Ogłoszenie z dnia 2024-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00253590/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-21
- 2024/BZP 00268320/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-03
- 2024/BZP 00310688/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1102F Królów -Jasionów -Niwica - etap I.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Żarski
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji i Gospodarki Nieruchomosciami
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970777803
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 5
1.5.2.) Miejscowość: Żary
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 479 06 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatzarski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/spzary/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-16647736-e2a8-11ee-a01e-f641a8763d5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1102F Królów -Jasionów -Niwica - etap I.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16647736-e2a8-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00310544
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031190/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa drogi powiatowej nr 1102F Królów -Jasionów -Niwica - etap I.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich, podziałenie M.7.2 Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00253590
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIGN.272.08.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi powiatowej nr 1102F Królów -Jasionów -Niwica - etap I” na odcinku od km 0+0,00 do km ok. 1+717,00 dla potrzeb prawidłowego funkcjonowania układu komunikacyjnego (drogi).
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45233140-2 Roboty drogowe
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja składająca się z:
1) Szczegółowy opis przdmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ
2) Dokumentacji technicznej - załącznik nr 6 do SWZ
3) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - załącznik nr 7 do SWZ
4) Przedmiaru robót – załącznik nr 8. do SWZ
4. Wszystkie elementy dokumentacji (rysunki, opisy i SST) należy rozpatrywać łącznie. Przedmiar jest elementem pomocniczym dla sporządzenia kosztorysu ofertowego. Oferowane roboty budowlane muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, opisanym w w/w. dokumentacji, SWZ, zgodnie z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi, właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych w umowie. Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót, za wszelkie materiały i urządzenia używane do robót od daty rozpoczęcia do daty zakończenia robót.
5. Wykonawca prace ziemne w pobliżu urządzeń energetycznych wykona bez użycia sprzętu mechanicznego.
6. Wykonawca przed rozpoczęciem robót wszystkie istniejące punkty osnowy geodezyjnej i repery oznakowuje i zabezpieczy przed zniszczeniem.
7. Wykonawca będzie miał obowiązek wyznaczenia osoby odpowiedzialnej za organizację prac oraz koordynacje pracowników.
8. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie robót jak i po zakończeniu realizacji inwestycji do uporządkowania budowy.
9. W przypadku uszkodzenia instalacji i urządzeń Wykonawca bezzwłocznie powiadomi Zamawiającego i zainteresowane strony oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonywaniu napraw
10. Wykonawca wywiezie i zutylizuje wszelkie odpady powstałe przy realizacji inwestycji.
11. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia odniesiono się do nazw własnych producentów produktów, typów urządzeń, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, podano je dla określenia wymaganego standardu technicznego, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Jeżeli wskazano normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa
w art. 99 ust. 4-6 ustawy Prawo zamówień publicznych, podano je dla określenia wymaganego standardu technicznego, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawcy przysługuje prawo zastąpienia ich przez materiały, urządzenia o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, składając z ofertą odpowiednie dokumenty, z których jednoznacznie będzie wynikać spełnianie minimalnych parametrów technicznych określonych w opisie przedmiotu zamówienia. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. Brak w ofercie dokumentów potwierdzających równoważność materiałów, urządzeń, rozwiązań stanowić będzie domniemanie zaoferowania rozwiązań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
12. Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane ( Dz.U. 2021.2351 t.j. ze zm).
13. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zatwierdzoną tymczasową organizację ruchu przed przejęciem placu budowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5247061,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8102590,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5247061,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Transportowy i Ogólnobudowlany Edward Karpowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970395680
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 62
7.3.4) Miejscowość: Lubsko
7.3.5) Kod pocztowy: 68-300
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Przedsiębiorstwo Drogowa Kontrakt Sp. z o.o. - wykonanie robót
budowlany z zakresu wykonania podbudów, nawierzchni, robót wykończeniowych, elementów ulic, konsultacje i doradztwo w trakcie robót budowlanych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego, polegającego na przebudowie drogi powiatowej nr 1102F Królów-Jasionów-Niwica.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KARPOWICZ EDWARD
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KARPOWICZ EDWARD
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5247061,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Programów Funkcjonalno-Użytkowych dla zadania inwestycyjnego, polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych dla inwestycji w zakresie rozwoju ambulatoryjnej opieki specjalistycznej
- "Dostawa agregatu prądotwórczego w ramach programu Cyberbezpieczny Samorząd "
- Sukcesywna dostawa kontrastów na potrzeby Szpitala Na Wyspie Sp. z o.o. w Żarach.
- Sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji na potrzeby Szpitala Na Wyspie Sp. o.o. w Żarach.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1171F- ul. Księdza Tytusa Korczyka w zakresie budowy chodnika w m. Jasień.
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi 675500P w miejscowości Nędzerzew
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Przebudowa ulicy Ceramicznej w Tolkmicku
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.