Ogłoszenie z dnia 2024-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00265470/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa akumulatorów do pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 477013103
1.5.8.) Numer faksu: 477012002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.kwp@ra.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_radom1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa akumulatorów do pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac04939c-ece9-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00310921
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015659/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup i dostawa akumulatorów do pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265470
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 11 /24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 201601,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup i dostawa akumulatorów do pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu”.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczać akumulatory fabrycznie nowe i kompletne, nie używane, nie regenerowane, wolne od wad fizycznych, gatunku 1.
Dostarczone akumulatory muszą być zalane, naładowane i gotowe do zamontowania w pojazdach służbowych KWP z siedzibą w Radomiu wraz z załączoną wypełnioną kartą gwarancyjną i instrukcją obsługi w języku polskim.
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego
i Wykaz asortymentowo-ilościowy ( cennik ) stanowią integralną część opisu przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby wszystkie zaoferowane przez Wykonawcę akumulatory:
• spełniały wymagania postawione przez Zamawiającego w zakresie pojemności i minimalnego prądu rozruchu oraz posiadać odpowiednie gabaryty umożliwiające ich montaż w pojeździe;
• posiadały min. 24 miesięczny okres gwarancji bez utraty lub ograniczenia okresu gwarancji z powodu użytkowania ich w pojazdach wyposażonych w sygnalizację uprzywilejowania w ruchu drogowym oraz urządzeń łączności radiowej.
W celu potwierdzenia powyższego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty stosowne oświadczenie.
Miejsca dostaw:
Stacje Obsługi KWP z siedzibą w Radomiu usytuowane w:
a) Radomiu, ul. Energetyków 14,
b) Płocku, ul. Kilińskiego 8,
c) Ostrołęce ul. Korczaka 16,
d) Siedlcach ul. Starowiejska 66,
lub do innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego znajdującego się na obszarze działania
KWP z siedzibą w Radomiu.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć własnym transportem i na swój koszt akumulatory do pojazdów służbowych będących na stanie KWP zs. w Radomiu do Stacji Obsługi KWP zs. w Radomiu usytuowanej w Radomiu, Płocku, Ostrołęce i Siedlcach.
Ilość zamawianych akumulatorów będzie wynikać z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego,
a Zamawiający może w ramach zawartej umowy, zamówić mniejszą od przewidywanej ilość akumulatorów. Wykonawcy nie będą przysługiwać w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia z tytułu dokonania zamówień o łącznej wartości mniejszej niż wartość brutto ewentualnej umowy, jednak nie mniej niż 15 % łącznej wartości umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31430000-9 - Akumulatory elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165284,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165284,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165284,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTOKOMPLEKS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300685218
7.3.3) Ulica: Głogowska nr 218
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-104
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165284,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Remont lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miasta Radomia oraz klatki schodowej i sanitariatów w budynku zarządzanym przez Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu.
- Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej w Policji i szczepień ochronnych
- Remont łazienek w KWP zs. w Radomiu I i II piętro
- Dostawa wraz z montażem hali namiotowej na terenie Ośrodka Borki w Radomiu.
- Dostawa materiałów do zabiegów chirurgicznych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu (DZP.341.26.2025)
- Świadczenie Usługi Wsparcia Technicznego dla 2 szt. urządzeń nShield Connect XC Base
więcej: przetargi w Radomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.