Ogłoszenie z dnia 2021-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00208688/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie miasta i gminy Pisz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pisz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gustawa Gizewiusza 5
1.5.2.) Miejscowość: Pisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 874241226
1.5.8.) Numer faksu: 874241238
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@pisz.home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pisz.pl/bip
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie miasta i gminy Pisz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e184819-24d6-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310920
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001742/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa i montaż elementów placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie miasta i gminy Pisz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00208688/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Org.271.13.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych na terenie miasta i gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel.Przedmiot zamówienia został podzielony na 21 zadań:
1. Zadanie nr 1 obejmuje dostawę i montaż elementów siłowni zewnętrznej na działce o nr geod. 64/7 - w miejscowości Babrosty, obręb Babrosty:
- urządzenia typu biegacz i orbitrek – 1 szt.,
- urządzenia typu wioślarz i stepper – 1 szt.,
- urządzenia typu biegacz i narty – 1 szt.;
2. Szczegółowe cechy techniczne i jakościowe urządzeń oraz parametry urządzeń określone zostały w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Zakupu i Montażu Elementów Placów Zabaw oraz Siłowni Zewnętrznych stanowiącej załączniku nr 7 do SWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
4.5.5.) Wartość części: 9550,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych na terenie miasta i gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel.Przedmiot zamówienia został podzielony na 21 zadań:
1. Zadanie nr 2 obejmuje dostawę i montaż elementów placu zabaw na działce
o nr geod. 102/2 - w miejscowości Bogumiły, obręb Bogumiły zestawu zabawowego typu dwie wieże z daszkiem w składzie: ślizg standardowy, drabinka wejściowa, podest pełny wiszący, tunel rurowy, skałka wspinaczkowa skośna, skałka wspinaczkowa z liną pomocniczą – 1 szt.;
2. Szczegółowe cechy techniczne i jakościowe urządzeń oraz parametry urządzeń określone zostały w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Zakupu i Montażu Elementów Placów Zabaw oraz Siłowni Zewnętrznych stanowiącej załączniku nr 7 do SWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
4.5.5.) Wartość części: 10857,72 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych na terenie miasta i gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel.Przedmiot zamówienia został podzielony na 21 zadań:
1. Zadanie nr 3 obejmuje dostawę i montaż elementów placu zabaw i siłowni zewnętrznej na działce o nr geod. 7/24 – w miejscowości Borki, obręb Borki:
- urządzenia typu huśtawka wagowa – 1 szt.,
- urządzenia typu biegacz i orbitrek – 1 szt.,
- urządzenia typu surfer i twister – 1 szt.,
- urządzenia typu wioślarz i stepper – 1 szt.,
- urządzenia typu biegacz i narty – 1 szt.
2. Szczegółowe cechy techniczne i jakościowe urządzeń oraz parametry urządzeń określone zostały w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Zakupu i Montażu Elementów Placów Zabaw oraz Siłowni Zewnętrznych stanowiącej załączniku nr 7 do SWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8c do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
4.5.5.) Wartość części: 12852,03 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych na terenie miasta i gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel.Przedmiot zamówienia został podzielony na 21 zadań:
1. Zadanie nr 4 obejmuje dostawę i montaż elementów placu zabaw na działce
o nr geod. 28/2 – w miejscowości Ciesina, obręb Ciesina:
- urządzenia typu domek na palach - zjeżdżalnia – 1 szt.,
- urządzenia typu wieża z piaskownicą i podwójną huśtawką – 1 szt.;
2. Szczegółowe cechy techniczne i jakościowe urządzeń oraz parametry urządzeń określone zostały w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Zakupu i Montażu Elementów Placów Zabaw oraz Siłowni Zewnętrznych stanowiącej załączniku nr 7 do SWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8d do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
4.5.5.) Wartość części: 10896,28 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych na terenie miasta i gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel.Przedmiot zamówienia został podzielony na 21 zadań:
