Ogłoszenie z dnia 2023-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00235456/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-26
- 2023/BZP 00247180/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-05
- 2023/BZP 00250090/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa operatora do organizacji 12. Dorocznego Forum Doradczego
Szlaków Kultury Rady Europy w EC1 Łódź
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: „EC1 Łódź – Miasto Kultury” w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100522238
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Targowa 1/3
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-022
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ec1lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ec1lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ec1lodz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucja kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa operatora do organizacji 12. Dorocznego Forum DoradczegoSzlaków Kultury Rady Europy w EC1 Łódź
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29c4defa-faf6-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310909
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020866/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Usługa operatora do organizacji 12. Dorocznego Forum Doradczego Szlaków Kultury Rady Europy w EC1 Łódź
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00235456
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 383/WZK/TP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 727170,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego przygotowania i organizacji 12. Dorocznego Forum Doradczego Szlaków Kulturowych Rady Europy (dalej, również jako Forum), odbywającego się w dniach 20-22.09.2023 r.
W ramach realizacji przedmiotu Umowy, Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
1) aranżacji i zabudowy oraz wyposażenia następujących przestrzeni: Foyer (Jezioro Pamięci), Hala Maszyn, antresola Hali Maszyn, Sale konferencyjne, Audytorium oraz Sala Panoramiczna (lub Ogród Zimowy) na terenie EC1 Łódź na potrzeby realizacji programu Forum, usług cateringowych oraz strefy wystawienniczej;
2) zapewnienia WI-FI oraz dostępu do Internetu dla wszystkich uczestników Forum;
3) zapewnienia niezbędnej obsługi technicznej;
4) realizacji transmisji on-line oraz streamingu dwustronnego z wykorzystaniem dedykowanej platformy on-line;
5) nagrania oraz dostarczenia dokumentacji audiowizualnej Forum;
6) zapewnienia usługi cateringowej i obsługi stref cateringowych na terenie EC1 oraz w trakcie Gali Dinner na terenie Hotelu Vienna House Andel’s Łódź;
7) świadczenia profesjonalnej obsługi fotograficznej Forum wraz z obróbką cyfrową wykonanych zdjęć;
8) świadczenia usług tłumaczenia symultanicznego (wraz z niezbędną infrastrukturą i obsługą techniczną) oraz tłumaczenia konsekutywnego;
9) zapewnienia personelu pomocniczego do obsługi Forum, w tym osoby pełniącej funkcję Koordynatora realizacyjnego Forum;
10) wykonania projektu aranżacji przestrzeni EC1 na potrzeby realizacji przedmiotu umowy;
11) transportu, montażu, uruchomienia i demontażu sprzętu i wyposażenia oraz zapewnienia niezbędnego okablowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ/OPZ) – załącznik nr 1 do SWZ,
2) projektowane postanowienia umowy (PPU) – załącznik nr 2 do SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79950000-8 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79961000-8 - Usługi fotograficzne
79540000-1 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych
32321200-1 - Urządzenia audiowizualne
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
32342000-2 - Urządzenia głośnikowe
39154000-6 - Sprzęt wystawowy
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55310000-6 - Restauracyjne usługi kelnerskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 760580,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1101193,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 760580,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Grupa Fabricum Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Acora Sp.z o.o.; KACPRZAK ESTRADA ALBERT KACPRZAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292743153
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
usługa cateringowa: Przemysław Rokicki
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KACPRZAK ESTRADA ALBERT KACPRZAK
jakie przetargi wygrała firma
KACPRZAK ESTRADA ALBERT KACPRZAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 760580,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-10INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- EZ.28.183.2024 Usługa okresowego przeglądu technicznego 60 szt. respiratorów Hamilton w okresie 01.02.2025 do 31.12.2025 dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi.
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla trzech jednostek Policji garnizonu łódzkiego
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: "Odbetonowanie terenów miejskich w formule zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług przygotowania i dostarczenia obiadów (wsparcie towarzyszące) dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "WISIENKA 4",
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Usługa zabudowy powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów BIOFACH 2025 w dniach 11-14.02.2025 r. w Norymberdze w Niemczech
- Kompleksowa organizacja i obsługa czterech 2-dniowych spotkań stacjonarnych w ramach projektu "Sieć dostępności cyfrowej wsparcie systemowego wdrażania dostępności cyfrowej w podmiotach publicznych"
- "Obóz zimowy dla dzieci z rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej w ramach projektu pn. Wsparcie i Rozwój Rodzinnej Pieczy Zastępczej Powiatu Lidzbarskiego"
- Kompleksowa organizacja wizyty studyjnej w Japonii
- Świadczenie usług cateringowych w filii Krajowej Szkoły Skarbowości we Wrocławiu
więcej: Urządzenia audiowizualne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.