eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ujso³yZakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Ujso³y i jej jednostek organizacyjnych



Og³oszenie z dnia 2024-05-06


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Ujso³y i jej jednostek organizacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Ujso³y

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000552099

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Gminna 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ujso³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-371

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (033) 8647-350

1.5.8.) Numer faksu: +48 (033) 8647-354

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugujsoly@ujsoly.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.ujsoly.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Ujso³y i jej jednostek organizacyjnych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6cc721ac-0b85-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00310660

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00087226/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Ujso³y i jej jednostek organizacyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6cc721ac-0b85-11ef-9b7e-467806a93518

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz – w szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) na ePUAP: Urz±d Gminy Ujso³y /8yln956btq/skrytka.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”);
2) W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny);
3) Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia;
4) Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”;
5) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza);
6) Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej RODO, informujê, ¿e:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych, jest Wójt Gminy Ujso³y, ul. Gminna 1, 34-371 Ujso³y, tel. +48 (033) 8647-350;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Ujso³y jest Pani Julia Grygny, tel. (033) 8647-350 wew. 31, email: j.grygny@ujsoly.com.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 – 19 oraz 74 – 76 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
Pozosta³e informacje w dokumentach zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PN/04/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Ujso³y i jej jednostek organizacyjnych w planowanej ilo¶ci: 284 041,00 kWh (284,041 MWh), w tym:
1) C11 I i II strefa – 83 371,00 kWh (83,371 MWh);
2) C12b I i II strefa – 99 011,00 kWh (99,011 MWh);
3) O12 I i II strefa – 3 347,00 kWh (3,347 MWh);
4) C12a I i II strefa – 99 312,00 kWh (99,312 MWh);
w okresie od 1 lipca 2024 roku do 31 grudnia 2025 roku, dla punktów poboru okre¶lonych w za³±cznik nr 5 do SWZ.
2. Podane ilo¶ci kWh i MWh oraz moc w za³±czniku nr 5 do SWZ (punkty poboru energii elektrycznej) i sporz±dzonym na jego podstawie za³±czniku nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym, s± ilo¶ciami szacunkowymi. Okre¶lenie przewidywanego poboru energii s³u¿y wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowi ze strony Zamawiaj±cego zobowi±zania do zakupu energii elektrycznej w podanych ilo¶ciach. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmiany ilo¶ci, bez konieczno¶ci zmiany warunków umowy oraz sporz±dzenia aneksu do umowy. Faktyczne zu¿ycie energii (mniejsze lub wiêksze od prognozy zu¿ycia energii wskazanej w za³±czniku nr 5 do SWZ), uzale¿nione bêdzie wy³±cznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiaj±cego, z tym, ¿e niezale¿nie od wielko¶ci zu¿ycia Wykonawca zobowi±zany jest w ka¿dym przypadku stosowaæ zaoferowane w ofercie ceny energii. Na powy¿sze Wykonawca wyra¿a zgodê.