1. Zadanie nr 5 obejmuje dostawę i montaż elementów siłowni zewnętrznej
na działce o nr geod. 67/1 – w miejscowości Hejdyk, obręb Hejdyk:
- urządzenia typu orbitrek – 1 szt.,
- urządzenia typu biegacz – 1 szt.,
- urządzenia typu rowerek – 1 szt.;
2. Szczegółowe cechy techniczne i jakościowe urządzeń oraz parametry urządzeń określone zostały w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Zakupu i Montażu Elementów Placów Zabaw oraz Siłowni Zewnętrznych stanowiącej załączniku nr 7 do SWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8e do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
4.5.5.) Wartość części: 8590,21 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych na terenie miasta i gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel.Przedmiot zamówienia został podzielony na 21 zadań:
1. Zadanie nr 6 obejmuje dostawę i montaż elementów placu zabaw na działce
o nr geod. 9/4 - w miejscowości Kałęczyn, obręb Borki zestawu zabawowego typu plac zabaw w składzie: dwie wieże z daszkiem, zjeżdżalnie, ścianka, most, wspinaczka – 1 szt.;
2. Szczegółowe cechy techniczne i jakościowe urządzeń oraz parametry urządzeń określone zostały w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Zakupu i Montażu Elementów Placów Zabaw oraz Siłowni Zewnętrznych stanowiącej załączniku nr 7 do SWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8f do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
4.5.5.) Wartość części: 7303,25 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych na terenie miasta i gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel.Przedmiot zamówienia został podzielony na 21 zadań:
1. Zadanie nr 7 obejmuje dostawę i montaż elementów siłowni zewnętrznej na działce o nr geod. 49/4 – w miejscowości Kocioł Duży, obręb Kocioł Duży:
- urządzenia typu biegacz i narty – 1 szt.,
- urządzenia typu surfer i twister – 1 szt.;
2. Szczegółowe cechy techniczne i jakościowe urządzeń oraz parametry urządzeń określone zostały w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Zakupu i Montażu Elementów Placów Zabaw oraz Siłowni Zewnętrznych stanowiącej załączniku nr 7 do SWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8g do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
4.5.5.) Wartość części: 5400,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych na terenie miasta i gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel.Przedmiot zamówienia został podzielony na 21 zadań:
1. Zadanie nr 8 obejmuje dostawę i montaż elementu placu zabaw na działce
o nr geod. 1/12 – w miejscowości Liski, obręb Liski urządzenia typu karuzela tarczowa – otwarta – 1 szt.;
2. Szczegółowe cechy techniczne i jakościowe urządzeń oraz parametry urządzeń określone zostały w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Zakupu i Montażu Elementów Placów Zabaw oraz Siłowni Zewnętrznych stanowiącej załączniku nr 7 do SWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8h do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
4.5.5.) Wartość części: 4883,11 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych na terenie miasta i gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel.Przedmiot zamówienia został podzielony na 21 zadań:
1. Zadanie nr 9 obejmuje dostawę i montaż elementów placu zabaw i siłowni zewnętrznej na działce o nr geod. 33 – w miejscowości Maldanin, obręb Maldanin:
- urządzenia typu wioślarz – 1 szt.,
- urządzenia typu wyciskanie siedząc – 1 szt.,
- urządzenia typu narciarz – 1 szt.,
- urządzenia typu motyl – 1 szt.,
- zestawu typu plac zabaw gimnastyczny z huśtawką i koszem do koszykówki - 1 szt.,
- urządzenia typu sprężynowiec pojedynczy - lew – 1 szt.;
2. Szczegółowe cechy techniczne i jakościowe urządzeń oraz parametry urządzeń określone zostały w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Zakupu i Montażu Elementów Placów Zabaw oraz Siłowni Zewnętrznych stanowiącej załączniku nr 7 do SWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8i do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
4.5.5.) Wartość części: 16869,91 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych na terenie miasta i gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel.Przedmiot zamówienia został podzielony na 21 zadań:
1. Zadanie nr 10 obejmuje dostawę i montaż elementów placu zabaw i siłowni zewnętrznej na działce o nr geod. 273/2 – w miejscowości Pietrzyki, obręb Stare Guty:
- urządzenia typu motyl – 1 szt.,
- urządzenia typu bujak na sprężynie – 1 szt.;
