Ogłoszenie z dnia 2023-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00233321/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-25
- 2023/BZP 00327783/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup wyposażenia do Publicznego Żłobka „Malucholandia” w Busku-Zdroju – etap II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Busko-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009716
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Mickiewicza 10
1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 41 370-52-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.busko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-61c4d2ae-fa2b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup wyposażenia do Publicznego Żłobka „Malucholandia” w Busku-Zdroju – etap II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61c4d2ae-fa2b-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310474
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025337/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup wyposażenia do Publicznego Żłobka „Malucholandia” w Busku-Zdroju – etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie jest realizowane w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+ 2022-2029”. Zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233321
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RSID.271.20.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wniesienie, montaż wyposażenia, rozmieszczenie do pomieszczeń budynku Żłobka przy ul. Różanej 2 w Busku – Zdroju.Zadanie jest realizowane w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+ 2022-2029”. Zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego, znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.
W skład wyposażenia z Części nr I - Meble wchodzą:
− Fotel - szt. 1
− Mobilny stolik do przechowywania kubeczków i ręczników - szt. 1
− Szafa na nocniki z pojemnikami - szt. 1
− Kącik ze ściankami manipulacyjnymi - szt. 1
− Parawan kolorowy - szt. 2
− Parawan wyciszający - szt. 2
Warunki realizacji oraz minimalne warunki gwarancji zostały szczegółowo opisane w Rozdziale III SWZ "Opis przedmiotu zamówienia".
4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39113100-8 - Fotele
39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
39121000-6 - Biurka i stoły
39121200-8 - Stoły
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
39160000-1 - Meble szkolne
39161000-8 - Meble przedszkolne
4.5.5.) Wartość części: 16613,01 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wniesienie, montaż wyposażenia, rozmieszczenie do pomieszczeń budynku Żłobka przy ul. Różanej 2 w Busku – Zdroju.Zadanie jest realizowane w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+ 2022-2029”. Zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego, znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.
W skład wyposażenia z Części nr II - Zabawki i pomoce do prowadzenia zajęć wchodzą:
− Chodzik - szt. 1
− Wieża edukacyjna - szt. 1
− Duże klocki - zest. 2
− Klocki wafle - zest. 2
− Lalka do przytulania - szt. 2
− Lalka miękka - szt. 2
− Wózek (zabawka) - wózek spacerowy z koszem - szt. 1
− Wózek (zabawka) - wózek spacerowy - szt. 2
− Koń na biegunach - szt. 1
− Seria książeczek - zest. 1
− Plastikowe marakasy - szt. 8
− Pozytywka w kształcie np.: młynka - szt. 1
− Jeździk - szt. 2
− Zestaw do zabawy w piasku - zest. 1
− Bujak - szt. 2
− Pufa - szt. 2
− Poduszki - zest. 2
− Piankowa ciuchcia - szt. 1
− Zestaw pojazdów - zest. 1
− Zestaw pojazdów budowlanych - szt. 2
− Traktor - szt. 1
− Huśtawka - szt. 1
− Wózek przyczepka - szt. 1
− Pojazdy dla dzieci - szt. 2
− Samochód - szt. 1
− Kącik kuchenny - zest. 1
− Magnetyczne zwierzęta - zest. 2
− Zestaw klocków emocje - zest. 1
− Zestaw magnetycznych klocków piankowych – zest. 1
− Wieża - 10 sześcianów - szt. 1
− Wieża - 6 pudełeczek - szt. 1
− Teatrzyk z kompletem pacynek - zest. 1
− Ozdoba do mocowania do ściany - zest. 1
− Zestaw przesuwanek - zest. 1
− Nakładanka z postaciami zwierząt - szt. 1
− Nakładanka 3D - szt. 1
− Nakładanka - szt. 1
− Układanka – min. 5 puzzli, plansza min. 30 x 22 cm - szt. 1
− Układanka – min. 4 puzzle - szt. 1
− Układanka – min. 5 puzzli, plansza min. 30 x 20 cm - szt. 1
− Piramidka – wys. min. 15,5 cm - szt. 1
− Piramidka – wys. min. 18 cm -szt. 1
− Kostka-sorter szt. 1
− Nakładanka dźwiękowa ze zwierzątkami - szt. 1
− Zabawka w kształcie jajka - zest. 3
− Zestaw małego artysty – (fartuszki ochronne, paletki, pędzle, farby, wałki, tace do wałków, arkusze filcowe, piankowa folia, klej) - zest. 1
− Elektryczna temperówka podwójna - szt. 1
− Zestaw pachołków - zest. 1
− Ścieżka sensoryczna – 25 el. - zest. 1
− Bujak w kształcie spodka - szt. 1
− Ścieżka sensoryczna – trasa na różnych wysokościach - zest. 1
− Klocki - zest. 2
− Suszarka metalowa - szt. 1
Warunki realizacji i minimalne warunki gwarancji zostały szczegółowo opisane w Rozdziale III SWZ "Opis przedmiotu zamówienia".
