Ogłoszenie z dnia 2021-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00192688/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-27
- 2021/BZP 00226408/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-08
- 2022/BZP 00482779/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa świetlic wiejskich wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynków
na terenie Gminy Morawica”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Morawica - Urząd Miasta i Gminy w Morawicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010352
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spacerowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Morawica
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-026
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 31-14-692
1.5.8.) Numer faksu: 41 31-14-690
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@morawica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa świetlic wiejskich wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynkówna terenie Gminy Morawica”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-beca2f2c-1f62-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310437
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004803/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa świetlicy wiejskiej w Brudzowie
1.1.8 Budowa świetlicy wiejskiej w Zaborzu
1.1.9 Rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w Drochowie Górnym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00192688/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BI.271.66.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6796899,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Budowa świetlicy wiejskiej w ZaborzuPrzedmiotem zamówienia jest BUDYNEK WIEJSKI położony przy ul. Dworskiej w Zaborzu na dz. nr 50 (obr. 0021 Zaborze).
Projektowany budynek jest to budynek parterowy, wolnostojący, przykryty dachem dwuspadowym, ustawiony kalenicą równolegle do drogi powiatowej. Budynek jest niepodpiwniczony i posiada jedną kondygnację nadziemną. Wymiary zewnętrzne osiowe: 12,00x9,30m. Budynek o konstrukcji tradycyjnej posadowiony na płycie fundamentowej. Ściany nośne murowane zakończone wieńcem żelbetowym, przekrycie w postaci prefabrykowanych wiązarów drewnianych.
Charakterystyczne parametry techniczne dla budynku:
powierzchnia zabudowy: 121,17m2
powierzchnia netto: 95,44m2
kubatura budynku: 665, 54m2
wysokość maks. od poziomu gruntu do kalenicy: 7,24m
wysokość okapu elewacji frontowej od średniego poziomu gruntu: 3,34m
długość budynku: 12,44m
szerokość budynku: 9,74m
W ramach zagospodarowania terenu należy również wykonać:
• budowę altany ogrodowej,
• plac zabaw,
• boisko jednotablicowe,
• siłownię zewnętrzną wraz z oświetleniem zewnętrznym
UWAGA:
Budynek świetlicy został wykonany do stanu ,,0”- wykonano płytę fundamentową wg projektu konstrukcyjnego.
Zakupiono materiał: cegła H+H Silikat N12 15-1400, 41 palet cegły , ilość szt. na palecie 128.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45232460-4 - Roboty sanitarne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 2220247,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: Budowa świetlicy wiejskiej w BrudzowiePrzedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku remizy strażackiej i świetlicy wiejskiej
o pomieszczenia socjalne w parterze i powiększenie Sali spotkań świetlicowych na poddaszu oraz realizacja urządzeń budowlanych niezbędnych do użytkowania obiektu zgodnie z przeznaczeniem, w tym: przebudowa, przełożenie kanałów kanalizacji sanitarnej, wykonanie dodatkowego przyłącza wodociągowego, zagospodarowanie terenu pod plac postojowo-parkingowy.
W ramach zagospodarowania terenu należy również wykonać:
• plac zabaw wraz z urządzeniami i ogrodzeniem
UWAGA:
Fundamenty budynku świetlicy zostały wykonane zgodnie z dokumentacją zamienną zamieszczoną w folderze Dokumentacja zamienna - fundamenty
Zdjęcia obrazujące stan obecny zostały zamieszczone w folderze Zdjęcia stanu istniejącego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45232460-4 - Roboty sanitarne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 2526778,64 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3: Rozbudowa świetlicy wiejskiej w Drochowie GórnymPrzedmiotem inwestycji jest projekt przebudowy i rozbudowy świetlicy wiejskiej w Drochowie Górnym na działce nr ew. 46, obręb 0009.
Istniejący na działce budynek przeznaczony do rozbudowy i przebudowy, pełni funkcję świetlicy wiejskiej. Jest budynkiem jednokondygnacyjnym, niepodpiwniczonym, z poddaszem nieużytkowym, kryty dachem dwuspadowym.
Rozbudowa budynku polegać będzie na dobudowaniu do budynku istniejącego części nowoprojektowanej, która swym kształtem nawiązywać będzie do budynku istniejącego. Jako rozbudowę zaprojektowano budynek parterowy, niepodpiwniczony z poddaszem nieużytkowym, kryty dachem dwuspadowym. Dostawiony do głównej bryły budynku od strony północnej.
Rozbudowa świetlicy wiejskiej w Drochowie Górnym swym zakres obejmuje również:
• instalacje fotowoltaicznej,
• monitoring zewnętrzny,
• instalacje klimatyzacji w 3 pomieszczeniach świetlicy, instalacji skroplin, instalacji elektrycznej zasilającej, klimatyzatory
W ramach zagospodarowania terenu należy wykonać:
• boisko wielofunkcyjne z boiskiem do gry w piłkę ręczna, piłkę siatkową, koszykówkę,
• plac zabaw wraz z urządzeniami.
UWAGA:
Budynek świetlicy został wykonany do stanu ,,0” zgodnie z dokumentacją projektową.
Zakres prac do wykonania związanych z oświetleniem boiska:
− należy wycenić i wykonać tylko wykonanie słupów oświetleniowych oznaczonych na rysunkach numerami 1 i 2, wraz niezbędną instalacją.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45232460-4 - Roboty sanitarne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego
4.5.5.) Wartość części: 2049873,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1226310,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1294806,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1226310,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HEINICH-INVESTMENT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 959-176-39-11
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-112
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacje sanitarne
Instalacje elektryczne
Wykonanie nawierzchni boisk
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HEINICH-INVESTMENT PAWEŁ HEINICH
jakie przetargi wygrała firma
HEINICH-INVESTMENT PAWEŁ HEINICH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1226310,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2041185,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2507577,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2041185,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HEINICH-INVESTMENT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 959-176-39-11
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-112
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacje sanitarne
Instalacje elektryczne
Wykonanie nawierzchni boisk
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HEINICH-INVESTMENT PAWEŁ HEINICH
jakie przetargi wygrała firma
HEINICH-INVESTMENT PAWEŁ HEINICH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2041185,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2271810,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2287991,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2271810,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HEINICH-INVESTMENT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 959-176-39-11
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-112
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacje sanitarne
Instalacje elektryczne
Wykonanie nawierzchni boisk
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HEINICH-INVESTMENT PAWEŁ HEINICH
jakie przetargi wygrała firma
HEINICH-INVESTMENT PAWEŁ HEINICH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2271810,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MORAWICA
- Zakup kontenerów dla potrzeb zaplecza sanitarno - szatniowego kompleksu boisk sportowych w Bilczy - etap 2024
- Świadczenie usługi cateringu - przygotowanie i dostarczenie całodniowego wyżywienia dla 20 Mieszkańców SCOM w Brudzowie w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Morawica
- Kompleksowe ubezpieczenie Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy
więcej: przetargi MORAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- Przebudowa drogi gminnej relacji Klichy - Burchaty - Burchaty Kolonia
- Oczyszczanie miasta Chełmży
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.