3. Rozliczenie dostawy energii odbywaæ siê bêdzie na podstawie rzeczywistego zu¿ycia energii (wskazañ uk³adów pomiarowych) wg cen i stawek op³at wynikaj±cych ze z³o¿onej oferty.
4. Dostawa energii elektrycznej realizowana bêdzie na podstawie umowy sprzeda¿y, o której mowa w art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 266) – zwanej dalej „ustaw± – Prawo energetyczne”.
5. Niniejsze zamówienie nie obejmuje ¶wiadczenia us³ug dystrybucji energii elektrycznej.
6. Wykonawca zapewni sprzeda¿ energii elektrycznej zgodnie z obowi±zuj±cymi standardami jako¶ciowymi obs³ugi odbiorców okre¶lonymi w aktach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy Prawo Energetyczne. Warunkiem rozpoczêcia dostaw jest skuteczne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy.
7. Wykonawca zobowi±zany jest do pe³nienia obowi±zków podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach przedmiotu zamówienia.
8. Wykonawca musi posiadaæ aktualn± umowê lub promesê lub o¶wiadczenie o posiadaniu zawarcia umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego OSD, tj. Tauron Dystrybucja S.A. umo¿liwiaj±ce sprzeda¿ energii elektrycznej za po¶rednictwem sieci dystrybucyjnej OSD do punktów poboru Zamawiaj±cego.
9. Wy³oniony Wykonawca przygotuje, wype³ni i wy¶le poprzez w³a¶ciw± platformê wymiany informacji (nale¿±c± do lokalnego OSD) zg³oszenia sprzeda¿y energii elektrycznej (oraz w imieniu Zamawiaj±cego zg³osi potrzebê zawarcia nowych umów na dystrybucjê energii elektrycznej, o ile bêdzie to konieczne) na wszystkie punkty poboru energii elektrycznej (wymienione w za³±czniku nr 5 do SWZ) do Operatora Systemu Dystrybucyjnego (Tauron Dystrybucja S.A.) – w celu uzyskania pozytywnej ich weryfikacji na dzieñ 1 czerwca 2024 roku. W tym celu Wykonawca przygotuje równie¿ stosowne pe³nomocnictwo/pe³nomocnictwa (w ci±gu 2 dni od zawiadomienia Zamawiaj±cego o wyborze oferty Wykonawcy), które przed³o¿y Zamawiaj±cemu do podpisu. W przypadku negatywnej weryfikacji którego¶ punktu poboru energii elektrycznej Wykonawca powiadomi niezw³ocznie (7 dni liczone od momentu, gdy zg³oszenie umowy sprzeda¿y otrzyma status „negatywny”) o tym Zamawiaj±cego wraz z podaniem przyczyny negatywnej weryfikacji. Po ustaleniu Zamawiaj±cego z Wykonawc± przyczyn negatywnej weryfikacji, Wykonawca zg³osi umowê sprzeda¿y powtórnie do Operatora Systemu Dystrybucyjnego.
9. Wykaz punktów poboru energii elektrycznej zawarto w za³±czniku nr 5 do SWZ.
10. Zamawiaj±cy w za³±czniku nr 4 do SWZ zawar³ Istotne warunki umowy, których tre¶æ Wykonawca zobowi±zany bêdzie zawrzeæ w umowie z Zamawiaj±cym.
Zamawiaj±cy ustala minimalny termin p³atno¶ci na 21 dni, z zastrze¿eniem, ¿e Wykonawcy mog± zaoferowaæ termin zap³aty d³u¿szy, na warunkach opisanych w niniejszej SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne ¼ród³a energii