4.5.3.) Główny kod CPV: 37520000-9 - Zabawki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw
37522000-3 - Zabawki na kółkach
37529000-2 - Zabawki nadmuchiwane i służące do jazdy
37529200-4 - Zabawki służące do jazdy
22000000-0 - Druki i produkty podobne
22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
22110000-4 - Drukowane książki
22114000-2 - Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki
4.5.5.) Wartość części: 18762,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wniesienie, montaż wyposażenia, rozmieszczenie do pomieszczeń budynku Żłobka przy ul. Różanej 2 w Busku – Zdroju.Zadanie jest realizowane w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+ 2022-2029”. Zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego, znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.
W skład wyposażenia z Części nr III - Pomoce do prowadzenia zajęć – multimedia wchodzą:
− Lampa w kształcie sześcianu - szt. 1
− Projektor przestrzenny - szt. 1
− Monitor interaktywny 65'' wraz z uchwytem ściennym - szt. 1
− Mobilny system nagłośnieniowy - szt. 1
− Podłoga interaktywna (z montażem) - szt. 1
Warunki realizacji i minimalne warunki gwarancji zostały szczegółowo opisane w Rozdziale III SWZ "Opis przedmiotu zamówienia".
4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
32300000-6 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
32417000-9 - Sieci multimedialne
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 24479,19 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wniesienie, montaż wyposażenia, rozmieszczenie do pomieszczeń budynku Żłobka przy ul. Różanej 2 w Busku – Zdroju.Zadanie jest realizowane w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+ 2022-2029”. Zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego, znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.
W skład wyposażenia z Części nr IV - Wózki wchodzą:
− Wózek 6-osobowy - szt. 1
− Elektryczny wózek - szt. 1
Warunki realizacji i minimalne warunki gwarancji zostały szczegółowo opisane w Rozdziale III SWZ "Opis przedmiotu zamówienia".
4.5.3.) Główny kod CPV: 34911100-7 - Wózki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34900000-6 - Różny sprzęt transportowy i części zapasowe
34910000-9 - Wozy konne i ręczne, inne pojazdy nienapędzane mechanicznie, wózki bagażowe i różne części zapasowe
34911000-6 - Wozy konne i ręczne oraz inne pojazdy nienapędzane mechanicznie
34912100-4 - Wózki popychane
4.5.5.) Wartość części: 30780,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wniesienie, montaż wyposażenia, rozmieszczenie do pomieszczeń budynku Żłobka przy ul. Różanej 2 w Busku – Zdroju.Zadanie jest realizowane w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+ 2022-2029”. Zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający minimalne parametry wymagane przez Zamawiającego, znajduje się w załączniku nr 6 do SWZ.
W skład wyposażenia z Części nr V - Drobne elementy wchodzą:
− Komplet pościeli z wypełnieniem – komp. 11
− Komplet pościeli – komp. 22
− Pojemniki do przechowywania - zest. 1
− Zestaw naczyń dla dzieci w wieku do lat 3 - zest. 11
− Fartuszki - szt. 22
Warunki realizacji i minimalne warunki gwarancji zostały szczegółowo opisane w Rozdziale III SWZ "Opis przedmiotu zamówienia".
4.5.3.) Główny kod CPV: 39512000-4 - Bielizna pościelowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39221200-9 - Zastawa stołowa
39290000-1 - Wyposażenie różne
44613400-4 - Pojemniki do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 3929,51 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16062,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26442,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16062,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16062,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15980,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60391,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15980,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15980,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22369,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41697,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24750,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24750,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32214,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41643,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32214,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32214,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3671,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37269,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3671,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3671,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- Dostawa implantów oraz materiałów pomocniczych do endoprotezoplastyki dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- "Świadczenie usług - przygotowanie i dostawy wyżywienia dla 100 dzieci w wieku od 3 do 6 lat, które uczęszczają do Publicznego Przedszkola Nr 1 w Busku-Zdroju w 2025 r."
- "Świadczenie usługi restauracyjnej polegającej na przygotowaniu, dostarczeniu i wydaniu posiłków dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Busku-Zdroju"
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika na azot dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
- Usługa ubezpieczenia interesów majątkowych oraz odpowiedzialności cywilnej MPGK Sp. z o.o. w Busku Zdroju z podziałem na trzy części.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów) dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju. ZOZ/DO/OM/ZP/35/24
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Zakup urządzeń sieciowych
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- "Dostawa oraz montaż mebli do pomieszczeń biurowych, magazynowych i socjalnych w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka"
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Nowoczesna remiza Ochotniczej Straży Pożarnej w Kolsku
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.