eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Psary"Projekt modernizacji boiska w Brzękowicach Dolnych w ramach zadania Modernizacja boiska w Brzękowicach Dolnych".



Ogłoszenie z dnia 2022-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Projekt modernizacji boiska w Brzękowicach Dolnych w ramach zadania Modernizacja boiska w Brzękowicach Dolnych".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W PSARACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000537243

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Malinowicka 4

1.5.2.) Miejscowość: Psary

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-512

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@psary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psary.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/psary

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Projekt modernizacji boiska w Brzękowicach Dolnych w ramach zadania Modernizacja boiska w Brzękowicach Dolnych".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6709261-00ff-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00311002

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017439/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Projekt modernizacji boiska w Brzękowicach Dolnych w ramach zadania Modernizacja boiska w Brzękowicach Dolnych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00250468/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnych dokumentacji projektowo-kosztorysowych obejmujących projekty zagospodarowania działki lub terenu, kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne opracowania niezbędne do spełnienia wszystkich zakładanych funkcji oraz niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych wraz z uzyskaniem ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę lub braku sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych i sprawowaniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji dla zadania „Projekt modernizacji boiska w Brzękowicach Dolnych w ramach zadania Modernizacja boiska w Brzękowicach Dolnych".

3. Charakterystyka zadania:
Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie zagospodarowania terenu w tym między innymi:
3.1. oświetlenia płyty boiska przy pomocy projektorów LED umieszczonych na czterech stalowych masztach o wysokości około 18 m. Minimalne natężenie światła na płycie boiska w każdym punkcie musi wynosić min 75 lx z możliwością rozbudowy do 150 lx. Zasilanie projektorów należy wyprowadzić z istniejącego słupa znajdującego się przy budynku na terenie boiska sportowego,
3.2. umieszczenia punktu poboru energii elektrycznej przy nowoprojektowanym słupie od strony północno-zachodniej,
3.3. piłkochwyty (od strony drogi) o wysokości 6 m i dł. około 112 mb,
3.4. przesunięcie istniejących piłkochwytów (5 m od krawędzi boiska),
3.5. odwodnienie północno - zachodniej części boiska i sprowadzenie zebranej wody do studni chłonnej umiejscowionej na sąsiedniej działce,
3.6. zaprojektowanie nowego zadaszenia trybun lub przeprojektowanie istniejącego zadaszenia (pełna dokumentacja w załączniku nr 1 do SWZ) lub adaptacja zadaszenia systemowego,
3.7. wyprofilowanie i umocnienie skarpy znajdującej się między płytą boiska a trybunami,
3.8. umieszczenie elektronicznej tablicy wyników naprzeciw trybun,
3.9. przebudowę schodów prowadzących na płytę boiska,
3.10. wymianę bramek tradycyjnych na systemowe, dodatkowo jedna bramka do piłki nożnej przenośna 7,32 x 2,44 m z siatką.

4. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
4.1. projekt koncepcyjny (zawierający: zagospodarowanie terenu, lokalizację słupów, opis techniczny),
4.2. pozyskanie mapy do celów projektowych,
4.3. projekt budowlany, w tym m.in.: projekt zagospodarowania działki lub terenu, projekt techniczny,
4.4. wykonanie kompletnego projektu wraz ze specyfikacją wykonania i odbioru robót, kosztorysami uproszczonymi i szczegółowymi oraz przedmiarami w wersji papierowej i na nośniku elektronicznym,
4.5. inne opracowania niezbędne do spełnienia wszystkich zakładanych funkcji oraz niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych wraz z uzyskaniem ostatecznych decyzji,
4.6. uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i warunków technicznych od sieci TAURON (uzyskanie warunków zasilania – przewiduje się podłączenie wybudowanej sieci do istniejących sieci oświetlenia),
4.7. opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
4.8. wykonanie:
a) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (wszystkie branże) + wersja elektroniczna (format pdf),
b) przedmiaru robót + wersja elektroniczna (format pdf i ath),
c) kosztorysu inwestorskiego uproszczonego + wersja elektroniczna (format pdf i ath),
d) kosztorysu inwestorskiego szczegółowego + wersja elektroniczna (format pdf i ath),
e) dokumentacji projektowej, także w wersji elektronicznej w formacie pdf i dwg,
4.9. dokumentacja projektowa ma zostać wykonana w formie papierowej w następujących ilościach:
a) projekt zagospodarowania działki lub terenu - w 4 egzemplarzach,
b) projekt techniczny - w 2 egzemplarzach,
c) specyfikacje techniczne - w 2 egzemplarzach,
d) przedmiary robót - w 2 egzemplarzach,
e) kosztorys inwestorski szczegółowy i uproszczony - w 1 egzemplarzu.
4.10. Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie muszą zawierać zestawienia przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz ze szczegółowym opisem lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis oraz wskazaniem właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych wraz z podaniem założeń wyjściowych do kosztorysowania robót. Specyfikacje techniczne muszą dotyczyć konkretnych robót przewidzianych w projekcie oraz zawierać zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót w zakresie wykonania robót budowlanych, właściwości robót budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót,
4.11. uzgodnienia, warunki, decyzje i pozwolenia niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy,
4.12. uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę lub informacja o braku sprzeciwu wobec dokonanego zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych ,
4.13. przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich majątkowych do wykonanej dokumentacji projektowej w zakresie objętym umową.
5. Pełnienie nadzoru autorskiego:
5.1. Wykonawca zobowiązany jest do:
5.2. sprawowania nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji nad zgodnością wykonanych robót z opracowaną dokumentacją projektową (na podstawie dokumentacji projektowej objętej przedmiotem umowy),
5.3. stwierdzanie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji inwestycji z projektem zagospodarowania działki lub terenu oraz projektem technicznym,
5.4. usuwanie wad i uszczegóławianie projektu technicznego w trakcie realizacji robót budowlanych na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
5.5. uzgadnianie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego,
5.6. udział w naradach technicznych w trakcie realizacji robót,
6. Pozostałe wymagania:
6.1. W przypadku konieczności uaktualnienia kosztorysów inwestorskich Wykonawca, w terminie 7 dni dostosuje je do aktualnej bazy cenowej, na każde polecenie Zamawiającego. Wykonawca dokona dwóch ewentualnych aktualizacji kosztorysów w ramach przedmiotu zamówienia, kolejne aktualizacje będą przedmiotem odrębnego zlecenia,
6.2. Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z Zamawiającym w celu bezproblemowej realizacji zadania. Wykonawca jest zobowiązany do udziału w naradach koordynacyjnych w terminach uzgodnionych wspólnie z Zamawiającym oraz do prezentacji Zamawiającemu postępu prac na każde wezwanie Zamawiającego. Wymagane są konsultacje i wizyty w miejscu inwestycji w godzinach pracy Urzędu Gminy w ilości koniecznej do realizacji inwestycji w terminie,
6.3. Zamawiający zaakceptuje wstępną koncepcję bądź wniesie do niej uwagi w terminie nieprzekraczającym 2 tygodnie od daty wpływu do siedziby Zamawiającego. W razie przekroczenia tego terminu przez Zamawiającego, termin wykonania przedmiotu umowy zostanie przedłużony odpowiednio o okres zwłoki. Koncepcja oprócz wymogów Zamawiającego i identyfikacji potrzeb wynikających z inwentaryzacji stanu obiektu powinna zawierać także sugestie i opinie Wykonawcy wynikające z jego najlepszej wiedzy i doświadczenia,
6.4. w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót niedopuszczalne jest używanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów.
W szczególnych przypadkach, jeżeli jest to uzasadnione specyfiką zadania i nie można opisać materiału, usługi lub procesu za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, wskazaniu konkretnego producenta muszą towarzyszyć wyrazy „lub równoważny” wraz z opisem równoważności. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku do złożenia oświadczenia, że znaku towarowego nie da się zastąpić parametrami.
6.5. w rozwiązaniach projektowych należy wziąć również pod uwagę zastosowanie odpowiednich materiałów aby nadać projektowanym elementom nowoczesną formę i charakter. Urządzenia, materiały i technologie muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie,
6.6. do wszystkich robót objętych przedmiotem umowy należy stosować materiały o dobrym standardzie,
6.7. Przedmiot umowy powinien w szczególności uwzględniać następujące wytyczne: - Kosztorys inwestorski należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.
6.8. Wykonawca wykona wszystkie inne opracowania niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania zlecenia wynikające z przepisów prawa obowiązujących na każdym etapie trwania zleconych prac i uzyska niezbędne opinie, uzgodnienia i decyzje.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52890 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94956 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52890 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Primtech Szymon Kita

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 278301890

7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 4/6

7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry

7.3.5) Kod pocztowy: 42-600

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52890 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.