Ogłoszenie z dnia 2024-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00304835/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
- 2024/BZP 00348391/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-03
- 2024/BZP 00348255/01 - Wynik z dnia 2024-06-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonywanie bieżących prac remontowych o charak. elektroenergetycznym w nieruchomościach PGK Sp. z o. o. w Koszalinie, ul. Komunalna 5 i pilnych robót elektroenergetycznych ”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330253984
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Komunalna 5
1.4.2.) Miejscowość: Koszalin
1.4.3.) Kod pocztowy: 75-724
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk@pgkkoszalin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00310979
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-05-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00304835
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Informacje dla Wykonawców 1) Wymagany minimalny okres gwarancji na zlecane jednostkowo roboty realizowane w ramach niniejszego postępowania - 24 miesiące na bieżące prace remontowe i stałą konserwacje o charakterze elektroenergetycznym oraz 24 miesiące na wykonanie pilnych robót elektroenergetycznych.2) Maksymalna wartość wynagrodzenia, którą Wykonawca może uzyskać w okresie realizacji umowy to 500.000,00zł netto przez okres obowiązywania umowy tj. jeden rok od zawarcia umowy.
3) Całkowita wartość wynagrodzenia może zostać zmniejszona z przyczyn wynikających z potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający nie wymaga, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 641 z późn. zm.) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zrezygnowania z 50 % wartości realizacji zamówienia, przy czym maksymalne zobowiązanie Zamawiającego wynikające
z umowy nie przekroczy kwoty netto 307.500,00 zł.Informacje o formalnościach, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.1. Wykonawca przed podpisaniem umowy na wezwanie Zamawiającego przedłoży:
• umowę regulującą współpracę – w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;• informację dotyczącą wartości netto przedmiotowego zamówienia; Uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego kierownika budowy; Umowę ubezpieczenia OC w ramach prowadzonej przez siebie działalności na kwotę co najmniej 300.000,00 zł obowiązującą w okresie trwania umowy. Aktualny wpis do rejestru BDO.
Po zmianie:
Informacje dla Wykonawców 1) Wymagany minimalny okres gwarancji na zlecane jednostkowo roboty realizowane w ramach niniejszego postępowania - 24 miesiące na bieżące prace remontowe i stałą konserwacje o charakterze elektroenergetycznym oraz 24 miesiące na wykonanie pilnych robót elektroenergetycznych.2) Maksymalna wartość wynagrodzenia, którą Wykonawca może uzyskać w okresie realizacji umowy to 500.000,00zł netto przez okres obowiązywania umowy tj. 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
3) Całkowita wartość wynagrodzenia może zostać zmniejszona z przyczyn wynikających z potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający nie wymaga, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 641 z późn. zm.) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zrezygnowania z 50 % wartości realizacji zamówienia, przy czym maksymalne zobowiązanie Zamawiającego wynikające
z umowy nie przekroczy kwoty netto 307.500,00 zł.Informacje o formalnościach, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.1. Wykonawca przed podpisaniem umowy na wezwanie Zamawiającego przedłoży:
• umowę regulującą współpracę – w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;• informację dotyczącą wartości netto przedmiotowego zamówienia; Uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego kierownika budowy; Umowę ubezpieczenia OC w ramach prowadzonej przez siebie działalności na kwotę co najmniej 300.000,00 zł obowiązującą w okresie trwania umowy. Aktualny wpis do rejestru BDO.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 112 - obwodnica m. Karlino
- "Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie miasta Koszalina"
- 2.2025 Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu w Złocieńcu przy Alei Piastów
- "Wykonanie hydroizolacji wraz z odwodnieniem istniejącego budynku Przedszkola Integracyjnego na dz. nr 720/3 obr. 0053 przy ul. Szkolnej 1 w Koszalinie" (...)
- "Dostawa kwiatów jednorocznych i wieloletnich do obsadzenia rabat kwiatowych, klombów oraz kwietników na terenie miasta Koszalina ."
- 2025 .1 "Przewóz i przechowywanie zwłok lub szczątków ludzkich na obszarze działania powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury okręgu koszalińskiego".
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Wyzwolenia 4
- Rewitalizacja elewacji i remont klatki schodowej kamienicy przy Placu Warszawy 4 w Dusznikach-Zdroju
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Szymborskiej w Goczałkowicach-Zdroju
- Roboty remontowe w mieszkaniach komunalnych będących pustostanami, położonych w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Rozbiórka budynku restauracji "Grota Smaków" i budowa nowego budynku socjalno-magazynowego na terenie Parku Śląskiego im. Gen. Jerzego Ziętka S.A.
- Wymiana instalacji elektrycznej w budynku" w ramach zadania Wsparcie infrastruktury wychowania przedszkolnego w Przedszkolu Miejskim nr 1 w Nowogardzie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.