2. Szczegółowe cechy techniczne i jakościowe urządzeń oraz parametry urządzeń określone zostały w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Zakupu i Montażu Elementów Placów Zabaw oraz Siłowni Zewnętrznych stanowiącej załączniku nr 7 do SWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8j do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
4.5.5.) Wartość części: 5467,56 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych na terenie miasta i gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel.Przedmiot zamówienia został podzielony na 21 zadań:
1. Zadanie nr 11 obejmuje dostawę i montaż elementów placu zabaw na działce
o nr geod. 15/7 – w miejscowości Rakowo, obręb Rakowo Piskie zestawu zabawowego typu dwie wieże z daszkiem w składzie: ślizg standardowy, drabinka wejściowa, podest pełny wiszący, tunel rurowy, skałka wspinaczkowa skośna, skałka wspinaczkowa z liną pomocniczą – 1 szt.;
2. Szczegółowe cechy techniczne i jakościowe urządzeń oraz parametry urządzeń określone zostały w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Zakupu i Montażu Elementów Placów Zabaw oraz Siłowni Zewnętrznych stanowiącej załączniku nr 7 do SWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8k do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
4.5.5.) Wartość części: 11210,02 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych na terenie miasta i gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel.Przedmiot zamówienia został podzielony na 21 zadań:
1. Zadanie nr 12 obejmuje dostawę i montaż elementu placu zabaw na działce o nr geod. 134 – w miejscowości Rostki, obręb Rostki urządzenia typu huśtawka bocianie gniazdo – 1 szt.;
2. Szczegółowe cechy techniczne i jakościowe urządzeń oraz parametry urządzeń określone zostały w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Zakupu i Montażu Elementów Placów Zabaw oraz Siłowni Zewnętrznych stanowiącej załączniku nr 7 do SWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8l do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
4.5.5.) Wartość części: 3202,43 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych na terenie miasta i gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel.Przedmiot zamówienia został podzielony na 21 zadań
1. Zadanie nr 13 obejmuje dostawę i montaż elementów placu zabaw na działce
o nr geod. 125/5 – w miejscowości Snopki, obręb Snopki:
- urządzenia typu zestaw zabawowy w składzie: dwie wieże, ślizg, pomost, tunel – 1 szt.,
- urządzenia typu huśtawka ważka na sprężynach – 1 szt.,
- urządzenia typu sprężynowiec pojedynczy - samochodzik – 1 szt.
- urządzenia typu sprężynowiec pojedynczy - wywrotka – 1 szt.,
- urządzenia typu kiwak – 1 szt.;
2. Szczegółowe cechy techniczne i jakościowe urządzeń oraz parametry urządzeń określone zostały w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Zakupu i Montażu Elementów Placów Zabaw oraz Siłowni Zewnętrznych stanowiącej załączniku nr 7 do SWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8ł do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
4.5.5.) Wartość części: 29649,55 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych na terenie miasta i gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel.Przedmiot zamówienia został podzielony na 21 zadań:
1. Zadanie nr 14 obejmuje dostawę i montaż elementu siłowni zewnętrznej
na działce o nr geod. 280/1 – w miejscowości Stare Guty, obręb Stare Guty urządzenia typu twister i krzesło – 1 szt.;
2. Szczegółowe cechy techniczne i jakościowe urządzeń oraz parametry urządzeń określone zostały w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Zakupu i Montażu Elementów Placów Zabaw oraz Siłowni Zewnętrznych stanowiącej załączniku nr 7 do SWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8m do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
4.5.5.) Wartość części: 2500,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych na terenie miasta i gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel.Przedmiot zamówienia został podzielony na 21 zadań:
1. Zadanie nr 15 obejmuje dostawę i montaż elementów placu zabaw na działce
o nr geod. 29/4 – w miejscowości Szczechy Wielkie, obręb Szczechy Wielkie:
- urządzenia typu huśtawka podwójna z bocianim gniazdem – 1 szt.,
- urządzenia typu pomost z belką – 1 szt.;
2. Szczegółowe cechy techniczne i jakościowe urządzeń oraz parametry urządzeń określone zostały w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Zakupu i Montażu Elementów Placów Zabaw oraz Siłowni Zewnętrznych stanowiącej załączniku nr 7 do SWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8n do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
4.5.5.) Wartość części: 8510,56 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych na terenie miasta i gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel.Przedmiot zamówienia został podzielony na 21 zadań:
