eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzcinicaPrzebudowa drogi gminnej w m. Smardze



Ogłoszenie z dnia 2023-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w m. Smardze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzcinica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854926

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 47

1.5.2.) Miejscowość: Trzcinica

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-620

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627815000

1.5.8.) Numer faksu: 627815001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@trzcinica.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcinica.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

pzp.trzcinica.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej w m. Smardze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc54f5a1-0377-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310764

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024394/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa drogi gminnej w m. Smardze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246823

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRS-VI.271.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej w m. Smardze na odcinku od km 0+039 do 0+240,74 na działce nr. 343
7. Podstawowy zakres inwestycji obejmuje:
- roboty przygotowawcze,
- roboty ziemne,
- rozbiórkę istniejącej konstrukcji jezdni z korytowaniem pod jezdnię, zjazdy oraz poboczy kamiennych,
- wykonanie podbudowy z chudego betonu oraz podbudowy z kamienia łamanego,
- wykonanie nawierzchni jezdni i zjazdów z betonu asfaltowego,
- utwardzenie poboczy kamieniem łamanym typu niesort,
- odtworzenie rowu chłonnego.
Inne wymagania i uwagi:
a) Okres rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji, o którym mowa w lit. b.
b) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres nie krótszy niż
3 lata, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, przy czym okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym podstępowaniu.
c) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia powoła kierownika budowy.
d) Wykonawca przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przedstawienia
certyfikatów, deklaracji zgodności lub atestów jakościowych wmontowanych urządzeń oraz innych
dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
e) Wykonawca zobowiązuje się rzetelnie i terminowo wykonać przedmiot zamówienia zgodnie
z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, współczesną
wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi, standardami,
zasadami sztuki budowlanej oraz etyką zawodową.
f) Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do:
- zapewnienia obsługi geodezyjnej (geodezyjnego wytyczenia w terenie),
- dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej (2 egz.) oraz geodezyjnej inwentaryzacji
powykonawczej (3 egz. map),
- zapewnienia bezpieczeństwa ruchu drogowego w czasie wykonywania robót, a także opracowania
projektu organizacji ruchu wraz z niezbędnymi ustaleniami i zezwoleniami,
- przestrzegania i spełniania warunków oraz wymogów zawartych w opiniach, uzgodnieniach i
decyzjach organów i instytucji opiniujących i uzgadniających projekt budowlany,
- dopełnienia wszelkich zaleceń wynikających z uzgodnień branżowych projektu, w tym czynności
formalno-prawnych,
- uzyskania uzgodnień, badań i opinii niezbędnych do użytkowania przedmiotu zamówienia,
- codziennego utrzymania czystości i porządku na terenie wykonywania robót budowlanych (bieżącego
usuwania zbędnych materiałów, odpadów i śmieci po zakończeniu dnia pracy),
- zorganizowania i zabezpieczenia frontu robót w taki sposób, aby nie stworzyć zagrożenia dla osób
przebywających na terenie inwestycji,
- natychmiastowego i skutecznego usunięcia wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez
Wykonawcę w trakcie realizacji robót,
- czynnego udziału w odbiorach przez służby zewnętrzne,
- zabezpieczenia placu budowy pod względem bhp i p.poż. oraz ponoszenia odpowiedzialności wobec
Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji umowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących dokumentach:
a) Projekt budowlany „Przebudowa drogi gminnej w m. Smardze” – załącznik nr 9 do SWZ,
b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót drogowych dla „Przebudowa drogi gminnej
w m. Smardze” – załącznik nr 10 do SWZ,
c) Przedmiar „Przebudowa drogi gminnej w m. Smardze” – załącznik nr 11
do SWZ.

W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji technicznej zawarte jest odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa
w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, czyli takie, które zagwarantują realizację przedmiotu zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach.
W takiej sytuacji Wykonawca, w przypadku zamiaru zastosowania rozwiązań równoważnych, zobowiązany jest wskazać te rozwiązania i wykazać, za pomocą dowolnych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W takiej sytuacji w/w dokumenty będą stanowiły przedmiotowe środki dowodowe i Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć je wraz z ofertą.
Jednocześnie, zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy PZP, jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia uzupełnienia lub wyjaśnienia w wyznaczonym terminie.
UWAGA: Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, Wykonawca przygotowuje ofertę na podstawie dokumentacji technicznych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki nr 9 i nr 10 do SWZ. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udostępnienia przedmiarów w wersji edytowalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259173,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294520,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259173,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe"INKADRO" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367772178

7.3.3) Ulica: Rąbczyn 56B

7.3.4) Miejscowość: Raszków

7.3.5) Kod pocztowy: 63-440

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259173,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.