Ogłoszenie z dnia 2021-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00263009/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zimowe terenów zewnętrznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Nieruchomości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271204971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 55
1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-330
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 034 47 87 001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: logistyka@mznjastrzebie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.jastrzebie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie zimowe terenów zewnętrznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fcc5b75-414d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310921
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00069916/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Utrzymanie zimowe terenów zewnętrznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263009/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DL.4221.22.2021.AWP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 141983,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z całodobowym zimowym utrzymaniem terenów zewnętrznych (tj. parkingów, jezdni, chodników, przejść komunikacyjnych, schodów terenowych) administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju w okresie obowiązywania umowy.
2. Utrzymaniu zimowemu podlegają: parkingi, jezdnie, chodniki, przejścia komunikacyjne, schody terenowe, zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ, w zależności od ogłoszonego stopnia zagrożenia zimowego.
3. Obowiązują 3 stopnie zagrożenia zimowego (zz):
a) „0” stopień zagrożenia zimowego: bez opadów śniegu, przygruntowe przymrozki;
b) „1” stopień zagrożenia zimowego: opady śniegu, śniegu z deszczem, marznąca mżawka, mgła;
c) „2” stopień zagrożenia zimowego: ciągłe i intensywne opady śniegu wraz z gołoledzią.
4. Do obowiązków Wykonawcy na terenach wymienionych w pkt 2 wyżej należy:
4.1. W ramach „0” stopnia zagrożenia zimowego:
a) kontrola terenu;
b) posypywanie miejsc niebezpiecznych;
c) usuwanie nieczystości powstających w trakcie wykonywania usługi (zamiatanie materiałów sypkich użytych do posypywania powierzchni terenów) wraz z ich wywiezieniem.
4.2. W ramach „1” stopnia zagrożenia zimowego:
a) codzienna kontrola terenu;
b) posypywanie miejsc niebezpiecznych piaskiem lub żużlem o granulacie do 5 mm, gdzie miejscem niebezpiecznym może być każdy odcinek terenu, który stwarza bezpośrednie zagrożenia dla ruchu pieszego bądź kołowego;
c) odśnieżanie mechaniczne bądź ręczne w miarę potrzeb w stopniu gwarantującym bezpieczeństwo ruchu pieszego i kołowego;
d) posypywanie całej powierzchni w miarę konieczności.
4.3. W ramach „2” stopnia zagrożenia zimowego:
a) ciągłe odśnieżanie mechaniczne lub ręczne;
b) posypywanie całej powierzchni po ustaniu opadów;
c) posypywanie terenu w trakcie opadów śniegu, jeżeli zaistnieje taka konieczność.
5. Usuwanie nadmiernej ilości śniegu odbywa się na każdorazowe polecenie Zamawiającego. Najbliższe miejsce składowania śniegu wyznacza Zamawiający.
6. Wywóz nadmiaru śniegu odbywać się będzie samochodem ciężarowym o masie nie przekraczającej 3,5 t.
7. Zasady prowadzenia utrzymania zimowego:
7.1. Zasady odśnieżania ulic i ciągów pieszych:
a) jezdnie należy odśnieżać na całej szerokości;
b) chodniki, deptaki, schody należy odśnieżać na całej powierzchni;
c) w przypadku opadów ciągłych można zawęzić schody i deptaki do szerokości maksymalnie ¾ powierzchni, z tym że zjazd dla wózków oraz poręcze będą wolne od śniegu;
d) parkingi usytuowane przy jezdniach należy odśnieżać po wykonaniu prac związanych z odśnieżaniem jezdni;,
e) śnieg należy zgarniać na pobocza nie powodując zakłóceń w ruchu pojazdów lub pieszych oraz niszczenia drzew i krzewów;
f) nie dopuszcza się do zalegania lodu i śniegu oraz występowania śliskości na powierzonym terenie;
g) w przypadku ciągłych opadów tereny winny być odśnieżane z częstotliwością gwarantującą bezpieczne poruszanie się pojazdów i pieszych.