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, s³oneczna i j±drowa

09310000-5 - Elektryczno¶æ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostan± ocenione przez Zamawiaj±cego w oparciu o kryteria:
1) Najni¿sza Cena (C): waga kryterium – 60,00 %;
2) Termin p³atno¶ci (T): waga kryterium – 40,00%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:

Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie szczegó³owych warunków.

b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:

W ramach niniejszego warunku, Wykonawca zobowi±zany jest posiadaæ:
 aktualnie obowi±zuj±c± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu energi± elektryczn± wydanej przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki, zgodnie z art. 32 ust. 1 ustawy Prawo energetyczne,
 aktualn± umowê lub promesê umowy z Tauron Dystrybucja S.A., umo¿liwiaj±c± sprzeda¿ energii elektrycznej za po¶rednictwem sieci dystrybucyjnej Tauron Dystrybucja S.A. do punktów poboru Zamawiaj±cych i ich jednostek organizacyjnych.

c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie szczegó³owych warunków.

d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:

Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie szczegó³owych warunków.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zamawiaj±cy nie precyzuje szczegó³owych wymagañ dotycz±cych sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia poza wynikaj±cymi z przepisów ustawy Pzp oraz dokumentów zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zamian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony, wyra¿onej w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. Zakazuje siê istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy, o których mowa w 454 ust. 2 ustawy Pzp, chyba ¿e zmiana bêdzie dotyczy³a nastêpuj±cych postanowieñ umowy w zakresie:
1) Zmiany sposobu realizacji umowy lub zakresu umowy w przypadku, gdy:
a) bêdzie to konieczne ze wzglêdu na zapewnienie bezpieczeñstwa lub zapobie¿eniu awarii,
b) bêdzie to konieczne ze wzglêdu na zmianê przepisów prawa,
c) usprawni realizacje dostaw,
d) poprawi efektywno¶æ wykonywania przedmiotu umowy,
e) zmiana pozostaje w zwi±zku z konieczno¶ci± realizacji postulatów osób trzecich nieuwzglêdnionych na etapie podpisania Umowy, a ze wzglêdów spo³ecznych koniecznych do spe³nienia.
2) Zmiany jednostkowej ceny brutto za 1 MWh o kwotê wynikaj±c± ze zmiany przepisów prawa maj±cych wp³yw na wysoko¶æ ceny brutto za 1 MWh, zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz stawki opodatkowania podatkiem akcyzowym. Zmiana mo¿e nast±piæ na pisemny, uzasadniony wniosek Wykonawcy, odpowiednio o kwotê podatku wynikaj±c± ze stawki tego podatku obowi±zuj±c± w chwili powstania obowi±zku podatkowego, z dniem wej¶cia w ¿ycie odpowiednich przepisów. W przypadku zmiany przepisów prawa maj±cych wp³yw na wysoko¶æ ceny brutto za 1 MWh (ustalaj±cych przyk³adowo cenê maksymaln±, „zamra¿aj±cych” poziom cen), Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ zmiany jednostkowej ceny brutto za 1 MWh. W takim wypadku zmiana jednostkowej ceny brutto za 1 MWh bêdzie obowi±zywaæ od dnia wej¶cia w ¿ycie wy¿ej wskazanych przepisów prawa.
Warunkiem wprowadzenia zmiany jednostkowej ceny brutto za 1 MWh jest ustawowa zmiana stawki podatku VAT lub ustawowa zmiana opodatkowania energii podatkiem akcyzowym lub inna zmiana przepisów prawa maj±cych wp³yw na wysoko¶æ ceny brutto za 1 MWh.
3) Zmiany ilo¶ci punktów poboru energii wskazanych w za³±czniku do Umowy oraz zmiany lokalizacji, pozostaj±cych jednak w rejonie dzia³ania Zamawiaj±cego. Zwiêkszenie punktów poboru lub zmiana grupy taryfowej mo¿liwe jest jedynie w obrêbie grup taryfowych, które zosta³y ujête w SWZ oraz wycenione w Formularzu cenowym. Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ moc umown± do obiektów w ramach okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w przedmiocie zamówienia grup taryfowych.
Zmiana ilo¶ci punktów poboru energii elektrycznej wynikaæ mo¿e np. z likwidacji punktu poboru, budowy nowego punktu poboru, zmiany stanu prawnego punktu poboru, zmiany w zakresie odbiorcy, zaistnienia przeszkód prawnych i formalnych uniemo¿liwiaj±cych przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, w tym w przypadku zaistnienia przeszkód uniemo¿liwiaj±cych rozwi±zanie dotychczas obowi±zuj±cych umów.
4) Zmian w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu Umowy.
5) Zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci: rezygnacja z realizacji czê¶ci przedmiotu Umowy, przy czym nie wiêcej ni¿ 30 % zakresu zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce Wykonawcy zostanie pomniejszone o odpowiednie kwoty.
6) Nie stanowi± zmiany Umowy w rozumieniu 454 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych zmiany dotycz±ce w szczególno¶ci:
a) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno – organizacyjn± Umowy,
b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miêdzy stronami.
Dalsze zapisy w istotnych warunkach umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-05-14 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty nale¿y sk³adaæ przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-14 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-06-12

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.