczelnieniem połączenia;
g) wykonanie zasypki KD do rzędnej drogi;
h) wykonanie zasypki do poziomu rzędnej spodu stabilizacji;
i) wykonanie próby szczelności kanałów;
j) wykonanie wylotu prefabrykowanego;
k) wykonanie inspekcji tv;
3) Wykonanie robót dotyczących czasowej organizacji ruchu:
a) opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu uwzgledniającego cały zakres robót,
b) wykonanie, utrzymanie i konserwacja czasowej organizacji ruchu na czas budowy w całym niezbędnym zakresie,
4) Wykonanie robót branży elektrycznej:
a) wykonanie robót ziemnych w tym kopanie i zasypywanie rowów wraz z nasypywaniem warstwy piasku na dnie rowu;
b) cukładanie uziomów w rowach kablowych;
c) układanie kabli;
d) ułożenie rur osłonowych;
e) zabezpieczenie rurami ochronnymi;
f) przecięcie kabli NN w wykopie;
g) montaż muf kablowych
h) sprawdzenia i pomiary obwodu elektrycznego wraz z pomiarem rezystancji izolacji
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 1091618,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1635487,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1774069,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1635487,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB HAUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385301230
7.3.3) Ulica: ul. Wilkowicka 47
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PB HAUS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PB HAUS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1635487,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1094700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1417938,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1094700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AN-GREG GRZEGORZ STILLER
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 022161648
7.3.3) Ulica: ul. Parkowa 19
7.3.4) Miejscowość: Mirków
7.3.5) Kod pocztowy: 55-095
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1094700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ DROGI LEŚNEJ - DOJAZD POŻAROWY NR 1- odcinek o dł. 950,00m"
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 3270L Łabuńki - Barchaczów - Antoniówka - Zubowice od km15+016,94 do km 17+385,36
- Remonty dróg na terenie Gminy Bestwina
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Człopa
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.