Ogłoszenie z dnia 2021-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00211383/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe zorganizowanie dwudniowej konferencji „Innowacyjne gospodarstwo pasieczne” dla 80 uczestników.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POMORSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W LUBANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003003186
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Maderskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lubań
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-422
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 583263900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@podr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/podr_luban1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Ośrodek Doradztwa Rolniczego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność określona w ustawie z dnia 22 października 2004r. o jednostkach doradztwa rolniczego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe zorganizowanie dwudniowej konferencji „Innowacyjne gospodarstwo pasieczne” dla 80 uczestników.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80116c77-25d5-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310558
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007047/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa kompleksowej organizacji konferencji na rzecz PODR w Lubaniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie” Instytucja Zarządzająca Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 – Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi Operacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich PROW 2014–20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00211383/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PODR/DOŚ/58/IX/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 215934,97 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 40460,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej organizacji na rzecz Zamawiającego dwudniowej konferencji pn. „Innowacyjne gospodarstwo pasieczne” realizowanej w ramach operacji własnej współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej, w ramach Planu Operacyjnego KSOW na lata 2020-2021 w zakresie Sieci na Rzecz Innowacji w Rolnictwie i na Obszarach Wiejskich.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
80540000-1 - Usługi szkolenia w dziedzinie środowiska naturalnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63222,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GMSYNERGY Sp. z o.o. Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101522855
7.3.3) Ulica: Tuszyńska 67
7.3.4) Miejscowość: Rzgów
7.3.5) Kod pocztowy: 95-030
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMSYNERGY SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GMSYNERGY SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-27INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- Dostawa próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej do Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej
- Utwardzenie powierzchni gruntu części działki nr 698/2 w Kościelniku
- "Remont mieszkania wspomaganego przy ul. Wrocławskiej 12/20 w Lubaniu."(2)
- Dostawy asortymentu jednorazowego użytku dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawa mebli dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu.
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie sali konferencyjnej i wyżywienia w ramach międzynarodowego spotkania partnerów 28 maja 2025r w Rzeszowie.
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wyjazdowego pn. "Reagowanie w sytuacjach kryzysowych", dla maksymalnie 33 pracowników Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej.
- Usługa kompleksowej organizacji obchodów 100 lecia Szkoły Orląt
- Usługi hotelarskie i gastronomiczne wraz z wynajęciem sal konferencyjnych na potrzeby organizacji konferencji Zimowa Szkoła Niezawodności dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
- Kompleksowa organizacja szkolenia "Nowoczesne narzędzia rekrutacji" dla pracowników urzędów pracy realizujących zadania EURES
- SZP/242-058/2025 Usługa organizacji 44. Międzynarodowej Konferencji Fizyki Teoretycznej pt. "Correlations and Coherence at Different Scales" w dniach 7-12 września 2025 r.
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.