eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa warzyw i owoców świeżych (III sezon) do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków Nr postępowania: WZŻ.DZP/40/2022



Ogłoszenie z dnia 2022-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa warzyw i owoców świeżych (III sezon) do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
Nr postępowania: WZŻ.DZP/40/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławski Zespół Żłobków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021545051

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabryczna 15

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-609

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 0717186246

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wzz.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wzz.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wzz-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


usługi opiekuńcze, pielęgnacyjne, wychowawcze i edykacyjne dla dzieci zdrowych od ukończenia 20 tyg do lat 3

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa warzyw i owoców świeżych (III sezon) do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
Nr postępowania: WZŻ.DZP/40/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91a0bca1-00ee-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310937

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001845/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.14 Warzywa i owoce III sezon: Dostawa warzyw i owoców III sezon do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00247698/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZŻ.DZP/40/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 169608,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa warzyw i owoców świeżych (III sezon) do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
Nr postępowania: WZŻ.DZP/40/2022

1.Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków, na podstawie zamówień cząstkowych składanych drogą mailową przez Zamawiającego, w asortymencie zgodnym z załącznikiem nr 1A do SWZ, stanowiącym jednocześnie Formularz asortymentowo - cenowy.
2.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianego przedmiotu umowy między poszczególnymi pozycjami w formularzu asortymentowo-cenowym do wysokości łącznej wartości brutto zamienianych pozycji.
Zmiany ilości zamawianego przedmiotu umowy mogą nastąpić w przypadku zmiany zapotrzebowania Zamawiającego w zakresie przedmiotu umowy i nie wymagają zawarcia aneksu do umowy.
3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumencie pn.: „Opis przedmiotu zamówienia – warzywa i owoce”, stanowiącym załącznik do SWZ oraz zgodnie z zapisami umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
4.Miejsce dostaw: żłobki Zamawiającego na terenie Wrocławia:
1) żłobek Nr 1 - ul. Lwowska 20;
2) żłobek Nr 2 - ul. Zemska 33;
3) żłobek Nr 3 - ul. Białowieska 27;
4) żłobek Nr 4 - ul. Kłodnicka 25;
5) żłobek nr 5 – ul. Dokerska 5
(sukcesywne dostawy do żłobka nr 5 przy ul. Dokerskiej 5 od 30.09.2022 r. (+/-14 dni)
6) żłobek Nr 6 - ul. Krowia 1;
7) żłobek Nr 7 - ul. Drukarska 9;
8) żłobek Nr 8 - ul. Sądowa 6;
9) żłobek Nr 10 - ul. Brodatego 17; (żłobek nr 10 dokonuje zamówienia także dla żłobka nr 9)
Miejsce dostawy zamówienia żłobek nr 10 ul. Brodatego 17
10) żłobek Nr 11 - ul. Hubska 39;
11) żłobek Nr 12 - ul. Jugosłowiańska 83a;
12) żłobek Nr 13 - ul. Wieczysta107;
13) żłobek Nr 14 - ul. Mulicka 4c;
14) żłobek Nr 15 - ul. Łukowa 37; (żłobek nr 15 dokonuje zamówienia także dla filii żłobka nr 5)
Miejsce dostawy zamówienia żłobek Nr 15 - ul. Łukowa 37
15) żłobek Nr 17 z filią MBP – ul. Sołtysowicka 9a
(sukcesywne dostawy do żłobka nr 17 przy ul. Sołtysowickiej 9a od 14.10.2022 r. (+/-14 dni)
Termin sukcesywnych dostaw w żłobkach nr 5 i nr 17 może ulec przesunięciu ze względu na trwający remont w żłobku nr 5 oraz budowę żłobka nr 17.
5.Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie za pomocą dostaw cząstkowych (zgodnie z zadeklarowaną przez Wykonawcę w ofercie częstotliwością) oraz zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, w asortymencie określonym w Formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do umowy.
6.Przedmiot umowy musi spełniać wymagania określone w normach właściwych dla każdego z wymienionych warzyw i owoców: tzn. klasy I, bez uszkodzeń powstałych podczas wzrostu, zbioru, pakowania i transportu.
Zdrowe; nie dopuszcza się owoców i warzyw z objawami zepsucia lub z takimi zmianami, które czynią je niezdatnymi do spożycia.
Niedopuszczalne są ślady gnicia, produkt musi być czysty, wolny od jakichkolwiek widocznych zanieczyszczeń obcych (ziemi, kurzu, pozostałości środków ochrony roślin), wolne od szkodników, uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki, wolne od nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego, szkodników i uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki, bez obcych zapachów i/lub smaków, jędrne.
7. Produkty mają posiadać etykietę ze wskazaniem terminu przydatności, składem oraz innymi informacjami zgodnie z obowiązującym prawem.
8.Dostawa asortymentu i jego odbiór następować będzie według wagi netto.
9.Dostawa następować będzie w dniach pracy żłobków od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i dni wolnych wyznaczonych w WZŻ w częstotliwości zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą.
10.Wykonawca realizować będzie dostawy asortymentu w sposób sukcesywny, maksymalnie do godziny (8.00 lub 12:00) zgodnie ze złożoną przez Wykonawcę ofertą z dostarczeniem i wniesieniem przez Wykonawcę oraz weryfikacją ilościową i jakościową w obecności Wykonawcy.
11.Asortyment dostarczany będzie przez Wykonawcę bezpośrednio do żłobka według wykazu obiektów Zamawiającego wraz z danymi kontaktowymi – załącznik nr 3 do umowy, w ilościach zgodnych z zamówieniami cząstkowymi Zamawiającego.
Dostarczany każdorazowo asortyment zgodny będzie z zamówieniem Zamawiającego.
12.Uprawniony przedstawiciel Zamawiającego - za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie - zgłosi zamówienie na co najmniej 1-2 dni robocze przed wymaganym terminem dostawy.
13.Strony dopuszczają korektę zamówień, która może być dokonywana nie później niż 24 godziny przed realizacją danego zamówienia.
14.Artykuły będące przedmiotem umowy będą odpowiedniej jakości handlowej i zdrowotnej, zgodne z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami, z obowiązującymi wymogami prawa żywnościowego, wytycznymi GMP oraz systemu HACCP;
15.Wykonawca dostarczy towar zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia tj. (Dz.U.2020 poz. 2021) oraz opisem przedmiotu zamówienia.
16.Artykuły będące przedmiotem umowy będą dostarczane Zamawiającemu w opakowaniach zabezpieczających jakość handlową i zdrowotną dostarczonych towarów i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania, specjalistycznym transportem Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi wymogami GMP oraz systemu HACCP i przekazane osobom upoważnionym.
17. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy transportem przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami, mającym zezwolenie Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej na transport żywności oraz posiadającym ważną polisę ubezpieczeniową.
18.Na żądania Zamawiającego Wykonawca udostępni Zamawiającemu do wglądu aktualną decyzję lub zaświadczenie wpisu do rejestru Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Państwowego Powiatowego Inspektora Weterynaryjnego o zatwierdzeniu zakładu w zakresie rodzaju żywności obejmujących przedmiot zamówienia
19. Wspólny słownik zamówień (CPV):
15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produkty

4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121428,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121428,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121428,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARIAN SOPINKA Marian Sopinka PHUP "MIMAR"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 895 12 93 690

7.3.3) Ulica: ul. Zaułek Rogoziński 1/7

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-116

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121428,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.