1. Zadanie nr 16 obejmuje dostawę i montaż elementów siłowni zewnętrznej
na działce o nr geod. 2/38 - w miejscowości Szeroki Bór Piski, obręb Snopki:
- urządzenia typu rowerek – 1 szt.,
- urządzenia typu narciarz – 1 szt.;
2. Szczegółowe cechy techniczne i jakościowe urządzeń oraz parametry urządzeń określone zostały w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Zakupu i Montażu Elementów Placów Zabaw oraz Siłowni Zewnętrznych stanowiącej załączniku nr 7 do SWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8o do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
4.5.5.) Wartość części: 5570,37 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych na terenie miasta i gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel.Przedmiot zamówienia został podzielony na 21 zadań:
1. Zadanie nr 17 obejmuje dostawę i montaż elementu placu zabaw na działce
o nr geod. 18/1 – w miejscowości Wąglik, obręb Wąglik urządzenia typu sprężynowiec podwójny - bujak osiołki – 1 szt.;
2. Szczegółowe cechy techniczne i jakościowe urządzeń oraz parametry urządzeń określone zostały w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Zakupu i Montażu Elementów Placów Zabaw oraz Siłowni Zewnętrznych stanowiącej załączniku nr 7 do SWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8p do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
4.5.5.) Wartość części: 1241,19 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych na terenie miasta i gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel.Przedmiot zamówienia został podzielony na 21 zadań:
1. Zadanie nr 18 obejmuje dostawę i montaż elementu placu zabaw na działce
o nr geod. 28/2 – w miejscowości Jaśkowo, obręb Jaśkowo urządzenia typu huśtawka metalowa podwójna – 1 szt.;
2. Szczegółowe cechy techniczne i jakościowe urządzeń oraz parametry urządzeń określone zostały w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Zakupu i Montażu Elementów Placów Zabaw oraz Siłowni Zewnętrznych stanowiącej załączniku nr 7 do SWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8r do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
4.5.5.) Wartość części: 2535,65 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych na terenie miasta i gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel.Przedmiot zamówienia został podzielony na 21 zadań:
1. Zadanie nr 19 obejmuje dostawę i montaż elementów placu zabaw i siłowni zewnętrznej na działce o nr geod. 121/1 – w miejscowości Zdory, obręb Zdory:
- zestawu typu plac zabaw w składzie: domek, zjeżdżalnia, ścianka, pomost, wspinaczka – 1 szt.,
- urządzenia typu drabinka – 1 szt.,
- urządzenia typu prasa nożna – 1 szt.;
2. Szczegółowe cechy techniczne i jakościowe urządzeń oraz parametry urządzeń określone zostały w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Zakupu i Montażu Elementów Placów Zabaw oraz Siłowni Zewnętrznych stanowiącej załączniku nr 7 do SWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8s do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
4.5.5.) Wartość części: 9438,32 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych na terenie miasta i gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel.Przedmiot zamówienia został podzielony na 21 zadań:
1. Zadanie nr 20 obejmuje dostawę i montaż urządzeń zabawowo – zręcznościowych na części działki o nr geod. 105 obręb Pisz 1:
- urządzenia typu zestaw zabawowy z zjeżdżalnią – 1 szt.,
- urządzenia typu piaskownica – 1 szt.,
- urządzenia typu orbitrek z wyciskaniem siedząc na pylonie – 1 szt.,
- tablica informacyjna – regulamin – 1 szt.;
2. Szczegółowe cechy techniczne i jakościowe urządzeń oraz parametry urządzeń określone zostały w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Zakupu i Montażu Elementów Placów Zabaw oraz Siłowni Zewnętrznych stanowiącej załączniku nr 7 do SWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8t do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
4.5.5.) Wartość części: 29186,79 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych na terenie miasta i gminy Pisz, polegających na doposażeniu istniejących placów zabaw i siłowni zewnętrznych, poprzez zamontowanie urządzeń w nowym miejscu przeznaczonym na ten cel.Przedmiot zamówienia został podzielony na 21 zadań:
1. Zadanie nr 21 obejmuje dostawę i montaż urządzeń zabawowo – zręcznościowych na części działki o nr geod. 473/21 obręb Pisz 2:
- urządzenia typu zestaw zabawowy z zjeżdżalnią – 1 szt.,
- urządzenia typu trampolina – 1 szt.,
- urządzenia typu huśtawka podwójna z bocianim gniazdem – 1 szt.,
- tablica informacyjna – regulamin – 1 szt.
