Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00288904/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ciągu komunikacyjnego na II piętrze oraz wybranych pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Koninie, wybranych pomieszczeń w OZSS w Koninie i remont wybranych pomieszczeń Sądu Rejonowego w Kole
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W KONINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311615057
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Energetyka 5
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632464590
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sg@konin.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c2feeca7-1255-11ed-8c68-c68bc3dc99bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont ciągu komunikacyjnego na II piętrze oraz wybranych pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Koninie, wybranych pomieszczeń w OZSS w Koninie i remont wybranych pomieszczeń Sądu Rejonowego w Kole2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2feeca7-1255-11ed-8c68-c68bc3dc99bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310641
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00079019/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont ciągu komunikacyjnego na II piętrze oraz wybranych pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Koninie, wybranych pomieszczeń w OZSS w Koninie i remont wybranych pomieszczeń Sądu Rejonowego w Kole
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288904/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SG.212.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 398427,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont ciągu komunikacyjnego na II piętrze oraz wybranych pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Koninie”, który obejmuje:1.1.1 remont ciągu komunikacyjnego na II piętrze budynku Sądu Okręgowego w Koninie o łącznej powierzchni użytkowej ok. 86,25 m2) w ramach którego przewidziano m.in.:
wymianę istniejących zużytych technicznie sufitów podwieszonych,
montaż dodatkowych paneli nad drzwiami, malowanie z użyciem tapety podkładowej,
montaż nowych opraw oświetleniowych oraz wymianę i uzupełnienie opraw oświetlenia awaryjnego,
wymianę łączników oświetlenia,
wymianę drzwi do pom. 227.
1.1.2 remont wybranych pomieszczeń (nr pom. -12, -13, 2, 19, 28, 31 i 32 A, 102, 104, 115, 134, 206, 220 A, 224, 232) o łącznej powierzchni użytkowej ok. 80 m2 (pomieszczenie dowodów rzeczowych – usprawnienie wentylacji, łazienki – wymiana umywalek, czytelnia akt – malowanie, wymiana posadzki, Wydział Karny – montaż drzwi, sale rozpraw – wygłuszenie drzwi, pomieszczenie informatyka – malowanie, wymiana posadzki, Sekcja Gospodarcza – malowanie, wymiana posadzki, pokój sędziowski – naprawa nieszczelności pod parapetem, magazyn informatyków – malowanie ścian, serwerownia – malowanie ścian, klatka schodowa i gabinet Dyrektora – uszczelnienie okien) w ramach którego przewidziano m.in.:
przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie (pom. 19, 104, 220A),
wykonanie posadzki z wykładziny PCV (pom. 19, 104, 220A),
demontaż grzejników, oczyszczenie i malowanie dwukrotne farbą olejną grzejników i rur instalacyjnych oraz ponowny montaż grzejników (pom. 19, 104, 220 A),
montaż drzwi (pom. 31, 32 A),
lokalne uzupełnienie gładzi gipsowej oraz dwukrotne malowanie ściany (pom. 31, 32 A),
montaż uszczelki oraz uszczelki szczotkowej na listwie aluminiowej oraz wyłożenie pianką akustyczną gr. 3 cm skrzydeł drzwiowych od wewnątrz pomieszczenia (pom. 102 i 115),
demontaż parapetu wewnętrznego, lokalne uzupełnienie gładzi gipsowej, dwukrotne malowanie ściany oraz montaż parapetu z PCV w kolorze białym (pom. 206),
wykonanie dwuwarstwowej gładzi gipsowej na ścianach i malowanie ścian (pom. 224, 228),
demontaż istniejących uszczelek obwodowych w skrzydłach okiennych i montaż nowych (pom. 134, 219 i 232),
wykonanie zaleceń pokontrolnych wynikających z rocznego przeglądu stanu technicznego budynku (poprawienie mocowania odwodnienia skroplin, oczyszczenie z lokalnej korozji podkonstrukcji klimatyzatorów ściennych, uzupełnienie otuliny na przewodach freonowych klimatyzatorów, uzupełnienie kratek wentylacyjnych stropodachu),
montaż wentylatora ściennego o średnicy 100 mm z klapą zwrotną, demontaż nawietrzaka ściennego i montaż nawietrzaka podokiennego (pom. -12, -13),
demontaż uszkodzonej umywalki i montaż nowej (pom. 2 i 28).