7.2. Wykonawca zobowiązany jest przez okres trwania sezonu zimowego do utrzymania stałego kontaktu telefonicznego z Zamawiającym oraz z MOD Straży Miejskiej.
7.3. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do pracy w możliwie najkrótszym czasie, jednak nie później niż 90 minut od ogłoszenia stopni 1 i 2 zagrożenia zimowego.
7.4. W czasie trwania „0” stopnia zagrożenia zimowego Wykonawca ma obowiązek monitorowania stanu nawierzchni i natychmiastowego usuwania śliskości oraz wykonywania tych prac na polecenie koordynata akcji zima.
7.5. Ustala się termin zakończenia prac przy ogłaszaniu „1” i „2” stopnia zagrożenia zimowego maksymalnie do 8 godzin od chwili przystąpienia do wykonywania zleconej usługi. Przez zakończenie zlecenia rozumie się przynajmniej jednorazowe wykonanie prac objętych umową na wszystkich terenach objętych załącznikiem do umowy.
7.6. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania powierzonego terenu po okresie zimowym. Prace porządkowe wykonywane będą w ramach stopnia „0” zz do 31 marca lub do dnia ogłoszenia przez MOD końca utrzymania zimowego i podlegać będą komisyjnemu odbiorowi.
7.7. Wykonawca zobowiązany jest pełnić dyżur całodobowo, począwszy od pierwszego ogłoszenia stopnia zagrożenia zimowego.
7.8. Wykonawca zobowiązany jest przystąpić do utrzymania zimowego z własnej inicjatywy bez poleceń Zamawiającego.
8. Obowiązkiem wykonawcy jest wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z minimalnymi wymaganiami określonymi w art. 6 pkt 1) Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062).
9. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać zamówienie objęte niniejszym przedmiotem zamówienia zapewniając wykorzystanie pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym na poziomie wymaganym przez przepisy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 110), tj. udział pojazdów elektrycznych we flocie użytkowanych pojazdów przy wykonywaniu tego zadania od dnia 1 stycznia 2022 r. będzie wynosił co najmniej 10%.
10. Wielkość powierzchni, adresy oraz mapki terenów przeznaczonych do odśnieżania stanowią Załącznik nr 10 do SWZ.
11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tryb realizacji zadania oraz zasady rozliczania usług określają projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ.
12. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w ww. dokumentach – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232336,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276497,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232336,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAMTRAK Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6332236859
7.3.3) Ulica: ul. 11 Listopada 22
7.3.4) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 44-335
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SAMTRAK SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SAMTRAK SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153330,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-06 do 2024-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych na ulicy Powstańców Śląskich przy przystankach autobusowych Borynia Ławczok w Jastrzębiu-Zdroju"- w formule "projektuj i wybuduj"
- Sukcesywne dostawy mięsa wołowego, wieprzowego, drobiu, podrobów oraz wędlin do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju
- Wymiana opraw na LED w Jastrzębiu-Zdroju - CZĘŚĆ V.
- Wymiana opraw na LED w Jastrzębiu - Zdroju - CZĘŚĆ I
- Wymiana opraw na LED w Jastrzębiu - Zdroju - CZĘŚĆ II
- "Wymiana opraw na LED w Jastrzębiu - Zdroju - CZĘŚĆ III"
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej w Tarnowie
- Przedmiotem Zamówienia jest usługa zapewnienia czystości, odśnieżania i porządku w budynkach i na terenie wskazanym przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Motława" Sp. z o.o.
- Utrzymanie czystości i porządku na ulicach znajdujących się na terenie miasta Nowogard
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac porządkowo-czystościowych w obiekcie i na terenie posesji Sądu Okręgowego w Białymstoku
- ZIMOWE UTRZYMANIE CHODNIKÓW PRZY DROGACH POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY DĘBICA W ROKU 2025
- Świadczenie usług polegających na sprzątaniu, utrzymaniu w porządku i czystości terenów zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości, IV części
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.