2. Szczegółowe cechy techniczne i jakościowe urządzeń oraz parametry urządzeń określone zostały w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Zakupu i Montażu Elementów Placów Zabaw oraz Siłowni Zewnętrznych stanowiącej załączniku nr 7 do SWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8u do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu
4.5.5.) Wartość części: 33245,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11648,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17150,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11648,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fit Park Sp. z o. o. – Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562310727
7.3.3) Ulica: Turkusowa 60
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIT PARK SP. Z O.O. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FIT PARK SP. Z O.O. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11648,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-16Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 5 października 2021 r. Zamawiający – Gmina Pisz wszczął postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, które zostało podzielone na 21 zadań. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 5 października 2021 r. pod nr 2021/BZP 00208688/01. Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 13 października 2021 r. do godz. 10:00, wpłynęły dwie oferty na zadanie nr 2. Ceny wszystkich złożonych dwóch ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia – zadania nr 2 zamierza przeznaczyć 13.355,00 zł brutto i udostępnił tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal) przed otwarciem ofert. Cena złożonej oferty z najniższą ceną wyniosła 19.044,34 zł brutto. Zamawiający, po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych, nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejsze oferty. W związku z powyższym, mając na uwadze art. 255 pkt 3 ustawy, mówiący o tym, że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do najniższej ceny, postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie nr 2 zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27675,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27675,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 5 października 2021 r. Zamawiający – Gmina Pisz wszczął postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, które zostało podzielone na 21 zadań. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 5 października 2021 r. pod nr 2021/BZP 00208688/01. Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 13 października 2021 r. do godz. 10:00, wpłynęły trzy oferty na zadanie nr 3 niepodlegające odrzuceniu.
W dniu 5 listopada 2021 r. Zamawiający na podstawie art. 239 ust. 1 ustawy w związku z art. 266 ustawy, wybrał ofertę nr 5, za łączną cenę 17 084,70 zł brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia określonego w Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SWZ”, która spełniała wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ oraz według kryteriów przyjętych w SWZ uzyskała najwyższą liczbę punktów, w wyniku czego została wybrana jako najkorzystniejsza złożona oferta. W dniu 15 listopada 2021 r. do Zamawiającego wpłynęło pismo informujące, że Wykonawca rezygnuje z podpisania umowy na zadanie nr 3. Zamawiający odstąpił od badania i oceny pozostałych niepodlegających odrzuceniu ofert, z uwagi na fakt, iż cena pozostałych ofert złożonych na zadanie nr 3 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Na sfinansowanie zamówienia – zadania nr 3, zamierza przeznaczyć 15 808,00 zł brutto i udostępnił tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal) przed otwarciem ofert. Cena pozostałych złożonych oferty z najniższą ceną wynosi 17 220,00 zł brutto. Zamawiający, po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych, nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny pozostałej najkorzystniejsze oferty. W związku z powyższym, mając na uwadze art. 255 pkt 3 ustawy, mówiący o tym, że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do najniższej ceny, postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie nr 3 zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17084,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18081,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 5 października 2021 r. Zamawiający – Gmina Pisz wszczął postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, które zostało podzielone na 21 zadań. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 5 października 2021 r. pod nr 2021/BZP 00208688/01. Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 13 października 2021 r. do godz. 10:00, nie została złożona żadna oferta na zadanie nr 4.
