Ogłoszenie z dnia 2023-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00227012/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco – kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322436
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 1
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@radom.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://radom.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8e415b90-f885-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco – kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e415b90-f885-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310915
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032835/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zapewnienie kompleksowej obsługi serwisowej urządzeń drukująco - kopiujących użytkowanych w Sądzie Rejonowym w Radomiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00227012
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp-232-3/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco – kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50323000-5 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych
50313100-3 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek
50313200-4 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek
48421000-5 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 243540 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265680 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 243540 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRINT FLOW SOLUTIONS M.Sianos Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010800390
7.3.3) Ulica: Plac Konstytucji 5 lok.19
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-657
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRINT FLOW SOLUTIONS M. SIANOS SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PRINT FLOW SOLUTIONS M. SIANOS SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 243540 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Świadczenie usługi wsparcia dla modułu eKancelaria systemu SFINKS wykorzystywanego przez jednostki Resortu Finansów
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów oraz papieru xero w 2025 r.
- P.32.2025 Zakup i dostawa pieczywa dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12
- P-21/2025 Zakup i dostawa elementów jednorazowych wstrzykiwacza kontrastu CT Expres TM 4D firmy BRACCO dla Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Usługa dotycząca wykonania aktualizacji bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) dla m. Radomia - sieci elektroenergetycznej.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie poziomu bezpieczeństwa środowiska IT Urzędu Gminy i Miasta w Miechowie poprzez wdrożenie zaawansowanych narzędzi i mechanizmów szkoleniowych, programistycznych i sprzętowych.
- Usługa druku, montażu i demontażu materiałów wielkoformatowych w przestrzeniach Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- "Usługa drukowania offsetowego i cyfrowego plakatów na potrzeby Teatru Wielkiego - Opery Narodowej"
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych
- Usługa wykonania kalendarzy oraz tarcz dla potrzeb jednostek będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Dostawa oraz dystrybucja druku miesięcznika "Forum Penitencjarne"
więcej: Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.