Ogłoszenie z dnia 2024-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00285600/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Mechaniczne oczyszczanie dróg powiatu żarskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Żarski
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji i Gospodarki Nieruchomosciami
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970777803
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 5
1.5.2.) Miejscowość: Żary
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 4790600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatzarski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/spzary/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d5c68bea-f8b2-11ee-8d01-6607a228ef1b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Mechaniczne oczyszczanie dróg powiatu żarskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5c68bea-f8b2-11ee-8d01-6607a228ef1b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00310655
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031190/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 mechaniczne oczyszczanie nawierzchni dróg powiatowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00285600
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIGN.272.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:mechaniczne oczyszczanie nawierzchni dróg powiatowych zamiatarką mechaniczną ze szczotkami metalowymi poprzez usunięcie wszelkich nieczystości na drodze.
Mechaniczne oczyszczanie nawierzchni dróg powiatowych na terenie miasta ŻARY:
Lp. Nazwa ulic Długość jezdni w km
1. ul. Artylerzystów 0,383
2. ul. Długosza 0,666
3. ul. Grunwaldzka 0,902
4. ul. Komuny Paryskiej 0,432
5. ul. Lelewela 0,794
6. ul. Lotników 0,413
7. ul. Ułańska 0,159
8. ul. 11 Listopada 0,359
9. ul. Pułaskiego 1,302
10. al. Wojska Polskiego 3,865
11. ul. Szklarska 1,580
12. ul. Moniuszki 0,882
13. Ścieżka rowerowa i pieszo-rowerowa od pl. Łużyckiego do ul. Osadniczej 3,500
3. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości na ulicach będących przedmiotem umowy poprzez regularny przejazd zamiatarki ze szczotkami metalowymi, zapewniający stałą czystość odcinków objętych wykazem ulic, w tym usunięcie wszelkich zanieczyszczeń z drogi.
W przypadku małego zanieczyszczenia ulic, przejazd zamiatarki powinien następować
w odstępach nie większych niż jeden raz w miesiącu, w uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do oczyszczenia wpustów ulicznych i studzienek na koniec zadania. W sytuacji, gdy oczyszczenie mechaniczne jest niemożliwe należy oczyszczenie ulic przeprowadzić ręcznie. Wykonawca zobowiązany jest do interwencyjnych wyjazdów zamiatarki na każde zgłoszenie Zamawiającego
4. Wykonawca zobowiązany jest do interwencyjnych wyjazdów zamiatarki na każde zgłoszenie Zamawiającego.
5. Oferowane usługi muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, opisanym w SWZ, zgodnie
z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych w umowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 77760 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Mechaniczne oczyszczanie nawierzchni dróg powiatowych na terenie miasta LUBSKO:Lp. Nazwa ulicy Długość jezdni w km
ul. Bohaterów 0,724
ul. E. Plater 0,311
1. ul. Głowackiego 0,682
2. ul. Kielecka 0,217
3. Droga powiatowa nr 1125 F:
ul. Kolejowa i ul. Powstańców Wlkp. - 1,726
4. ul. Sybiraków 0,262
5. ul. Robotnicza 1,541
6. ul. Słowackiego 0,295
7. ul. Żurawia 0,189
8. ul. Kilińskiego 0,424
3. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości na ulicach będących przedmiotem umowy poprzez regularny przejazd zamiatarki ze szczotkami metalowymi, zapewniający stałą czystość odcinków objętych wykazem ulic, w tym usunięcie wszelkich zanieczyszczeń z drogi.
W przypadku małego zanieczyszczenia ulic, przejazd zamiatarki powinien następować
w odstępach nie większych niż jeden raz w miesiącu, w uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do oczyszczenia wpustów ulicznych i studzienek na koniec zadania. W sytuacji, gdy oczyszczenie mechaniczne jest niemożliwe należy oczyszczenie ulic przeprowadzić ręcznie. Wykonawca zobowiązany jest do interwencyjnych wyjazdów zamiatarki na każde zgłoszenie Zamawiającego
4. Wykonawca zobowiązany jest do interwencyjnych wyjazdów zamiatarki na każde zgłoszenie Zamawiającego.
5. Oferowane usługi muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, opisanym w SWZ, zgodnie
z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych w umowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 7000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 - Mechaniczne oczyszczanie nawierzchni dróg powiatowych na terenie miasta JASIEŃ:Lp. Nazwa ulicy Długość jezdni w km
1. Droga powiatowa nr 1122F:
ul. Kolejowa, ul. Sienkiewicza,
ul. Powstańców Warszawskich 2,001
2. Droga powiatowa nr 1171F:
ul. Tarnopolska 0,709
3. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości na ulicach będących przedmiotem umowy poprzez regularny przejazd zamiatarki ze szczotkami metalowymi, zapewniający stałą czystość odcinków objętych wykazem ulic, w tym usunięcie wszelkich zanieczyszczeń z drogi.
W przypadku małego zanieczyszczenia ulic, przejazd zamiatarki powinien następować
w odstępach nie większych niż jeden raz w miesiącu, w uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest do oczyszczenia wpustów ulicznych i studzienek na koniec zadania. W sytuacji, gdy oczyszczenie mechaniczne jest niemożliwe należy oczyszczenie ulic przeprowadzić ręcznie. Wykonawca zobowiązany jest do interwencyjnych wyjazdów zamiatarki na każde zgłoszenie Zamawiającego
4. Wykonawca zobowiązany jest do interwencyjnych wyjazdów zamiatarki na każde zgłoszenie Zamawiającego.
5. Oferowane usługi muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, opisanym w SWZ, zgodnie
z wszelkimi obowiązującymi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia i na warunkach zawartych w umowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90612000-0 - Usługi zamiatania ulic
4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12960 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12981,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12960 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunalne "PEKOM" S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970023062
7.3.3) Ulica: Św. Brata Alberta 8
7.3.4) Miejscowość: Żary
7.3.5) Kod pocztowy: 68-200
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE "PEKOM" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE "PEKOM" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77760 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7992 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KMB-TECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 526147204
7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 1
7.3.4) Miejscowość: Łagów
7.3.5) Kod pocztowy: 66-220
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4989,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KMB-TECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 526147204
7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 1
7.3.4) Miejscowość: Łagów
7.3.5) Kod pocztowy: 66-220
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Programów Funkcjonalno-Użytkowych dla zadania inwestycyjnego, polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych dla inwestycji w zakresie rozwoju ambulatoryjnej opieki specjalistycznej
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1171F- ul. Księdza Tytusa Korczyka w zakresie budowy chodnika w m. Jasień.
- Inżynier kontraktu dla zadania pn. "Budowa instalacji recyklingu organicznego poprzez fermentację bioodpadów na terenie ŁCR w formule zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Oczyszczanie mechaniczne i ręczne dróg, promenad, chodników i parkingów oraz schodów na terenie Gminy Miejskiej Żory w 2025 r
- Utrzymanie zimowe ulic miejskich, placów, chodników i parkingów w Aleksandrowie Kujawskim w sezonach zimowych lata 2025-2026
- Utrzymanie zimowe i letnie dróg i chodników na terenie Gminy Głuchołazy w 2025 roku
- Utrzymanie czystości dróg (ulic) powiatowych na terenie powiatu brzeskiego z podziałem na części.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Milówka w sezonie zimowym 2024/2025
- usługi konserwacyjne i naprawcze.
więcej: Usługi zamiatania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.