W związku z powyższym, mając na uwadze art. 255 pkt 1 ustawy, mówiący o tym,
że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty, postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie nr 4 zostało unieważnione.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6273,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9953,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7170,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fit Park Sp. z o. o. – Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562310727
7.3.3) Ulica: Turkusowa 60
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7170,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-16Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 5 października 2021 r. Zamawiający – Gmina Pisz wszczął postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, które zostało podzielone na 21 zadań. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 5 października 2021 r. pod nr 2021/BZP 00208688/01. Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 13 października 2021 r. do godz. 10:00, wpłynęły dwie oferty na zadanie nr 6. Ceny wszystkich złożonych dwóch ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia – zadania nr 6 zamierza przeznaczyć 8.983,00 zł brutto i udostępnił te informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal) przed otwarciem ofert. Cena złożonej oferty z najniższą ceną wyniosła 19.704,60 zł brutto. Zamawiający, po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych, nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym, mając na uwadze art. 255 pkt 3 ustawy, mówiący o tym, że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do najniższej ceny, postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie nr 6 zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29397,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29397,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7281,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10671,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7281,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fit Park Sp. z o. o. – Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562310727
7.3.3) Ulica: Turkusowa 60
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7281,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-16Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 5 października 2021 r. Zamawiający – Gmina Pisz wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, które zostało podzielone na 21 zadań. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 5 października 2021 r. pod nr 2021/BZP 00208688/01. Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 13 października 2021 r. do godz. 10:00, wpłynęły trzy oferty na zadanie nr 8, w tym dwie niepodlegające odrzuceniu. W dniu 5 listopada 2021 r. Zamawiający na podstawie art. 239 ust. 1 ustawy w związku z art. 266 ustawy, wybrał ofertę nr 9, za łączną cenę 5 301,30 zł brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia określonego w Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SWZ”, która spełniała wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ oraz według kryteriów przyjętych w SWZ uzyskała najwyższą liczbę punktów, w wyniku czego została wybrana jako najkorzystniejsza złożona oferta. W dniu 15 listopada 2021 r. do Zamawiającego wpłynęło pismo informujące, że Wykonawca rezygnuje z podpisania umowy na zadanie nr 8. Zamawiający odstąpił od badania i oceny pozostałej niepodlegającej odrzuceniu oferty, z uwagi na fakt, iż cena pozostałej oferty złożonej na zadanie nr 8 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Na sfinansowanie zamówienia – zadania nr 8, zamierza przeznaczyć 6 006,23 zł brutto i udostępnił tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal) przed otwarciem ofert. Cena pozostałej złożonej oferty z najniższą ceną wynosi 6 027,00 zł brutto. Zamawiający, po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych, nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny pozostałej najkorzystniejsze oferty.
W związku z powyższym, mając na uwadze art. 255 pkt 3 ustawy, mówiący o tym,
że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do najniższej ceny, postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie nr 8 zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5301,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6027,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 5 października 2021 r. Zamawiający – Gmina Pisz wszczął postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, które zostało podzielone na 21 zadań. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 5 października 2021 r. pod nr 2021/BZP 00208688/01. Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 13 października 2021 r. do godz. 10:00, wpłynęły jedna oferta na zadanie nr 9. Cena złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia – zadania nr 9 zamierza przeznaczyć 20.749,99 zł brutto i udostępnił te informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal) przed otwarciem ofert. Cena złożonej oferty z najniższą ceną wyniosła 23.726,70 zł brutto. Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych, nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym, mając na uwadze art. 255 pkt 3 ustawy, mówiący o tym, że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do najniższej ceny, postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie nr 9 zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23726,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23726,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 5 października 2021 r. Zamawiający – Gmina Pisz wszczął postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, które zostało podzielone na 21 zadań. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 5 października 2021 r. pod nr 2021/BZP 00208688/01. Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 13 października 2021 r. do godz. 10:00, wpłynęły trzy oferty na zadanie nr 10, niepodlegające odrzuceniu.
