Ogłoszenie z dnia 2024-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00145831/01 - Wynik z dnia 2023-03-22
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa wykonywania czynności związanych z komercjalizacją wyników badań naukowych i prac rozwojowych posiadanych przez INTiBS PAN oraz związanych z transferem technologii i promocji nauki.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Instytut Niskich Temperatur i Badań Strukturalnych PAN im. Włodzimierza Trzebiatowskiego we Wrocławiu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000326109
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Okólna 2
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 50-422
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial_zakupow@intibs.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.intibs.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00310694
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-05-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00229106
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
246000
Po zmianie:
369000,00
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.5. Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy Przed zmianą:
246000,00
Po zmianie:
369000,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Wykonawca wystosował do Zamawiającego dnia 11.12.2023 wniosek w przedmiocie zwiększenia wynagrodzenia powołując się na niespodziewany wzrost kosztów prowadzenia działalności spółki celowej INTiBS PAN, m.in. wzrost wydatków na utrzymanie w mocy bieżących patentów INTiBS PAN oraz na nowe zgłoszenia patentowe związane z działalnością naukowców pracujących dla INTiBS PAN. Koszty opisane w zdaniu poprzednim, nie były możliwe do przewidzenia ani przez Wykonawcę, ani przez Zamawiającego pomimo dochowania należytej staranności. Przyczyną zmiany kosztów prowadzenia działalności Centrum Transferu Technologii INTech Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością jest niemożliwość przewidzenia ilości nowych zgłoszeń patentowych w ciągu całego okresu trwania umowy oraz wzrost kosztów wynikających ze zgłoszenia nowych patentów i utrzymania obecnych patentów INTiBS PAN.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
Pierwotna umowa nr DZ.263.1.2023 z dnia 21.03.2023 opiewa na kwotę 200 000,00 zł netto, tj. 246 000,00 zł brutto, po zmianie - 300 000 zł netto, tj. 369 000 zł brutto (wprowadzono aneksem do umowy - zwiększenie kwoty netto do 50% wartości pierwotnej umowy.).
Zmiana w zakresie wynagrodzenia wykonawcy, wprowadzona na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, ma charakter obiektywny i będzie wprowadzona w celu przywrócenia równowagi ekonomicznej stron umowy, jaka istniała w momencie jej zawarcia, a która została zakłócona przez określone zjawiska, które zaistniały na etapie realizacji kontraktu.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
123000,0
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 1) Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.