Szczegółowy wykaz pomieszczeń objętych zakresem robót przedstawiono w plikach dokumentacji projektowej (załącznik 1A).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 123175,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont wybranych pomieszczeń w Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Koninie”, który obejmuje remont wybranych pomieszczeń nr pom. 2, 3, 4, 5, 6, 9A, 9B, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17) o łącznej powierzchni użytkowej ok. 245 m2 (komunikacja, sekretariat, pomieszczenia specjalistów, poczekalnia dla dzieci, serwerownia) w ramach którego przewidziano m.in.:- demontaż na czas remontu grzejników i montaż ponowny po wykonaniu remontu (pom. 2, 3, 4, 5, 6, 9 A, 9 B, 10, 11, 12, 14, 15, 16),
- montaż nowych opraw oświetleniowych, łączników i gniazd elektrycznych (pom. 2, 3, 4, 5, 6, 9 A, 9 B, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 17),
- przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie (pom. 2, 3, 4, 5, 6, 9A, 9B, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 17),
- montaż nakładek parapetowych z PCV w kolorze białym (pom. 2, 3, 4, 5, 6, 9A, 9B, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 17),
- demontaż istniejących krat oddzielających korytarze od klatki schodowej (pom. 2),
- montaż drzwi oddzielających korytarze od klatki schodowej (drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe z naświetlem, w klasie EI(S) 15 odporności ogniowej. Drzwi wyposażone w elektrozaczep rewersyjny z przełącznikiem otwarcia, umożliwiający późniejszą instalację systemu kontroli dostępu (pom. 2),
- wykonanie posadzki z wykładziny PCV homogenicznej gr. min 2 mm (pom. 3, 4, 5, 6, 9A, 11, 12, 15, 16, 17),
- demontaż istniejących drzwi do pomieszczenia 9B (pom. 9A),
- montaż drzwi wraz z ościeżnicą do pomieszczenia 9B i z pomieszczenia 9 B na korytarz (pom. 9A, 9B),
- wykonanie okładziny jednej ze ścian z fototapety z motywem bajkowym (pom. 12),
- montaż od wewnątrz kraty okiennej rozwiernej z profili metalowych malowanych proszkowo w kolorze białym (pom. 13).
Szczegółowy wykaz pomieszczeń objętych zakresem robót przedstawiono w plikach dokumentacji projektowej (załącznik 1 B).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 201383,68 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont wybranych pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Kole”, który obejmuje remont wybranych pomieszczeń: holl, nr: 1, 2, 12, 18, 20, 44, 53, 54, 78, 89 o łącznej powierzchni użytkowej ok. 100 m2 (holl, pomieszczenie pracowników ochrony, sala rozpraw, sekretariat, Przyjazny Pokój Przesłuchań, archiwum, aresztantka) w ramach którego przewidziano m.in.:1.1 remont pomieszczeń biurowych na parterze nr 12 i 20 w celu adaptacji na salę rozpraw
demontaż drzwi oraz usunięcie ściany pomiędzy pomieszczeniem 12 oraz 20,
demontaż drzwi oraz zamurowanie otworu drzwiowego na ścianie znajdującej się za projektowanym stołem sędziowskim,
wykonanie podestu pod stół sędziowski na wysokości wraz z umiejscowieniem w niej rewizji do kabli oraz gniazd w floorboxie,
wymiana sześciu istniejących parapetów na nowe z konglomeratu,
przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie
wykonanie nowej posadzki z gresu,
montaż drzwi wewnętrznych przystosowanych do użytkowania przez osoby niepełnosprawne.
1.2 remont hollu oraz pomieszczenia nr 1
wyburzenie istniejącej półokrągłej zabudowy w hollu,
poszerzenie otworu drzwiowego pomiędzy hollem a pomieszczeniem nr 1,
wykucie okna w istniejącej ścianie pomiędzy hollem a pomieszczeniem nr 1,
malowanie ścian w pomieszczeniu nr 1,
wykonanie nowej posadzki z gresu w pomieszczeniu nr 1,
montaż skrzynek depozytowych dla interesantów,
malowanie ściany w hollu, wraz z miejscowymi naprawami ubytków po zdemontowaniu półokrągłej zabudowy.
1.3 adaptacja pomieszczenia nr 44 sali rozpraw na pomieszczenie biurowe
zerwanie wykładziny wraz z listwami przyściennymi,
wykonanie wylewki samopoziomującej cienkowarstwowej, z uprzednim przygotowaniem podłoża poprzez oczyszczenie powierzchni oraz zastosowanie środka poprawiającego przyczepność,
demontaż podestu pod stół sędziowski i systemu rejestracji przebiegu rozpraw,
przygotowanie i wyrównanie ścian oraz malowanie dwukrotne farbą emulsyjną,
wykonanie nowej posadzki z wykładziny.
1.4 remont pozostałych pomieszczeń:
wymiana drzwi zewnętrznych w pomieszczeniu nr 89 (aresztantka),
remont instalacji elektrycznej w pomieszczeniu nr 79,
likwidacja drzwi wewnętrznych pomiędzy pomieszczeniem nr 1 i 2 oraz pomieszczeniem nr 53 i 54 wraz z zamurowaniem otworu drzwiowego,
wygłuszenie drzwi wewnętrznych w pomieszczeniu nr 18 (Przyjazny Pokój Przesłuchań),
oczyszczenie z miejscowej korozji i przemalowanie podkonstrukcji pod klimatyzatorami na dachu oraz oczyszczenie z miejscowej korozji drabiny stalowej.
Szczegółowy wykaz pomieszczeń objętych zakresem robót przedstawiono w plikach dokumentacji projektowej (załącznik 1 C).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 73868,26 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz.1129 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 18 sierpnia 2022 r. godz. 10:00 w zakresie części I, części II i części III postępowania nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz.1129 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 18 sierpnia 2022 r. godz. 10:00 w zakresie części I, części II i części III postępowania nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz.1129 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 18 sierpnia 2022 r. godz. 10:00 w zakresie części I, części II i części III postępowania nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- SZKOLENIA UCZNIÓW KLAS TELEINFORMATYCZNYCH ORAZ NAUCZYCIELI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W PROJEKCIE "TRANSFORMACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO PRZYSZŁOŚCIĄ KONINA"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 "Bolek i Lolek" w Koninie w 2025 r.
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu konserwatorskiego kaplicy Puzynów usytuowanej na terenie Cmentarza Św. Michała w Rydze (Łotwa)
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.