W dniu 5 listopada 2021 r. Zamawiający na podstawie art. 239 ust. 1 ustawy
w związku z art. 266 ustawy, wybrał ofertę nr 11, za łączną cenę 5 608,80 zł brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia określonego w Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SWZ”, która spełniała wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ oraz według kryteriów przyjętych w SWZ uzyskała najwyższą liczbę punktów, w wyniku czego została wybrana jako najkorzystniejsza złożona oferta. W dniu 15 listopada 2021 r. do Zamawiającego wpłynęło pismo informujące, że Wykonawca rezygnuje z podpisania umowy na zadanie nr 10.
W związku z powyższym, mając na uwadze art. 255 pkt 7 ustawy, mówiący o tym, że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263, postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie nr 10 zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5608,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7380,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 5 października 2021 r. Zamawiający – Gmina Pisz wszczął postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, które zostało podzielone na 21 zadań. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 5 października 2021 r. pod nr 2021/BZP 00208688/01. Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 13 października 2021 r. do godz. 10:00, wpłynęły dwie oferty na zadanie nr 11. Ceny wszystkich złożonych dwóch ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia – zadania nr 11 zamierza przeznaczyć 13.788,32 zł brutto i udostępnił te informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal) przed otwarciem ofert. Cena złożonej oferty z najniższą ceną wyniosła 19.483,20 zł brutto. Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym, mając na uwadze art. 255 pkt 3 ustawy, mówiący o tym,
że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do najniższej ceny, postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie nr 11 zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28167,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28167,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 5 października 2021 r. Zamawiający – Gmina Pisz wszczął postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, które zostało podzielone na 21 zadań. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 5 października 2021 r. pod nr 2021/BZP 00208688/01. Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 13 października 2021 r. do godz. 10:00, wpłynęły trzy oferty na zadanie nr 12. Oferta nr 3 na zadanie nr 12
z najniższą ceną została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy. Ceny pozostałych dwóch ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia – zadanie nr 12 zamierza przeznaczyć 3.938,99 zł brutto i udostępnił te informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal) przed otwarciem ofert. Cena złożonej oferty z najniższą ceną wyniosła 4.723,20 zł brutto. Zamawiający, po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych, nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym, mając na uwadze art. 255 pkt 3 ustawy, mówiący o tym, że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do najniższej ceny, postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie nr 12 zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4723,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8548,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33087,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33087,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33087,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOBA-EXIM Bartłomiej Norkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8791277149
7.3.4) Miejscowość: Kawęczyn 1, Dobrzejewice
7.3.5) Kod pocztowy: 87-123
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33087,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-12Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3567,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4797,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3567,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOBA-EXIM Bartłomiej Norkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8791277149
7.3.4) Miejscowość: Kawęczyn 1, Dobrzejewice
7.3.5) Kod pocztowy: 87-123
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIT PARK SP. Z O.O. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FIT PARK SP. Z O.O. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3567,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-12Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 5 października 2021 r. Zamawiający – Gmina Pisz wszczął postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, które zostało podzielone na 21 zadań. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 5 października 2021 r. pod nr 2021/BZP 00208688/01. Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 13 października 2021 r. do godz. 10:00, wpłynęły trzy oferty na zadanie nr 15, w tym dwie niepodlegające odrzuceniu. W dniu 5 listopada 2021 r. Zamawiający na podstawie art. 239 ust. 1 ustawy w związku z art. 266 ustawy, wybrał ofertę nr 14, za łączną cenę 10 381,20 zł brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia określonego w Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SWZ”, która spełniała wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego określone w SWZ oraz według kryteriów przyjętych w SWZ uzyskała najwyższą liczbę punktów, w wyniku czego została wybrana jako najkorzystniejsza złożona oferta. W dniu 15 listopada 2021 r. do Zamawiającego wpłynęło pismo informujące, że Wykonawca rezygnuje z podpisania umowy na zadanie nr 15. Zamawiający odstąpił od badania i oceny pozostałej niepodlegającej odrzuceniu oferty, z uwagi na fakt, iż cena pozostałej oferty złożonej na zadanie nr 15 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Na sfinansowanie zamówienia – zadania nr 15, zamierza przeznaczyć 10 467,99 zł brutto i udostępnił tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal) przed otwarciem ofert. Cena pozostałej złożonej oferty z najniższą ceną wynosi 19 557,00 zł brutto. Zamawiający, po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych, nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny pozostałej najkorzystniejsze oferty.
W związku z powyższym, mając na uwadze art. 255 pkt 3 ustawy, mówiący o tym, że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do najniższej ceny, postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie nr 15 zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10381,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19557,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5227,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7324,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5227,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fit Park Sp. z o. o. – Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562310727
7.3.3) Ulica: Turkusowa 60
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5227,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-16Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2952,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2952,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2952,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOBA-EXIM Bartłomiej Norkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8791277149
7.3.4) Miejscowość: Kawęczyn 1, Dobrzejewice
7.3.5) Kod pocztowy: 87-123
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIT PARK SP. Z O.O. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FIT PARK SP. Z O.O. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2952,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-12Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5043,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5043,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5043,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOBA-EXIM Bartłomiej Norkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8791277149
7.3.4) Miejscowość: Kawęczyn 1, Dobrzejewice
7.3.5) Kod pocztowy: 87-123
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5043,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-12Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 5 października 2021 r. Zamawiający – Gmina Pisz wszczął postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, które zostało podzielone na 21 zadań. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 5 października 2021 r. pod nr 2021/BZP 00208688/01. Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 13 października 2021 r. do godz. 10:00, wpłynęła jedna oferta na zadanie nr 19. Cena złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia – zadania nr 19 zamierza przeznaczyć 11.609,13 zł brutto i udostępnił te informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal) przed otwarciem ofert. Cena złożonej oferty z najniższą ceną wyniosła 29.864,40 zł brutto.
Zamawiający, po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych, nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejsze oferty. W związku z powyższym, mając na uwadze art. 255 pkt 3 ustawy, mówiący o tym, że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do najniższej ceny, postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie nr 19 zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29864,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29864,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 5 października 2021 r. Zamawiający – Gmina Pisz wszczął postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, które zostało podzielone na 21 zadań. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 5 października 2021 r. pod nr 2021/BZP 00208688/01. Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 13 października 2021 r. do godz. 10:00, wpłynęła jedna oferta na zadanie nr 20, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 art. 1 pkt 5 ustawy.
W związku z powyższym, mając na uwadze art. 255 pkt 2 ustawy, mówiący o tym, że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu, postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie nr 20 zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 5 października 2021 r. Zamawiający – Gmina Pisz wszczął postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy, które zostało podzielone na 21 zadań. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 5 października 2021 r. pod nr 2021/BZP 00208688/01. Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 13 października 2021 r. do godz. 10:00, wpłynęła jedna oferta na zadanie nr 21. Jedyna złożona w postępowaniu oferta na zadanie nr 21, została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy.
W związku z powyższym, mając na uwadze art. 255 pkt 2 ustawy, mówiący o tym, że unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu, postępowanie o udzielenie zamówienia na zadanie nr 21 zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z PISZA
więcej: przetargi w Piszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Gen. J. Bema w Ostrowie Wielkopolskim.
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Cynkowej i kompleksu sportowego Orlik 2024 z budową sprawnościowego placu zabaw przy ul. Jaskółczej - w "zaprojektuj i wybuduj" na podstawie PFU
- Budowa górki saneczkowej z elementami małej architektury w Komornikach przy ul. Pasieki
- Budowa placu zabaw wraz ze strefą fitness na Osiedlu Tuszyny w Koronowie
- "Budowa placu zabaw w ramach zadania "Przebudowa części Publicznej Szkoły Podstawowej z adaptacją pomieszczeń na żłobek, ul. Jagiellońska 1, 36-110 Majdan Królewski wraz z budową placu zabaw"
- Budowa placu zabaw w miejscowości Sitowiec
więcej: Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.